Hali, a nevem Sophia Carerra, 16 éves vagyok.
Van egy nővérem Kie... Igen az a Kie, a sneci Kie ő a nővérem. Én bazi messze jártam BENTLAKÁSOS iskolába ezért keveset vagyok "itthon" Outer Banks-ba. Igaz most épp azért vagyok itt mert meguntam a bentlakásost és költözök vissza( igen, gyakran vannak hangulat ingadozasaim ;) ide fogok járni suliba mint régen... Igaz akkor barátaim is voltak de ez most nem lényeg. Én vagyok tipikusan az a lány akiről az embereknek mindig az az első benyomása hogy milyen okos, kedves és intelligens lehetek mert bentlakásos iskolába mentem, pedig csak azért mentem oda mert már nem akartam Outer Banks-ba rohadni. Térjünk vissza a mostani helyzetemre itt vagyok konkrétan barátok nélkül mivel akikkel eddig jóba voltam vagy elkoltoztek vagy nagyobb eséllyel lecsereltek, azt sem tudják már hogy létezem. A nővérem bevallom, elég keveset tartózkodik itthon és így vele sem tudok kezdeni lofaszt sem, nyilván nem kérem azt hogy vele és az úgy nevezett "bandájával" lógjak mert az milyen illetlenseg lenne már nem? Amit az elkövendező 3 hónapba fogok csinálni az szörfözés, imádok szörözni ahol csak te, a deszka és a víz van megnyugtat és amúgy sem tudnék mit csinálni itthon,max majd ha nagyon unatkozok(ehez tényleg nagyon unatkozni kell) elmegyek, és besegitek anyueknak.Amikor haza jöttem a bentlakásosból nem gondoltam arra hogy ha azt akarom hogy szuper nyaram legyen ahoz barátok is kellenének... Na mindegy!
Sziasztok! 💝Az első ilyen storym, remélem tetszeni fog 🌊