Chapter 3

491 20 0
                                    

☀️Reggel☀️
Szerencsére ma ki kapcsoltam az ébresztőmet így 8:00korul kelhettem de akkor sem magamtól. Arra keltem hogy Kiara hülye barátai kiabálnak neki, csodás!

-Kieee! - kiabáltak és dobálták az ablakot, mivel Kiara szobája az enyém mellett van tökéletesen halottam, hogy elküldi őkét melegebb éghajlatra.

Már nem akartam és nem is volt kedvem fetrengeni ezért ki keltem az ágyból, osszefogtam konytba a hajam felkaptam magamra egy biciklis nadrág szerűt, és egy fehér crop-topot. Le mentem töltöttem magamnak egy kulacsba vizet, bedugtam a fulesem és persze felvettem a futó cipőm, majd elindultam futni.

Amíg szellőztettem a fejem a futással megpillantottam egy ismerős arcot a parton, nem tudtam beazonositani majd rá jöttem hogy az Rafe... Rafe Cameron. Az egyik legjobb barátom volt régen de aztán eltávolodtunk. Nem tudtam, hogy oda menjek - e vagy inkább hagyjam. Hosszas gondolkozás után úgy döntöttem nem megyek oda, hisz lehet már megsem ismer... Igen amikor általánosban jártam még itt, mindig az úgy nevezett "flugosokkal" lógtam mivel... Úgy tartottam jónak? Meg akkor még úgy snecik sem voltak, mármint Kie sem lógott még velük.

Tovább futottam. Már lassan otthon voltam amikor Majdnem elütött egy kocsi. Ohm igen ez is csak én lehetnék... Egy ilyen lakókocsi szerűség volt amit egy barna kicsit hosszúkás hajú fiú vezette az anyós ülésén egy szőke fiú ült aki elég furcsán nézett rám.... Végülis elütottek , de tovább hajtottak. Mit is mondjak csodás:)! Be kanyarodtam a kerítésünknél majd bementem a házba. A konyhaba láttam hogy csinál Kiara valamit, gondolom reggelit.

-Szia most keltél? - kérdeztem Kiarátol
-Nem - mosolygott
-A barátaid csodás ébresztők lennének
-Bocsánat ha fel keltel
-Semmi baj.... Amúgy valamikor nem josz le velem a partra, szörfözni?
-De akár ma is mehetünk!
-okés majd szólok - mondtam majd levettem egy poharat és vizet töltöttem
-Majd hívj fel én addig elnezek anyáékhoz meg ilyenek - mosolygott
-Jó - beleittam a vizembe
-Szia Spohie - köszönt majd kiviharzott a házból

Ismét nem tudtam köszönni... Valamiért szeret hamar lelepni, nem rá ütöttem az már biztos...

Ez  csak a fű miatt van.... [jj maybank ff.]Where stories live. Discover now