𝕡𝕒𝕣𝕥 1
zovem se Maxel,,ali me zovite Max.
imam 15 godina i zivim sa Mamom i Tatom u stanu....Nedavno smo se doselili u ovaj predivan grad i vec sam upoznala ljubav svog zivota...zove se Dinel...
ide u srednju skolu koja je odma pokraj moje...."MAXXX!!!Dolazi ovamoo!!Sta radis toliko dugo u sobi!??!"
"Molim mama,,,ma nista,,pisem u stari dnevnik..."
"Odma idi pospremi dnevni boravak,,jos malo dolaze..!"
"Tko dolazi?"
"Dolaze nam komsije u goste nemamo vremena toliko ajdee!!"
"Okee okee idemm..."*zvono na vratima se culo i mama(Klaris) je otisla da otvori i uvede goste u stan*
"A gdje je Maxel?"
*upitala je gosca(Nare)*
"Sad cu da je zovnem,od kad smo se doselili stalno je u sobi.."
*Klaris je pozvala Max kako bi se druzila sa komsijinom kcerkom*"Pa ja sam Maxel ali me mozes zvati Max.."
"Drago mi je Max ja sam Nare,,,mama mi je pricala o tome kako ste se doselili pa reko da se pocnemo druziti,svakako idemo u istu skolu..."
"Nisam znala,,hahaha,,,,imas li snapchat ili instagram?"
"Imam.."
"Uuu dodaj me "***
"Nisam znala da znas ko je Dinel..."
"Logicno da znam pa ja sam mu cura hahah...***Max je odg***"
"Aaa znaci ti si sretnica koja je zavrsila sa Dinelom,,,hahaha"*1 hour later*
Klaris:"MAXXX,,pozovi Nare,,,trebaju ici kucii!!!..."
"Nare cini se da ides kuci?..."
"Pa u svakom slucaju drago mi te upoznati vjerujem da ce mo se cesce druziti,,.."
"Naravno vidimo se u skoli..."*Nare je otisla kuci a Max se vratila u sobu i nastavila da pise u dnevnik kao i ranije..."
𝙾𝚅𝙾 𝙹𝙴 𝚂𝙰𝙼𝙾 𝚄𝚅𝙾𝙳 𝚄 𝙿𝚁𝙸𝙲𝚄,,𝙽𝙰𝙳𝙰𝙼 𝚂𝙴 𝙳𝙰 𝚅𝙰𝙼 𝚂𝙴 𝚂𝚅𝙸𝙳𝙹𝙰,,𝙸𝚉𝙱𝙰𝙲𝙸𝚅𝙰𝙲𝚄 𝚂𝚅𝙰𝙺𝙸 𝙳𝙰𝙽 𝙿𝙾 𝙹𝙴𝙳𝙰𝙽 𝙳𝙸𝙾,,,𝚄 𝙸𝙳𝚄𝙲𝙴𝙼 𝙲𝙴 𝚂𝙴 𝙳𝙴𝚂𝙸𝚃𝙸 𝙽𝙴𝚂𝚃𝙾 𝙽𝙴𝙾𝙲𝙴𝙺𝙸𝚅𝙰𝙽𝙾....
𝚇𝙾𝚇𝙾❤️
STAI LEGGENDO
𝕀 𝔻𝕀𝕊𝔸ℙ𝔼𝔸ℝ...ℍ𝔼 𝔽𝔼𝕃𝕃 𝕀ℕ 𝕃𝕆𝕍𝔼
SpiritualeVoljeli smo se.. sve do dana.. kad sam nestala... i kad je pronasao... nekog novog.....