5.Beköltözés a koliba

430 25 4
                                    

"De amikor kijött... csak egy boxer volt rajta."

Mit ne mondjak eléggé meglepődtem,majd azon kaptam magam hogy szép lassan,végignézem kidolgozott felső testét.

-Chh....a nyáladat nem akarod véletlen csorgatni?-kérdezte a szőke,kissé szarkasztikus mosollyal az ajkán.

-De,majd pont rád?Álmodozz csak hercegnő!-vágtam vissza hezitálás nélkül.

-OI!MIT MONDTÁL LIBA?!-már-már kissé úgy mint aki megakarna gyilkolni.

Mondjuk ezzel a visszavágással nem is csodálkozom,még én is kinyírnám magam a helyébe.

-TÁN SÜKET VAGY,VAGY MI?!-ordítottam.

-Ne ordíts már te félkegyelmű!

-Én?Félkegyelmű?Jó ezt most elengedtem a fülem mellett.-de azt nem tudja hogy még visszakapja(írói megj.:ördögi mosoly)

-Valaki jön,feküdj le az ágyba!-parancsolta.

  Ahogy  őfelsége is parancsolta,az ágyamban feküdtem.Mostanra már én is hallottam a trappolásokat felfelé.

-Ne ordibáljatok már.-mondta egy ismerős hang,ami aputól származott.
-Akkor lehet csak halucináltam.-mondta ismét apa.
  Mivel mi úgy tettünk Bakugo-val mintha aludnánk.
(Nagy színészi képesség kell hozzá.)
Azonban mind a kettőnket elnyomott az álom.

Reggel

Mire felébredtem már nem voltak nálunk Katsukiék,gondolom az az oka hogy lassan menni kell a U.A. Kollégiumához.
Szerencse hogy már mindent összepakoltam.
Lementem apuhoz a nappaliba mondani neki, hogy majd vigyen el.Néztük még a Tv-t és gyorsan eltelt az idő,lassan indulunk a koliba.Gyorsan elkészültünk és már indultunk is a kocsihoz mivel késésben voltunk.

Ahogy odaértünk,gyorsan kipakoltam a cuccaimat majd bementem a koliba, ahol Aizawa már nagyban prédikált,mik a szabályok, holnap nem kell mennünk hogy legyen időnk berendezkedni stb,stb.
A lányok és a fiuk külön részen voltak(hála istennek)a jobbra mellettem lévő szobában Mina, a bal oldalon pedig Momo.Kipakoltunk,közben segítettünk egymásnak a dekorálásban,és ekkor támadt Minának egy ötlete.

-Mi lenne ha Felelsz vagy mersz-eznénk?-kérdezet.Momoval beleegyeztünk ebbe a borzasztó ötletbe.Ezalatt Mina ment le és kérdezte a többieket is hogy lenne-e kedvük játszani.Persze hogy mindenki belement.Így mi is lementünk és körbeültünk,Denki hozott egy üveget hogy azzal pörgetünk.

-Nem lenne kedvetek nehezíteni a szabályokon?Aki nem teszi meg a neki mondott feladatot/kérdést vetkőznie kell.-jelentette ki.Erre bezzeg a kis perverz törpe egyből ugrott hogy "persze ki ne szeretné😍" .
Mindenki benne volt,kivéve én mivel nem nagyon akarok ilyeneket csinálni ne hogy valamelyik megerősza...KHMMMM....akarom mondani ne hogy valamelyik perverz törpe letapizzon.:)
De végül benne voltam ebbe az ötletbe.
Denki meg is pörgette az üveget és Todoroki-n állt meg.
-Todoroki,felelsz vagy mersz?

-Felelek.

-Ki az a személy aki tetszik?

-Ühmmm ...ömmm .....ö.....Midoryia.-a végét már szinte suttogta.(írói megj.:Tododeku <333)
Mire Shoto-nak és Midoryia-nak is pírba szökött az arca(Kawaiiii).
Most Todoroki pörgette az üveget és drága Bakugou-n állt meg.
-Felelsz vagy mersz?
-Merek,mivel nem vagyok olyan beszari mint te!-jelentette ki,hangosan.
-Legszívesebben kivel feküdnél le?-kérdezte érzéseket nem mutatva.(írói megj.:hoho mik lesznek itt😏)

______________________________________

Az ötödik rész ennyi lenne,próbálok minél hamarabb új részt hozni.<3

Addig is legyen szép napotok/estétek vagy amikor olvassátok.<3

Vesztesbe szeretve {Bakugo x Reader}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz