Hepinİden özür dilerim ozellikle yenilmezyazar01 senden çok özür dilerim aklıma yazacak birşey gelmiyor
Az biraz geldiginde de hemen yazdım umarım beğenirsinizOy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum
--------------------
Loki kızıyla ormandaydi kuşlar güzelce ötüyor yapraklar hafifce hisirdiyor etrafı mis gibi orman kokusu sarıyordu.
Loki kızıni dizine uzandirmis saçlarını seviyordu kızı onun herseyiydi.
Herşey bi anda oldu.dıHava kararmaya başladı daha demin güzelce öten kuşlar cigirmaya kulakları mahfedecek bı ses çıkarmaya başladılar.mutlugu fısıldayan rüzgar nefreti hüznü haykırmaya başladı.zıLoki nefes nefese kızına baktı az önceki ipek saçlar gitmiş saman saclar gelmişti kızının gözleri kaymış tamamen bembeyazdı tıpkı dudaklari gibi.kizi birşeyler söylediğinde Loki korkuyla ona doğru egilmisti.
--------------------------------------------Nat mutlu bı şekilde odasına gitmişti az biraz uyumuş ama mutluluktan yine uyanmıştı.
Freyya onu kabul etmişti.yani etmişti dimi?yoksa neden onu resme dahil etsin sevmişti nat'i.
Nat neler neler düşünmüştü önceleri loki'nin başka biriyle olduğunu falan ama nat'in suçu değildi ki kim olsa öyle düşünürdü.
Nat tam başını yastiga koyacakken kapısı çalınmıştı.
---------------------------------
Strange yatakta uzanmış tony'de onun göğsüne uzanmıştı normalde bu iki adaminda düşündüğü tek şey işleri olurdu ama şuan sadece birbirlerini düşünüyorlardı.
Strange tony'in yüzünü kaldırıp dudaklarına öpücük kondirmistu
Stephen:düzelecek herşey Sıkma canını
Tony:biliyorum ama hemen olsun istiyorum sabırsız bı yapım var biliyotsun
Stephen:biliyorum.
----------------------------------------------
Wanda kara kara dusunuyordu vision'la konuşmak için odalarına gitmişlerdi Wanda tam anlatacaklarım vision gelen çocuk sesiyle çocuklardan rahatsız olduğunu açıkça söylemişti Wanda da bunun üzerine hicbirdeh diyemeyip konuyu gecistirmisti.
Ama şimdi ne yapacağını bilmiyordu.
---------------------------------------------------------
Nat kapiyi açtığında lokiyi görmüştü Loki derin nefesler alıyor sanki birşey söylemek de söyleyemiyor gibi duruyordu.
Loki nat'i rahatsız etmek istememişti ama bunu tek başına yapamazdı nat'a ihtiyacı vardı.
Loki:benimle gelir misin?
Nat olumlu anlamda kafasını salladiginda birlikte ilerlemeye başlamışlardı.
----------------------------+-----------------------
Thor heimdall'in yanındaydı.
Thor:loki'nin nesi var var?
Heimdall:bilmiyorum prensim.
Thor:ben sorsam tersler diye korkuyorum ama sen ve anneme herseini anlatır diye unmustim
Heimdall:mealesef.
Thor dalgunca etrafına bakar.
---------------------------_---------------------
Loki hızla ormanın derinliklerine doğru ilerliyor nat da onu takip etmeye çalışıyordu Loki kızının tehlikede olabileceğini söylemişti.
Sonunda vardıklarında Loki derin ni nefes alıp freya'nin odasına sessizce girdi.
Freyya uyuyordu derin ve iyi bı uyku çektiği belliydi
Loki yavaşça kızına yaklaştı önünde eğilip saçlarını dokunmakla dokunmamak arasına gidip gelen bı sekilde sevdi.
Freyya hissetmiş olacak ki yavaşca gözlerini açtı.
Freya:baba?
Loki:özür dilerim aşkım uyandirdim seni.
Freya:sorun yok özlemiştim seni gelsene birlikte yatalım.
Loki:herşey yolunda dimi freya
Freya:evet baba lütfen gel.
Loki nazikçe kızınin yanına yatti koluni altına geçirdikten sonra kizimi izlemeye koyuldu.
Nat baba kizi rahatsız etmemek için odadan cikacqkken freya'nin sesiyle duraksadı
"Lütfen sende gel"
Nat ne yapacağını bilememisyi gözleri lokiyle buluştuğunda loki'nin de ona yakvaran gözlerle baktığını ama kelimelere dokemedigini fark etmişti.
Nat da tıpkı Loki gibi nazikce diğer tarafa doğru yatmıştı.
Freya önce nat'i sonra loki'yi öpüp lokiye taraf dönüp gözlerini kapatmıştı.
Nat da gözlerini kapatacakken zihninde yankilanan ses ile lokiye dönmüştü
Loki:iyi ki varsın .
Nat da dudaklarını oynatıp aynı şeylerin söyleyip gozlerni kapatmisti.
Loki nat ve freyya'yi izleyip ne kadar şanslı olduğunu düşünüp gözlerini kapatmisti.
_---------------------------------------------
Kısa oldu biliyorum çok üzgünüm aklıma pek birşey gelmiyor
Sizleri seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNEXPECTED
FantasyHiçbirsey hickimse göründüğü gibi değildir. Hikaye tamamen kurgusaldir Ana çiftimiz LokiNat sonra ironstrange. .