I am freaking hungryyyyyyyy !!!!!
Wats uppiessss (da fuq) ?? Hows youz guyz doingzzzzz ???!! (I need serious help)
Today is Day 3 !!!! Which means... bias (biases) eating pictures!!!!............(realizes how hungry I am but then also realizes that I haven't brushed yet)...........
Yeet yeet!!! Skrrtt skrrt!!!! Yeet
SIKEEEEEE !!!! (This is gonna be day 3 with me just going LOCO ....L.O.C.O.....LOCO !!)
by the way guys !!! This is my ghost (spirit!!! Soul🤦♀️🤷♀️) writing cause I died yesterday!!!!
NEVER MIND !!! LETS GET ITTTT
SIKE HAHAHAH
Kinggieee Jack-ssi
(Whom you tryna Impress boi??)
Shit I cant with myself
Can I have some ??!! *he stares in food eating way (lmao) *.......you know what !!!! Never mind ....
Awwww !!! Say ahhhhhh!!!!! (Can someone shoot me !!)Now Bambam (ing) 😁😁😁
Awwww !!! WAIT THAT'S WHY THE SHOPS DIDN'T HAVE ANY SNACKS !!!!! BAMBAM !!!
Why does this reminds me of Jungkookie (BTS) ??!!*slaps self !!* no girl !! Its bambam time !!! ....hehehe let's continue......
3 forcing points !!!Bambam's hair !!! (I cant breath)
Bambam's face ( I am dying)
Bambam's hands !!! That shows veins !! ( I am dead ) (again!!!)
And da last one of the day !!!!!!!!
Awww muh bamy!!!! And jacksy !!!! (Da fuq !!! That's so cringy of me !!) IGNORE MY CRAZINESS!!!! ITS JUST A NATURAL THING ABOUT ME HAHAHAHA !!!! ahhhhhh!!!Okay guyssss!!!!! That's for day 3 !!! And I must say these are some hungry looking boys !!! 27 more days to go !!!! Yeet !!!!!!
I'll be back tomorrow!!! (Maybe with a more better self....less craziness!!! Guys it's a MAYBE !!!)
Let's see what its gonna be .......but Will see it tomorrow......did I make sense ??!! NEVER MINDDDDD HAHAHAHA
YOU ARE READING
30 days bias challenge
Acak30 days bias challenge.............a game found on Google Recreating!!! permission asked from @LazySquish