Elena: Přestěhovala jsem se do Mistic Falls se svým bratrem Jeremym a se svými "rodiči". Jsem adoptovaná a svou pravou matku jsem nikdy nepoznala. Můj bratr nebyl zrovna skvělím příkladem chování. No já vlastně taky ne. Byla jsem typ holky která uteče z domu oknem aby šla za svým "klukem". Nyní vlastně ex... Jak už jsem řekla, utelka jsem oknem. Byla jsem tak naivní, že jsem utíkala za klukem, který si mě nevážil. Potom co jsem utekla jsem se svým už tehdy "Ex" pohádala. Byla jsem rozrušená a tak jsme se jen tak procházela po silnici a telefonovala si s kamarádkou Bonnie. Když jsem dotelefonovala, rozhlédna jsem se kolem sebe. Zdálo se mi, že je tam někdo se mnou. A měla jsem pravdu...Najednou jsem před sebou uviděla nějakého chlápka zahaleného do černé tmy. Vypadal tajemně ale byl neskutečně hezký. Měl modré oči. Nikdy jsem takové oči neviděla. Ale byly neskutečně krásné.
......
Katherine?
Elena: Otočila jsem se abych se ujistila, že mluví na mě. ,,Ne. Jsem Elena". řekla jsem zmateně.
Damon: Ohh.. Vážně mi někoho připomínáš. Omlouvám se. Jsem Damon.
Elena: Viděla jsem jak se ke mně začíná přibližovat. Přišel tak blízko, až stál kousek ode mně. ,,To je zvláštní".
Damon: Jsi tady nová?
Elena: Ano. Přestěhovala jsem se sem s bratrem a s rodiči.
Damon: Aha. A co čekáš, že tady zažiješ?
Elena: Já nevím. Je to Mistic Falls, nic zvláštního se tady nestane.
Damon: *Smích* To podle toho co ty chceš aby se stalo.
Elena: Já nevím co chci.
Damon: Ohh.. To není pravda. Každý něco chce.
Elena: Tak Damone řekni mi, co chci?
Damon: Chceš lásku, vášen, dobrodružství a možná i trochu nebezpečí.
Elena: A co chceš ty? Usmál se ale neodpověděl. Rodiče už pro mě přijeli a on najednou zmizel. Přemýšlela jsem nad ním.
ČTEŠ
Upíří Deníky - Damon & Elena
FanficZdravím všechny čtenáře! :) Toto je moje druhá story o TVD - Damonovi a Eleně (Delena) :) Doufám, že se vám můj příběh zalíbí. :) PS: Trochu jsem ho upravila :) ~ Vaše Plaza ~