Sosire și desemnare

55 7 1
                                    

   După un drum plin de peripeții plictisitoare cum ar fi ruperea unei roți a caleșcei, dispariția dubioasă, dar deloc misterioasă a mp3-lui lui Mihnea că doar nu are degeaba un "frate" mai mic și blocajul din trafic cauzat de un accident dintr-o babă și o căruță. Căruța a fost distrusă, dar baba este în perfectă stare. Adică numai bună de violat. M-am pierdut în detalii. Scuze. Revenind, după acest drum în care Mihnea s-a gândit la vreo zece sau doișpe moduri de a te sinucide originale( că nu-i degeaba un geniu) o ajuns și ei la palat. Mai exact în fața porții de fier forjat. Care era închisă și au trebuit să aștepte în ploaie două ore până să vină cineva să le deschidă.

- Bine ați venit, fii mei! o-nceput împăratul când o ajuns și prințișorii în sala tronului, plouați și mirosind a noroi. V-am chemat de la studiile din străinătate cu un motiv întemeiat.

- Exact, iar tu, dragul meu Făt- Frumos... începu împărăteasa.

- Taci muiere! tună împăratul. Cine ți-a permis să vorbești la curtea mea?!

- Iertare, Preaslăvite! „ L-as că mori tu curând..."

- Ei bine, fiii mei, după cum ziceam, ați fost întrerupți din călătoria voastră prin lumea științei pentru a salva Mahmuria de la piere!

Toată lumea stă încremenită, cu o față șocată, mai puțin Mihnea, căruia îi rămăsese niște noroi de pe drum între dinți și încerca să-l scoată cu limba.

- Iubiții mei fii, voi știți că în mijlocul grădinii egale se află un loc special, pe care îl poți găsi numai din elicopter, fiindcă-i prea periculos să mergi acolo pe jos, un loc unde au fost plantați niște copaci fermecați chiar de bunicul vostru, care a primit lăstarii de la o zână...

Toată lumea ofta, plini de admirație, exact cum prevedea protocolul, mai puțin Mihnea care a reușit să-și scoată noroiul dintre dinți, dar din nefericire l-a înghițit, având o față de parcă urma să vomite.

-... iar acești copaci fermecați mai există și astăzi, ei fiind cunoscuți ca Legendarii Pruni de Aur! Da, îmi dau seama după fețele voastre că nu vă vine să credeți, că vă vine să spuneți că-i doar o legendă, dar acesta-i adevărul! Singura problemă e că recolta noastră de prune de aur a fost furată de la moartea bunicului vostru până în prezent. Până anul trecut rezerva noastră de Țuică de Prune Fermecate de Aur sau Ț.P.F.A. s-a sfârșit. Negoțul cu această băutură magică s-a încheiat, dar asta numai neoficial. Fiindcă tu, iar împăratul arătă spre Făt- Frumos, tu îi vei prinde pe hoți și vei reuși să readuci comerțul cu alcool din Mahmuria la viață!

- Tată, sunt onorat de încrederea pe care mi-o arăți, dar nu ar trebui să respecți tradiția și să-l trimiți mai întâi pe Gheorghiță?

No, amu să nu credeți că piticul ista infect chiar se gândește la tradiție, no, lui i-e frică să meargă singur.

- Fiule, dar mă uimește respectul tău pentru tradiții! Ai dreptate, tu, Gheorgiță și albinosul veți merge împreună și îi veți prinde pe hoț. Tot ce te rog e să fii atent la mișelii de frații tăi, ca să nu fii ucis înainte de vreme. Scribule, scrie: „ Io, împăratul Mahmurian, îl desemn pe fiul meu, Făt- Frumos, împreună cu frații săi mai mari, să meargă să-i prindă pe hoții Prunelor de Aur și să salveze mândria noastră națională!"



  Neața, băi, îi 00:52 și eu am scris un capitol nou. Scuzați lipsa de umor, promit că va fi mai mare în viitor, acum mi-o întârziat dealerul și na, știți și voi cum îi...

Sfat: niciodată să nu scrieți cărți amuzante când ascultați Dire Straits. Pur și simplu nu-ți mai arde de glumă, devii meditativ, cânți...

No, în final, lăsați un comentariu, votați, fiți buni, dacă ați văzut întreg The Mentalist nu spuneți ce se va întâmpla... Ok, vă spun: „ Mânca-v-ar țânțarii!"

P.S.: I-a spuneți într-un comentariu dacă ați observat ceva la Mihnea.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 09, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Mihnea cel sictiritUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum