6.bolum

108 9 26
                                    

Thor,Stephen ve tony asgard'a gelmişti.

Tony güneş gözlüklerini hafifçe indirip kistigi gözleriyle kalabalığı tarar.

Tonu:ee evrenin en mükemmel varlığı geldi ki bu ben oluyorum alkış yok mu

Stephen:of Tony.

Tony:ne var?

Bruce:egonu sonra tatmin et.

Tony:ego mi?dürüstim ben bu kere.

Steve:tamam öyle olsun.

Tony:siz kusurlu varlıklar beni anlamıyorsunuz.

Frigga:hadi yemekler hazır.

Herkes yemek için giderler.

------------------------------------------------------
Loki frigganin ona çocukken hediye ettiği bı nevi sera benzeri bı bahçedeydi çok güzel çiçeklerin olduğu bu yer genelde gölge seven çiçekler ile kaplı olduğundan üstü kapalı duruyordu.

Loki usulca çiçeklere baktı nerdeyse hepsini tek tek okşadı sonra ise sulayıpsüre orda durdu.

Bahçenin ilerisinde fanus benzeri bı yapıda bı çiçek vardı sulamadi sulayamazdu loki'nin en değer verdiği çiçekti çok güzel gorunuyordu

Buzdan narin ve bı o kadar güzel bı gül tıpkı ......

--------------------------------------------------------

Orman çok güzel ama o yok onu özledi onu istiyor gelecek dediler dün geldi ondan önceki gün de ama o hep yanında istiyor onu onsuz yapamaz ki o onun herşeyi.

Gözyaşlarını sildi ve gülümsedi.

---------------------------------------------------------
Herkes masaya yerleşmişti loki de geldiğinde her zamanki yerine oturdu bu kez yanında nat caprazinda Tony vardı.

Odin:afiyet olsun.

Odin'in sözüyle herkes yemek yemeğe başlamıştı bu kez sofrada midgard'a özgü yiyecekler de vardı herkes herşeyden yiyor arada bı yanindaki veya karşısındaki ile ufak muhabetlere giriyordu.

Tony dusunceliydi getirdiği herşeyi buraya adapte etmek biraz zordu ama neyseki muhteşem zekasi bunun da ustusinden gelirdi.

Stephen ise loki'ye bakiyordu onunla ilgili bazı şeyler kafasını karıştıriyordu.

Nat tam yanında duran ama ona çok uzak olan loki'ye soru sormak istiyordu ormana neden gittin ne yapıyordun diye.ama sustu.

Loki:hiçbir şey yapmıyordum

Nat yine zihnindeki sesle irkilmis bı şekilde loki'ye bakar ama toparlanır.

Nat:neden girdin peki ormana.

Loki:yalnızlığa ihtiyacım vardı gerçek anlamda yalnızlığa.

Nat:anlıyorum.

Loki hiçbir şey olmamış gibi önüne dönüp yemegini yemeye devam etti.

Wanda tam önünde duran yemeğin tadına baktığında yüzü burusturdu bu nasıl iğrenç birseydi bı an yemeğin gerçekliğini değiştirmek istedi ama çaprazında duran stephen'in bakışları onu durdurdu.

UNEXPECTEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin