Unicode
Hyung ကိုချစ်ရတာအရမ်းပင်ပန်းတယ် hyungရယ် ကျွန်တော့်ရဲ့နာကျင်မှုတွေကိုhyungမမြင်ဘူး ကျွန်တော်ဘယ်တုန်းကမှစိတ်မရှည်တတ်ခဲ့ဘူးhyung ဒါမဲ့ hyungအတွက်ကျွန်တော်စိတ်ရှည်သည်းခံတတ်ခဲ့တယ် ဒါပေမဲ့ hyungကတော့ ကျွန်တော့ဘက်ကိုနည်းနည်းလေးမှမငဲ့ကွက်ခဲ့ဘူး။အရမ်းမနှိပ်စက်ပါနဲ့hyungရယ် ကျွန်တော့်ရဲ့စိတ်ရှည်သည်းခံမှုတွေက ဘယ်အချိန်ထိလဲဆိုတာကိုတော့ကျွန်ေတာ်အာမမခံနိုင်တော့လို့...............
_ဂျွန်ဂျောင်ကု
မင်းရဲ့နာကျင်မှုတွေကိုငါမမြင်ဘူးလို့ထင်လာဂျောင်ကု၊ငါမြင်ပါတယ် မင်းရဲ့နာကျင်မှုတွေကိုမင်းရဲ့မျက်လုံးထဲမှာငါအတိုင်းသားမြင်နေရတယ် ဂျောင်ကု ဒါပေမဲ့ ငါ.....ငါတစ်ကိုယ်ေကာင်းဆန်စွာဘဲမမြင်ချင်ယောင်ဆောင်ပါရစေဂျောင်ကုရယ်....မဟုတ်ဘူး ငါတစ်ကိုယ်ကောင်းဆန်တာမဟုတ်ဘူး ငါ့ကိုတစ်ကိုယ်ေကာင်းဆန်တယ်လို့ထင်ေအာင်ပြုမူဖို့ဖိအားပေးခံရတာ အဲ့တာကိုမင်းမသိခဲ့ဘူး ငါကရောမနာကျင်ရဘူးထင်လားဂျောင်ကု ငါကမင်းထက်မပိုရင်တောင်မှ မင်းနဲ့ထပ်တူနာကျင်ရပါတယ် ဂျောင်ကုရာ............
_ကင်မ်ထယ်ယောင်း
မင်းတို့နှစ်ယောက်ရဲ့နာကျင်မှုကိုဘေးကလူတွေကမြင်နေရတယ် ထယ်ယောင်း ကိုယ်ချစ်ရတဲ့သူကို'ချစ်တယ်'လို့ပြောခွင့်ရလိုက်ပေမဲ့ပြန်အငြင်းခံရတဲ့သူတစ်ယောက်ထက် ကိုယ်ချစ်ရတဲ့သူက ကိုယ့်ကိုချစ်မှန်းသိရက်နဲ့ 'ချစ်တယ်'လို့ေတာင်ပြန်ပြောခွင့်မရတဲ့ သူတစ်ယောက်က ပိုပြီးနာကျင်ခံစားရမယ်မှန်းငါသိပါတယ် ထယ်ယောင်းရာ...
ဘာဘဲဖြစ်ဖြစ် ဘယ်သူမှမင်းေဘးနားမှာမရှိခဲ့ရင်တောင် ငါကတော့ မင်းသူငယ်ချင်းတစ်ယောက်အနေနဲ့မင်းဘေးနားမှာအမြဲရှိနေမယ်ဆိုတာသိထားပေးပါ ထယ်ယောင်း..._ဂျောင်ဟိုဆော့
အစကောင်းခဲ့ပေမဲ့ အလယ်မှာယိုင်နဲ့ခဲ့တဲ့ မင်းတို့နှစ်ယောက်ရဲ့ချစ်ခြင်းတွေကအနှောင်းမှာေသချာပါ့မလားဆို
တာကိုတော့..................။
_မင်ယွန်းဂီ
A/n
Hola,
မင်ယွန်းဂီပြောတာကိုဆက်ရမယ်ဆိုလို့ရှိရင်တော့.....သာသာဘဲသိပါလိမ့်မယ်ပေါ့နော် အဟင်းအဟင်း☺️
မေ့ရဲ့ပထမဆုံးficလေးမို့ဖတ်ပေးကြပါအုံးရှင်🥺
YOU ARE READING
Pain of Love
Fanfictionအစကောင်းခဲ့ပေမယ် အလယ်မှာယိုင်နဲ့ခဲ့မိတဲ့ မင်းတို့နှစ်ေယာက်ရဲ့ချစ်ခြင်းတွေက အနှောင်းမှာတော့သေချာပါ့မလားဆိုတာကို......................................Pain of Love💘