1.BÖLÜM: "ŞEYTANI SEN SEÇTİN"

1K 45 174
                                    

UYARI!!!

Bu kitapta olan her şey tamamen hayal ürünümdür. 'Gerçek dünya da böyle bir şey olmaz' tarzı bir yorum olmasın yani...

<3

Aşırı heyecanlıyım bu kurgu için. Aklımda çok çok güzel fikirler var ve umarım aklımdaki düşünceleri düzgünce yazıya geçirebilirim...

Başlama tarihinizi tamda buraya alayım mı?

İyi okumalar ❤︎

SVRCINA ✓ Astronomical •

🍁

Sis bütün kasabayı ürkütücü bir şekilde kapladı. Bir adam feryadını sessiz insanlar arasına bıraktı ve herkesin delicesine yakıcı bakışlarının odağı oldu. Kimdi? Neden bağırıyordu? Herkesin aklından geçen bu düşüncelere sahiptim. Adam yırtılırcasına çığlık atıyordu ve bu yüzümü buruşturmama sebep oldu. Uzun boylu, ürkek kahverengi gözler odak olarak benim gözlerimi seçti.

Beni seçti.

İnsan topluğunun içinden beni seçti. Kararlı bakışları ile sersemleşmiş adımları tezattı. Kaderin bir oyunu olmalı, diye geçirdim içimden. Adamın bir anda duraksaması ile kalbimin atışı da durmuştu. Gözlerimi kırpmadan adamın titreyen çenesine bakakaldım. Sessizce yutkundum ve istemsizce yumruğumu sıktım.

"Kıyameti sen getirdin," dedi sesindeki nedenini çözemediğim öfkeyle. Kaşlarım istemsizce çatıldı. Bana doğru bir adım daha yaklaştı. "Durdur bunu. Herkesi öldüreceksin. Bunu mu yapmak istiyorsun? Katil olacaksın. Şeytanla anlaşmanı kes, bunu herkes için yap."

"Sen ne..." dediğim anda sesim kesildi. Çünkü sis bir anda çekildi. Fakat karşılaştığım manzara temiz, açık renk bir gökyüzü yerine, onu ele geçirmiş karanlıktı.

Adam elini kalbinin olduğu yere sertçe bastırdı ve dizlerinin üzerine çöktü. Diğer elini asfalta bastırıp kısa kısa soluklar almaya başladı.

Korku, sinsi bir duyguydu. En istemediğin anlarda bedenine gizlice girip, seni hâkimiyeti altına alırdı. Ve şu an, öyle bir durumdaydım ki, midemden yukarıya acı bir tat yükselmişti. Yüzümü tekrar buruşturup yutkundum. Ve içimden geçen şeyi yaptım.

Adamın yanına çöktüm. Bir elim titreyerek onun omzuna değdiği anda, gözleri bir şimşek gibi bana döndü. Vücudumdan geçen elektiriği hissettiğim anda bedenim geriye doğru savruldu. Adamın şaşkın bakışları, elime dokundu. Alt dudağını ısırarak, yorgun gözüken gözlerini kısa bir süreliğine kapattı. Fakat ben hâlâ delicesine titriyordum ve bunu durdurmak imkânsızdı.

Adam birden bana doğru atıldı ve gözlerini açtı. Adamın gözlerini gördüğüm anda dudaklarım şaşkınlıkla aralandı. Göz bebeklerimin titrediğini hissediyordum. Onun gözleri artık kırmızıydı.

Gözlerim kısa bir an için etrafta dolaştı. Fakat herkes pür dikkat bizi izliyordu. Adamın dudağı kulağıma değdiğinde bir an için bayılacağımı hissettim.

"Seni ben seçmedim," dedi fısıltıyla. "Şeytana ayak uydur. Çünkü onu sen seçtin."

Zihnimin durgunlaştığını hissettim. Zaten ondan sonrasında zihnim her şeye kapanmıştı. Gözüm açıktı fakat bilincim kapalıydı sanki. Hiçbir şey düşünemez olmuştu.

AZAZİL'İN SAKLI MAHZENİ [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin