2.A U.A. avagy 1.A

611 37 2
                                    

A fiukkal folytattuk utunkat a sulihoz,majd mikor beértünk én elszakadtam tőlük,azzal az indokkal hogy egyedül nézek körbe.Ahogy mentem a folyosón velem szembe jött egy barna hajú,barna szemű lány mellette egy zöldhajú lány.Kicsit olyan mint egy béka.Gondoltam magamban,a gondolataimat egy vékonyabb hang törte meg.
-Szia Uraraka Ochako vagyok,Ő meg Tuyu Asui-mutatott a mellette lévő lányra a barna hajú lány.
-Sziasztok (T/n) vagyok-mondtam én is a nevem kedvesen.A hangosbemondót bekapcsolták és ezt mondta bele egy kisegér.Igen jól hallottátok azt mondtam hogy egy kisegér mivel ő volt az iskola igazgatója.Majd ez hallatszódott:

Mindenki legyen a gyakorló pályán,most mondjuk ki melyik osztályba lesz beosztva!

Mindenki úgy tett ahogy a hangosbemondóban el lett mondva,mindenki tolakodva engem majdnem fellökve mentek ki az ajtón.

Ahogy elmondták hogy ki-kikkel lesz egy osztályba mindenki a nekik kijelölt terembe ment,a miénk lett az 1.A terem nagy ajtókkal és még nagyobb felirat volt rajta(1.A).Bementünk,leültünk egy nekünk tetszőleges helyre és vártunk egy tanárt.Nem sokat kellett várni ugyanis bejött egy 30-40 es éveiben járó pasas.
-Aizawa Shota vagyok az osztályfőnökötök,az hogy most mit csináltok nem nagyon érdekel,csak legyetek csendben.-ahogy ezt a mondatot elhadarta elő is vett a fiókból egy sárga hálózsákot,belemászott és már aludt is.Amit mondott nem nagyon tartotta be senki,mivel mindenki ment mindenkihez hogy barátokat keressen.Pl hozzám odajött egy kis lila törpe hogy"járnék-e vele?"
De amilyen perverz mosollyal tette fel a kérdést azon nyomban tudtam hogy mit fogok válaszolni.Hát még szép hogy egy kibaszott nagy "NEM"et kapott a kis törpe fejébe.
Ez után jött egy rózsaszín lány mögötte pedig három fiú, kettőt pedig azon nyomban fel is ismertem.Bakugou és Kirishima nagy mosollyal az arcomon köszöntem oda nekik,ők is visszaköszöntek de viszont amint észbe kaptam egy rózsaszín lány csüngött a nyakamon.
-Úr isten melyik hülyének vagy a barátnője?-kérdezte kicsit...perverzen.
-Hmm.... MONDJUK EGYIKŐNKÉ SEM?-ordította bakugou.
-Nyugi Bakubro..de most igaza van Mina.De együtt jöttünk a suliba mert összefutottunk,igaz (Y/n)-san?-mosolygott a cápafiú.
-Igen,így van,csak együtt jöttünk a suliba.-mondtam kissé halkan.
-Pedig én örültem volna ha a barátnőm lennél-mondta szomorúan egy citromsárga hajú kinek egy fekete villám volt a hajában.
-Egyébként Denki Kaminari vagyok.-mondta mosolyogva.Egyszer csak megszólal a csengő,ami azt jelezte hogy vége az órának.Mindenki örült mivel ez volt az első nap, csak egy óránk volt és mehettünk is haza.
Elindultam haza és elég gyorsan a házunk kapujához is értem,amint bementem a bejárati ajtón láttam hogy nincs itt apu cipője,így hát gondoltam nincs itthon.Igazam is lett mert a konyhában egy cetli volt rajta egy írás:
"A munkahelyemen vagyok és olyan 4-5 körül érek haza"
Így hát letettem táskámat majd csináltam valamit enni végül (kedvenc kaja) csináltam.Nagyon finom volt majd bekapcsoltam a Tv-t a kanapéra helyeztem el magam és a telefonomat néztem.Láttam hogy kaptam 6 ismerősnek jelölést,Mina-tól,Denki-től,Uraraka-tól,Tuyu-tól,Kirishima-tól,és ami nagyon meglepett Katsuki is ott volt közöttük.

Vesztesbe szeretve {Bakugo x Reader}Onde histórias criam vida. Descubra agora