3.fejezet

62 11 3
                                    

Reggel korán keltett Mina. Leültünk reggelizni a nagyasztalhoz.  Mommo már tegnap mondta, hogy egy rajtaütéat terveznek és reggel beszéljük meg a részleteket.

-A terv alapjában az, hogy beugrunk meglátogatni Katsukit és csapatát a kastélyba aztán visszaszolgáltatjuk a falu lakóinak az óráikat. Így nem tudja kedves hercegecske működtetni az idővonalak közötti járatot. -kezdte ismertetni a tervet Momo.

-Az idővonalak közötti kapu? -kérdeztem mivel nem igazán értettem ezeket a kapus dolgokat hiába mondták el mert mindig kiderült valami új ezekről.

-Egy olyan kapu amin te is idejöttél. Csak amin te érkeztél az egy körött kapu volt,ami azt jelenti, hogy egy bizonyos helyre visz. A kapumesterek akik létrehozták csak ők tudják, hogy melyik hova vezet. A kastélyból bárhova el lehet jutni, viszont rengeteg óra kell hozzá így begyűjtötték a lakók óráit ezér egy idelye senki sem tudja rajtunk kívül.a pontos időt. Nekünk nem tudták elvenni az óráinkat. - világosított fel Nejire.Valami csipogni kezdett. Ochako órája volt az.

-Sietnünk kéne, mert nemsokára Katsukival kell mennem körülnézni a városban. -mondta ilyedten az elöbb említett személy. 

-Rendben. Ha valamit nem értesz[Y/N] azt majd késöbb elmagyarázzuk oké? -döbta fel az ötletet Jirio. Mivel idő szűkében voltunk szerintem nem is lehetne másképp, tehát bolintottam.

-Momonak már van egy nagyon jó ötlete szerintem kero. Tegnap már átbeszélte velem szóval hallgassuk meg kero. -mondta Tsuyu és kiterítette az asztalra a kastély alaprajzát.

-Tehát. Bejutni pofon egyszerű, mivel csak cseléd ruhákra van szükségünk. Nem fog feltűnni senkinek, hogy újjak vagyunk. Naponta cserélik a szolgákat. Nem mindannyian öltözünk be. Kell két valaki aki örködik. Az egyik Ochako, mivel őfelségével járörözik és ha visszafordulnak vagy baj van akkor küld egy bizsut. -na ez volt az első.dolog amit nem értettem. Nekem a bizsu az a párforintos ékszereket jelenti de ahogy látom itt nem. -A másik őr Neji lesz, mert Jirionak mindenképp velünk kell jönnie a jó hallása miatt így vészhelyzet esetén sem kaphatnak el minket. Én azért megyek veletek mert képes vagyok bárhol gyorsan kaput nyitni ha kell. Tsuyu itt marad az alapkapuval és vár minket. [Y/N]- ről pedig szeretném.kideríteni, hogy miben jó. Ha megvannak az órák Tsu, Mina, Nejire és Jirio áthozzák őket ide. Én és te [Y/N] hagyunk egy kis meglepetést az uralkodó fiának. -fejezte be Momo mosolyogva. Ochako gyorsan elköszönt és elment. Mi elkezdtünk összekészülni és a részleteket is megbeszéltük. Mina ideadta az köpenyes engyenruhát amit hordani szoktak.

 Mina ideadta az köpenyes engyenruhát amit hordani szoktak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nagyon tetszett. A cseléd ruha nagyon egyszerűen nézett ki. Meg kaptam egy másik ruhát is amit a mindennapokban tudok hordani.

 Meg kaptam egy másik ruhát is amit a mindennapokban tudok hordani

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Egyébként mi az a bizsu?- kérdeztem.

-Egy labda aminek.felmondod az üzenetet és a nevét annak akinek küldeni szeretnéd. Nagyon.hasznos tárgy. -magyarázta Yaomomo. Ochako üzent, hogy már elég távol vannak a kastélytól úgyhogy már indulhat az akció. A köpenyünket és a váltóruhát is magunkkal vittük, mivel ha megvannak az órák már simán kitudódhat a kilétünk és ezt nem.szeretnénk kockáztatni. Elköszöntünk Tsuyutól és megint beszálltam a fényalagútba. Még mindig nem megy az álva érkezés, de már guggolok ahelyett, hogy az aszfalnak csapódnék. A palota személyzeti kijáratánál dobott ki minket a kapu. Gyorsan bementünk, Mina elfoglalta az őrhelyét Jirio,Momo és én pedig átöltöztünk szobalány ruhába.

-Akció indul! -mondta Jirio. A.többi szolgálóból próbáltuk kiszedni a kapu elhelyezkedését. Szerencsénkre egy locsifecsi lányba akadtunk.

-Látom újjak vagytok! -jött oda hozzánk. -Én Itsuka vagyok.

-Szia. Igen most vagyunk itt először.- mondtam kedvesen a lánynak.

-Én az átjáró szobát takarítom ami a harmadik emeleten balra a 11.ajtó mögött relytőzik. A kódját csak én tudthatom. Sajnos nem árulhatom el senkinek, pedig olyan nehéz ezt titokban tartani. -mondta szomorúan a lány. -Amúgy nagyon egyszerű feltörni mivel 3911 mert ugyebár harmadik emelet a felosztás szerint 9. körzet 11-es ajtó. Na megyek mert lejárt a szünetem. Sziasztok! -köszönt el mi meg csak megrökönyödve álltunk ott. Csak úgy magától kifecsegte! Észre se vette, hogy mit mondott.

-Ez könnyebben ment mint hittem. -jegyezte meg Momo. -Na indulás! Egy kis lépcsőzés után lihegve megérkeztünk az ajtóhoz.

-valahogy ki kéne nyitni az ajtót. -gondolkodott hangosan a fekete hajú lány.

-Én tudok zárat feltörni. -mondtam. Na végre megmutathatom a tudásomat. Nem tellett sok időbe és kattant a zár.

-Nagyon ügyes vagy! -gratulált nekem mindkét társam. Momo beütötte a kódot és már bent is voltunk. Egy furcsa faszerkezettel találtuk szembe magunkat. Az órákat nem volt nehéz leszedni. Jirio küldött egy bizsut a többieknek, hogy jöjjenek az öltözőhöz. Momo nyitott egy portált és miután odaadtuk a lányoknak az órákat átöltöztünk és a kis meglepetésünket indultunk elhelyezni amiről még én sem tudtam, hogy mi. Lépteket hallottunk, viszont nem.volt hova menekülnünk. Egy félig fehér félig piros fiú lépett elénk. Őt is láttam tegnap Bakugou Katsuki csapatában.

-Miben sántikálnak itt hölgyeim? -kérdezte gúnyosan.

-Todoroki-san?! -kérdezte meglepetten Momo.

-Nem tudom honan ismered a nevem, de igen. Todoroki Shoto vagyok.

-[Y/N] fuss!- suttogta Momo. Én követtem a parancsát. Nem azért, mert féltem. Csupán bíztam benne.

Momo szemszöge

-Mit is kerestek itt? -tette fel megint a kérdést. Todoroki ismer engem ha nincs rajtam a kapucni. Visszaszoltam neki egyszer és azóta nem hagy békén. Persze most nem tudja, hogy kit rejt a csuklya. Elakartam futni mivel egy ilyen helyzetből az ember csak rosszul tud kijönni. Elkapta a csuklómat.

-Ha kérdeznek illik válaszolni! -mondta egy idegesítő mosoly keretében. Én erre fogtam kirúgtam alóla a lábát és futásnak eredtem. Már majdnem kint voltam mikor nekiütköztem valakinek.

-Meg kell hagyni ügyes vagy, de ennyi nem elég. -szólalt megúnyosan. Hátraugrottam nyitottam egy kaput és beugrás után rögtön bezártam. Csak egy hajszálon múlt az egész. Szerencsére az üzenetet otthagytam a kapuszobában.

Halika mindenki! Itt egy újjabb rész. És igen van benne egy kis Todomomo is. Ne aggódjatok lesz még Izuocha, kirimina, denkijirio és tsuyutokoyami is!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 15, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A franc se tudja! [Bakugou×Reader]Where stories live. Discover now