3.bolum

173 11 24
                                    

Güneş tüm ihtisamiyla doğmuştu ama herkes gece iyi 1uyku cekememisti.

Nat loki'nin nereye gittiğini düşünmüştü strange Tony ile olan konuşmasını düşünüyordu Tony her uyumaya çalıştığında kabus görmüş ve sonunda vazgeçmişti Loki de aynı durumdan kalkmış etrafta dolaşmaya başlamıştı.

Şimdi herkes uyanikti Thor dışında.

Frigga:günaydın herkese.

Loki:günaydın anne.

Firgga:Thor nerde

Loki:uyuyordur mal.

Firgga:loki.thoru uyandırır misin.

Loki:peki.

Loki hızlı adımlarla gider.

Frigga:bizde yemeğe geçelim.

----------------------------------------------------------
Loki thor'un odasının önüne geldiğinde kapıda duran 2muhafiz hafif bı selam verdi.

Loki:içerde mi halen.

Muhafız:evet efendim.

Loki sert bı şekilde kapıyı açar kapı kendiliğinden kapandığında kizginca thor'a bakar

Loki:kalk be salak!

Thor:Loki git başımdan.

Loki:annen istemese giderim zaten.

Thor oflayarak yastigi loki'ye atar Loki yastigi tekrar thor'a yonlendirir.

Thor:ya ben senin odana giremiyorim.sende girme.

Loki:görebiliyordun ama odama aptal cekicinle dalmadan önceydi o.

Flasbek

Thor sürekli loki'nin odasına dalar ve loki'yi sinir ederdi bu galiba thor'un en sevdiği eğlenceydi aslında bu kadarını yapsa herşey iyiydi Loki 1-2kisar sonra unuturdu ama mealesef Thor hiçbir zaman olanla yetinmezdi.

Bu kez aklında başka birşey vardı eline biricik silahını cagirdiginda gülümseyerek baktı loki'nin odasına çekici kapıya doğru yonlendirip hızla içeri daldı.

Loki birden bire kapının un ufak olmasıyla irkildi bı an thor'un yara alıp almadığına baktı ama sapasaglamdi.

Thor:iyi günler kardeşim.

Thor loki'ye baktığında sertçe yutkundu gün iyi olabilirdi ama Loki kesinlikle değildi gözleri kısılmış sınırlı bı ifadeyle thor'a bakiyordu.

Loki'nin odası tamamen dağılmıştı masası gitmiş en sevdiği köşe yerle bir olmuştu yerlerde çatlaklar açıkça belliydi.

Loki tıpkı firgga gibi düzenli biriydi ve düzeninin bozulmasına tahammülü yoktu.

Loki:seni mankafa.

Loki aniden thor'a yeşil büyü atınca bunu beklemeyen Thor metrelerce uzağa sürüklendi neyse ki durmayı sonunda başarmıştı.

Aradan bikac gün geçti de Thor bu kes sakince kapıyı acti loki'den tekrar özür dileceyecekti girişe adımını attı ve

Yine sanki mancikla firlatiyormus gibi firlatilmisti

Thor bı daha da loki'nin odasina giremedi.

UNEXPECTEDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin