[©SiyahEv©] +18

113 5 37
                                    

[Hatırlatma amacı önceki bölümün son satırlarını okuyunuz]
___________________________

Eve geldiklerinde ev simsiyahtı...

Jungkook eve girdiğinde hafif bir şekilde ürkmüştü. Simsiyah olan ev, ürkütücü gelmişti Jungkook'a. Sakin adımlarla yürüyen Jungkook, bir elini koltuğa koymuş evi inceliyordu.

"Siyahı çok seviyorsun galiba?"

"Evet, her zaman siyahı sevmişimdir"

"Bende siyahı çok severim"

"Ah, güzel tesadüf"

"*küçük bir gülümseme*"

Taehyung, yavaş adımlarla mutfağa gitmişti. Geldiğin de ellerinde iki kadeh ve bir kaç tane içki şişesi vardı. Usulca koltuğa oturdu ve Jungkook'a "otur" dedi.

Jungkook, yavaşça koltuğa oturdu ve Taehyung'un kadehlere içkiyi koymasını izledi...

____________________________

Jungkook ve Taehyung, son içki şişesini bitirmişti. Taehyung;

"O kadar yakışıklısın ki, seni becermek istiyorum"

"Ne duruyorsun?"

Taehyung, yavaşça kıyafetlerini çıkarmış, Jungkook'un çıkarmasını bekliyordu. Jungkook, son kıyafetini de çıkarınca Taehyung Jungkook'un dudaklarına yapışmıştı.

Taehyung, öpüşme bitirince Jungkook'un boynuna küçük ama acı veren bir ısırık bırakmıştı. Jungkook inlemiş, Taehyung'u daha çok azdırmıştı.

Taehyung, Jungkook'u yatak odasında çıkarmış, küçük bir gülümseme atıyordu.

Jungkook, Taehyung'un her bir dokunuşunda titriyor hatta azıyordu. Taehyung, artık penis bölgesine gelmişti. Jungkook'a " Artık inleme vakti. Ve inlemeni sakın durdurma, azdır beni"

Artık cidden inleme vaktiydi. Taehyung'un her bir sokuşu Jungkook'u acıyla inletiyor, Taehyung'u daha çok azdırıyordu.

Taehyung, konumu alıncaya kadar acı hafifti. Ama konumu alan Taehyung, daha çok hızlanmaya başlamıştı.

Acıya dayanamayan Jungkook, daha çok azdırma korkusuyla kendini saldı.

_____________________________

Taehyung, artık işini bitirmişti. Sıra Jungkook'taydı. Taehyung, Jungkook'un penisine bir öpücük bırakmış, kendi penisini Jungkook'un ağzına yaklaştırıyordu.

"Hadi, sıra sende Jungkook. Ben görevimi yaptım"

Taehyung'un penisini ağzına alan Jungkook, yavaşça işini yapıyordu. Taehyung;

"Biraz daha hızlı Jungkook"

Jungkook, işini bitirince Taehyung "Biraz dinlen, duşa gir. Daha bitmedi" dedi küçük bir gülümsemeyle. Ardından da duşa girdi...

Jungkook ise duşa girmişti. Dün gece kıyafetlerine bir kadeh içki dökütüğünü hatırlayıp Taehyung'un kıyafetlerininden birini giymişti.

Jungkook, Taehyung'un kıyafet dolabında hiç renkli kıyafet görememişti. Siyahı çok sevdiği burdan belli oluyordu.

Jungkook'un diline bir şarkı takılmıştı. Jungkook;

"Yummy, yummy, yummy, yummy, yummy, yummy" diye diye evde geziniyordu. Jungkook'un arkasından bir ses yükselmişti.

"Kim nefis?"

"Ah, sen mi geldin Taehyung? Kimse nefis değil. Şarkı dilime dolandı da"

"Tamam, bu arada kahvaltıyı ne zaman yapacağız?"

"Bilmem"

"Seni ben belki tatlı niyeniyetine yiyebilirim Jungkook?"

"Yavşama"

"Tamam"

_____________________________

Umarım beğenirsiniz. Pek smut olmadı ama. Zaten smut yazamıyorum ben. İmanlıyım. Neyse tekrardan kitabıma şans verdiğin için teşekkür ederim. Akşam görüyorsan iyi akşamlar, gündüz görüyorsan hayırlı sabahlar. ❤❤❤

Black House... |©Taekook©|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin