Salvatore

1.3K 71 5
                                    

Elena: První den školy. Jeremy ještě ani nebyl vzhůru když jsem odcházela. Jako vždy přijde pozdě... No starat se o něj nebudu. Rozhlížela jsem se kolem sebe, jestli neuvidím někoho známého. Najednou zazvonilo. Běžela jsem do učebny abych nepřišla na první hodinu pozdě. Vešla jsem do třidy ale všichni už seděli.
,,Gilbertová? " zeptal se učitel.
,,Emh.. Ano"
,,Posaď se třeba támhle. "
Ukázal na jedno volné místo. Rychle jsem se posadila. Vedle mě seděl nějaký kluk. Když jsem se na něj podívala, podíval se na mě taky a usmál se. Pousmála jsem se taky. Ten kluk byl moc hezký a vypadal mile. Když hodina skončila vyšla jsem ze třídy a šla na další hodinu.
,,Tak hele Eleno! Nesmíš se nechat rozhodit od nějakého kluka! " Opakovala jsem si.
Když škola skončila, šla jsem domů. Doma byl celkem velký nepořádek. Jeremy ani nevstal z postele.
,,Jeremy! Ty jsi nebyl ve škole? Hned první sen ses na to vykašlal?! "

,,Nedělej mi kázání Eleno! Můžu si dělat co chci! A ty nejsi moje máma abys mi něco rozkazovala! A teď jdi z mého pokoje!"

Rozzuřeně jsem odešla. Šla jsem se projít. V Mistic Falls jsem to moc neznala a tak jsem jen tak chodila. Došla jsem ke hřbitovu. Rozhlížela jsem se až najednou na jednom náhrobku stála vrána. ,,Ahoj ptáku". Řekla jsem. Chtěla jsem jít pryč ale když jsem chtěla sejít kopec ze hřbitova ta vrána se najednou rozlétla, lekla jsem se a spadla.
......
,,Jsi v pořádku? " Zeptal se mě někdo. Otočila jsem se a uviděla jsem tam toho kluka z naší třídy.

Jo.. Já jen spadla. Ty mě sleduješ?

Zasmál se mé otázce a řekl ,,Ne jen jsem šel kolem a viděl jak jsi spadla."

Aha. No tam byla nějaká vrána jako z toho starého filmu. Jako z toho... No musím ti připadat jako blázen.

Zase se zasmál a odpověděl ,,Ani ne. Jsem Stefan. Stefan Salvatore."

Usmála jsem se a řekla ,,Jsem Elena Gilbertová." Najednou jsem si všimla, že krvácím na noze.

Ou. Asi jsem si odřela nohu když jsem spadla. Nemohl by ses na to podívat?

Najednou se otočil a řekl, že už musí běžet. Bylo mi to divné ale nechala jsem to tak. Šla jsem domů a chtěla jsem se jít učit. ,,Tak na zítra máme úkol z dějepisu, angličtiny a chemie." Najednou jsem si všimla, že mi chybí učebnice z angličtiny. ,,Ale ne. Snad bude mít tu učebnici Jeremy. " řekla jsem si.

Jeremy máš učebnici z angličtiny?

Nemám. Až zítra si jdu vyzvednout učebnice.

Úžasný... řekla jsem si. Nepotřebuju další 5 z angličtiny. Napadlo mě, že si ji půjdu půjčit od Stefana. Bydlel blízko našeho domu a je jediný člověk ze školy, kterého znám. Vzala jsem si bundu a šla jsem. Pomalu jsem došla k jejich domu. U dveří bylo napsáno "Salvatores" a proto jsem si myslela, že tam žije s rodinou. Zaklepala jsem na dveře a chvilku jsem čekala. Najednou se dveře otevřeli. Už jsem chtěla řict "Ahoj Stefane" ale nestál tam Stefan. Stál tam ten kluk z té noci na silnici. Úplně jsem ztratila slova.

,,Ahoj. Ty budeš Elena. Já jsem Damon. Stefanův bratr." Damon se na mě pousmál a díval se na mně těma svýma modrýma očima. Byla jsem ním okouzlená.

Ahoj čtenáři! :) Tohle je 2.kapitola mé Delena Story :)
Pokud se vám tato kapitola líbila, prosím o komentář nebo o vote, abych věděla, jestli mám psát další kapitoly :)
Na fotce je Stefan :)

Vaše Plaza :)

Upíří Deníky - Damon &  ElenaKde žijí příběhy. Začni objevovat