Bölüm 2: Benden Nefret Mi Ediyor?

147 12 55
                                    

14.10.2020

Sevgili, Günlük.

Neden mi okuldan nefret ediyorum?

Çünkü zorbalık görüyorum.

Üst sınıflarda TaeYoon adında bir piç var. Bana kafayı takmış durumda. Kafamdan laf da atıyor, aşağılıyor, ödevlerimi de yırtıyor, paramı da alıyor, çelme de takıyor, aşağı su da döküyor, lavabo da yalatıyor. Anlayacağın her şeyi yapıyor.

Sırf bu yüzden seni okula götüremiyorum. Ailemin bulmasından da korkuyorum ama gizli bir yer buldum. Sen merak etme.

Neden bana taktığı hakkında hiç bir fikrim yok. Ona hiç bir şey yapmadım.

Ama dünya düzeni de bu değil midir zaten? Güçsüz olan ezilir, güçlü olan ezer.

Ben güçsüzüm, bu yüzden eziliyorum.

Ama TaeYoon canımı yakmıyor. Benim canımı yakan Haruto'nun TaeYoon ile ile arkadaş olması...

Benden nefret eden biriyle arkadaşsa o da benden nefret ediyordur...

O benden nefret mi ediyor..?

***

Yedam, gözyaşı ile ıslanan günlük sayfalarını kapattı. Büyük ihtimalle yazılar ıslanıp dağılmıştı, ama ne gerek vardı ki? Kimse okumayacaktı zaten.

Yatağının altındaki sallanan tahtaları oynattı, arada çıkan boşluğa siyah kalın kapaklı günlüğü koydu.

Ailesi, günlüğü bulamazdı.

-

selam~

günde üç bölüm atmak çok eğlenceli 15 dakika oldu ve ikinci bölüm bitti!

esra ile konuşuyorum hala ama tam bunu yazarken kapattı. arar zaten birazdan.

haruto'ya çokça söveceksiniz sanırım. sövün. oldukça salak bir karakter.

angst yazasım geldi anlık ama fluer beni tokatlarmış. o yüzden iki farklı final yapçam hem angst hem mutlu son.

görüşürüz...<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My F*cking Diary || HaruDamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin