1.Kezdetek

1K 39 0
                                    

(T/n) a nevem nemrég költöztünk tokyoba apa új állása miatt.Ameddig ő a munkahelyén tölti idelyét én addig az álom sulimban, ami nem más mint a U.A ,azon belül a hőstagozat,anyámat nem ismertem mivel még nagyon kicsi voltam amikor elhagyott, és itt kezdődik az én kis életem.

-(Y/n) kelj fel és gyere le enni!-ordította apa a földszintről.
Amit egy -Mindjárt megyek-kel el is intéztem.Pár perc múlva le is érve leültem az asztalhoz majd szépen elfogyasztottam reggelimet,utánna felbaktattam szobámba majd valami emberinek kinéző formát öltöttem magamra.

Siettem az iskola felé vezető utamon,amikor arra eszméltem hogy a földön ülök, mivel nekimentem
egy szőke fiúnak akinek vörösen izzó szemei azonnal megmozdítottak bennem valamit,amit még magam sem értettem,majd a szőke felémnyújtja egyik kezét hogy segít felkelni,megfogtam kezét majd ő egy egyszerű mozdulattal fel is rántott.
-Bakugou Katsuki-mondta egy kaján mosolyal az arcán,mire én éreztem hogy arcom,akaratomon kívül pírba borult.
-(T/n)-mutatkoztam be én is,még mindig kipirosodott arccal.A nagy beszélgetésünket beszállt egy vörös hajú fiú is.
-Szia Kirishima Eijirou vagyok.-majd egy nagyon cuki cápafogait villogtató mosolyt kaptam.Ahogy beszélgetett Kirishima-Bakugou-val azt vettem ki hogy ők ketten valószínű hogy barátok,majd hárman folytattuk utunkat az iskola felé.

____________________________________

Az első rész ennyi lenne,tudom nagyon rövid és unalmas de ez életem első könyve úgyhogy ... meg tervezek még szaftosabb😏 részeket de azok még nem most lesznek.
A kövi rész hamarosan érkezik.További szép napot

Vesztesbe szeretve {Bakugo x Reader}Where stories live. Discover now