Amint megláttam hogy Bakugou is ott van közöttük úgy éreztem majd ki ugrik a szívem a helyéről.Gyorsan vissza is igazoltam őket.
Gyorsan teltek a hónapok és a mi osztályunkat elkönyvelték a legrosszabbnak.Így igaz ezzel én sem tudok vitatkozni hiszen ténylegesen is mi voltunk a legrosszabbak.Felrobbantottuk a gyakorló pályát, Aizawara egyszer úgy ráijesztettünk hogy még most is rémálmai vannak.
Így hát arra jutottak a tanárok az igazgatóval együtt hogy a kollégiumban fogunk lakni együtt, mindenki.
Megkapta mindenki a szülői engedélyről szóló lapocskát hogy töltessük ki szüleinkkel,az én estemben csak apát tudom megkérni erre a megtisztelő feladatra.Vége van az óráinknak,felkaptam táskámat hogy megyek is haza de alig jutottam el az ajtóig ugyan is Bakugou megfogta csuklómat majd visszarántott,és én azzal a nagyon értelmes fejemmel csak ennyit mondtam.-Most meg mi van? Nem látod hogy mennék?-
erre annyit kérdezett hogy-Te jössz a koliba?-majd felmutatta a lapját.
-Még szép hogy megyek!-mondtam kissé ordítva.
Mire csak egy mosoly keretében távozott. Én sem haboztam én is követtem példályát.Mikor már annyi volt az idő hogy hazaértem rögtön apu kezébe nyomtam a lapot,hogy ki kéne tölteni-e.
Apu csak aláírta majd le is tudtuk annyival.Idővel elérkezett a hétvége,amin nem nagyon tudtam pihenni ugyanis bekellett pakolnom a cuccaimat amiket a koliba viszek.Szombat reggel kb olyan 11-körül kelhettem mivelhogy a fater sürgött-forgott a konyhában.Ahogy eme hangokat hallottam felszűrődni szobámba,elkezdtem lefelé menni a lépcsőn.-Apa mi ez a nagy sürgés-forgás itt?-kérdeztem kissé álmoskás hangon.
-Jajj bocsánat hogy tegnap nem szóltam, de ma az egyik kollégám és családja jönnek ebédelni,úgyhogy kérlek viselkedj.-monda apa miközben még mindig a kaját csinálta.
Huuh még csak ez kellett a nyakamra hogy apám munkatársa és családja itt ebédeljenek.Amint abbahagytam a gondolkodást,felbaktattam szobámba hogy átöltözzek,egy "alkalmasabb" ruhába.A választás egy fehér póló és felé egy spagetti-pántos fekete ruha.Hajam kivasalva lógott vállamon.Lábamon egy kisebb magassarkú.
Miután minden megvolt,mentem le a lépcsőn és hallom hogy valaki csönget,biztos voltam abban hogy apám munkatársa és annak családja van az ajtó mögött de amikor megláttam hogy nem...azt hittem ott ájulok el a meglepetéstől.....Tudom tudom ez egy rövidebb rész ahhoz képest hogy most teszem ki de megvannak rá az okok.Úgyhogy elmézést kérek!
Ha lenne ötletetek hogy milyen könyvet írjak akkor kíváncsian várom az ötleteket😊.
YOU ARE READING
Vesztesbe szeretve {Bakugo x Reader}
Romance(Y/n) a nevem ⚠️Nem követi az eredeti sorozatot⚠️