Nick pov.
8:15 ik druk de wekker van mijn Iphone uit.
Ik stap uit bed en loop (zonder dat ik het door heb) in mijn boxershort naar Silvia dr kamer.
Ik klop even zachtjes op de deur als ik geen reactie krijg doe ik heel zachtjes de deur open.
Zoals ik al dacht ligt Silvia nog te slapen.
Ze ziet er zooo lief uit als ze slaapt.
Opeens komt er een idee in me op.
Ik loop de kamer weer uit en sluit weer zachtjes de deur dan loop ik naar beneden.
Ik maak een beschuitje met aardbeien klaar daar is ze gek op en een lekkere warme dampende kop thee.
Als ik haar kamer weer binnen kom slaapt ze nog.Silvia pov.
Opeens voel ik een zachte warme hand die mijn haar (dat voor mijn gezicht hangt) zachtjes aan de kant schuift.
En dan opeens (zoals alleen in films en in mijn dromen gebeurt) voel ik zachte warme lippen op de mijne, ik geniet even en doe dan mijn ogen open, ik zie de mooiste ogen van de wereld: Nick's ogen ze zijn felblauw en Nick heeft van dat mooie blonde haar, het staat zo schattig.
Goedemorgen sweetheart fluistert hij zin in een ontbijtje?
En hij tovert en theeblad met daarop mijn lievelings ontbijt!
Ohhh Nick wat lief van je zucht ik en ik geef hem een zoen.
En zeg lachend die heb je wel verdiend!
Hij kruipt naast me in bed en als ik mijn ontbijtje op heb val ik weer in slaap in zijn armen!!Eva van Laren pov.
Ik stap uit bed en loop de gang op.
Ik zie de kamer waar Nick sliep de deur staat al open.
Waar zou hij uithangen?
Waarschijnlijk bij Silvia op de kamer.
Ik doe de deur zachtjes open en wat ik dan zie is zoooo schattig.
Silvia en Nick liggen in elkaars armen te slapen.
En opeens krijg ik een leuk idee, vandaag even geen gezeik aan ons hoofd we gaan gezellig een dagje weg.
Ik loop terug naar mijn kamer en start mijn laptop op.
Dan gaat de telefoon, ohh nee hé telefoon dat is echt het laatste waar ik op zit te wachten!!!
Ik hoor Silvia de telefoon opnemen...
En dan slaakt ze een gil.
Ik ren naar beneden en zie dat Silvia is flauwgevallen.
Als ik de telefoon oppak zie ik dat het Ron is.
Ik voel de boosheid in mij opwellen maar dwing mezelf rustig te blijven!
In mijn ooghoek zie ik hoe Nick Silvia op de bank legt en verzorgd.
Dan pas begin ik te praten:
Zo Ron ga jij mij nu eens even uitleggen waarom Silvia zo schrok waardoor ze flauwviel en hoe ze aan dat blauwe oog en die bloedneus komt.Ron pov.
Ik hoor hoe Silvia een gil slaakt na mijn woorden en waarschijnlijk flauwvalt, net goed!
Dan hoor ik Eva de telefoon over nemen, oh nee de laatste die ik wil spreken is Eva wel.
Ze stelt de vraag die ik had kunnen verwachten.
Dan schreeuw ik:
WAT HIER THUIS GEBEURT GAAT JOU HELEMAAL NIKS AAN EN ALS SILVIA WAT VERTELD HEEFT VERMOORD IK DR!!!
Ik druk haar weg, giet bijna een halve fles wijn naar binnen en stap in de auto vastberaden om Silvia terug te halen bij die trut van een Eva!Eva pov.
Ik hoor hem schreeuwen en zie Silvia in elkaar duiken.
Ik zucht en wil wat terug zeggen maar hij heeft al op gehangen.
Ik leg de telefoon weg en loop naar Silvia en Nick toe.
Ik hoor Silvia snikken: mam ik zweer je die vent is bezopen en komt nu hierheen om me op te halen en me in elkaar te rammen!
Rustig maar meisje, wat zei Ron eigenlijk tegen je?
Mag ik echt niet zeggen hij vermoord me!!
Ik hoor Nick brommen: dat laat ik toch echt niet gebeuren die vent blijft met zn tengels van je af!
Dan zien we een auto voor de deur stoppen en Ron naar buiten stappen, hij is inderdaad bezopen dat zie je zo!
Silvia springt op en rent naar boven Nick rent achter haar aan, maar komt algauw terug bang dat Ron mij iets doet.
We horen hem schreeuwen, dit gaat helemaal fout denk ik bij mezelf en ik zie Nick hetzelfde denken.
Hoe gaan we dit in vresdesnaam oplossen?!
JE LEEST
One big caos...
Novela Juvenildit verhaal gaat over een meisje: Silvia. Silvia word net als haar broer Richart mishandeld door hun vader. haar ouders zijn gescheiden en ze gaat wel elk weekend naar haar moeder. haar vader is alcoholist en als hij op een keer toch echt te veel op...