Faptul cã Rosse știa adevărul , îngreuna situația destul de mult , dacă i s-ar întâmpla ceva , ar fi doar vina mea.Am luat o decizie , trebuie să am grijă de faptele mele.
-Damon , Ric , am invitat-o pe Rosse la cină , vrea să vă cunoască.
-Glumești nu?
-Nu , o să vina împreună cu Christal și Carrie.
-Parcă sună mai bine așa.
-Nu sună deloc nepoate , Josh , ce a fost în capul tău?Ele nu știu că suntem vampiri.
-Unchiule Ric...nu or să afle.
-Dacă tu spui...e responsabilitatea ta.
-Unchiule , tu stai aici și fă pe casnica , cât timp eu ma duc pe la musafirul nostru din pod , să văd dacă tot tăcut e.
Mă gândeam doar la ce se poate întâmpla mai rău.Trebuia să mă liniștesc și să fiu cu capul pe umeri pentru că îngrijorarea mea nu ajuta cu nimic.
-Băieți , avem o mică , mare problemă.
-Aia ar fi?
-Musafirul a dispărut.
-Ce?Cum?
-Dacă știam nu mă mai deranjam să vă spun.
-Trebuie să-l gasim înainte de a ataca.
Frica si teama îmi controlau tot corpul , nu puteam să gândesc normal.Ce trebuia să fac , să răman sau să ma duc să am grija de Rosse?In secunda următoare se aude soneria , erau fetele.
-Bună!!!
-Hei....
-S-a întâmplat ceva?
-Nu , totul este în regulă.Haideți în bucătărie.
Nici nu terminasem bine de spus că dintr-o dată , îl aud pe Ric cum țipă la Damon să aibe grijă în spate.Știam că era nevoie de mine , am încercat să le explic fetelor că trebuie să rămână acolo.Din bucătărie , am văzut cum Ric primește o săgeată drept în inimă , în acel moment , am căzut în genuchi , simțeam cum cerul cade ușor , ușor pe mine.
-Damooon , ai grijă.
-Josh , scoatele afară pe fete.
-Nu te las singur aici.Am vazut cum Damon ucide încă unul dintre cei cinci , părea o răzbunare destul de bună.Mai rămăseseră încă trei.
-Ric , rezistă prietene , îți scoatem săgeata și o să te faci bine.
-Nu băieți , de acum..
-Nu vreau să te aud , am zis că o sa te facem bine , ai înteles.
-Vreau să aveți grijă de voi , acționați cu cap.
-Ric..
-Josh , du-te la fete.
-Rosse?Rosseee!!!
-Unde este?
-Au răpit-o Josh.
Nu credeam că s-a întâmplat asta.Era unul dintre cele mai rele momente din viața mea.
-Josh , o să o salvăm frățioare.
-O să mă duc dupa ea chiar acum.
-Nu , nu te poți duce singur , ei se așteaptă să te duci , asta vor de la tine.
-Nu o pot lăsa acolo...
-Trebuie , îți promit că vom face tot posibilul să o aducem înapoi.
Ura pe care o purtam în suflet , mă făcea mai puternic.Simțeam că vreau să îi fac să plătească pentru ce au făcut , dar pentru asta , trebuia să am rabdare.Le-am dus pe fete acasă.Când ne-am întors am stabilit cum vom actiona.
CITEȘTI
Teen Vampire
VampireSalut , în această carte este vorba în mare despre un grup de prieteni vampiri care trec prin anumite probleme printre care si viața plictisitoare de liceu. Doi frați vampiri se regăsesc după atâta timp.Cei noi trebuie să aibe grijă de orașul pe car...