Végre megtudtam mit jelent az igaz szerelem. Te általad, amiért nagyon hálás vagyok. Bár vicces és ironikus, mert mégis szenvedek emiatt. Viszont nem bánom, hogy megismertelek. Sose fogom bánni. Ha azt mondanák, hogy kitörölhetném ezt a részt az életemből, akkor sem mennék bele az ajánlatba, hanem újra és újra átélném. Újra átélném azt a fájdalmat is, amit te okoztál számomra, hisz akkor ismét veled lehetnék. Számomra te vagy a legfontosabb és bármit megérsz, míg a fájdalmat is. Ha megint belenézhetnék a szemeidbe, ha átölelhetnélek vagy ha egyszerűen csak foghatnám a kezed, az minden sebem begyógyítaná, nem számítana min mentem keresztül. Ha újra itt lennél....
Szeretlek. Ez a legszebb szó, amit az ember kimondhat. Főleg, ha ez az egyetlen kis szócska, valaki másnak szól. Annyi jó hatása van mindenkire nézve. Biztonságot és boldogságot ad. De nem csak akkor, ha szerelmes párok mondják egymásnak. Akár ha egy barát vagy egy családtag teszi, az is be tudja aranyozni egy ember egész napját. Növeli az emberek közti kapcsolatot és erősíti a kötelékeket is. És még biztonságot is adhat, hisz tudjuk, ha a másik szeret nincs mitől tartanunk és nincs mitől félnünk. De akár elveheti az egész napos szomorúságunkat, mígha a teljes napunk is pocsék vagy borzasztó volt. Ez a szó felmelegít és hatalmas erőt adhat még egy nagyon gyenge embernek is. Teljesen mindegy milyen nyelven mondjuk. Lehet az németül, magyarul, angolul, franciául vagy akár oroszul. Ez nem számít, hisz ugyanolyan hatással, jelentőséggel fog bírni és az értéke ettől nem fog csökkeni. Viszont vannak emberek, akik ezt a szót sajnos nem tudják jól használni. Nem tudják felfogni a jelentését, ezzel igen nagy károkat okozva másoknak. Ha ezt a szót akarja valaki kimondani, nem szabad úgy tenni, hogy csak azt gondolja az illető, hogy ezt kell mondania vagy ez a helyes út ahhoz, hogy elérjen vagy helyrehozzon valamit. Ezt érezni kell. Ezzel mások belső békéjét boríthatják fel, mégha ők erről nem is tudnak. Lehet nem akarják ezt, de mire rájönek, hogy mit tettek és hogy egyetlen aprócska szó kiejtése miatt mekkora kárt okoztak, addigra már késő lesz. És ez nem az ő hibájuk. Csupán nem tudták használni a szeretlek szót. De az élet megtanítja egyszer őket és majd ők is tudni fogák egyszer értékelni és rájönnek mit rontottak el...
STAI LEGGENDO
Gondolatok...💔
SaggisticaEz a történet egy naplószerűség lesz sajátgondolatokkal, üzenetekkel. A cím alapján gondolom könnyű kikövetkeztetni miről fog szólni. Mindenkinek jó olvasást!