A csapat

238 10 5
                                    

Linda és Kamilla. Kis koruk óta legjobb barátnők, együtt jártak óvodába, aztán általánost is együtt kezdték, sőt még közép suliba is együtt járnak. Sokat lógnak együtt, minden titkot meg osztanak egymással legyen szó családról vagy szerelemről. 

Kezdjük a fő szereplő leányzóval. Nemes Linda, egy 17 éves átlagos lány, nem szeret tanulni, tipikus "szarok a tanulásra, de azért meg csinálom" tanuló , a tanároknak és a diákoknak is simán vissza szól. Alacsony, hosszú barna haj, kék szemek, jó alak és jó stílus. Focizik, Kamilla az egyedüli egyben legjobb barátnője, életében összesen 2 kapcsolata volt, de mind a kettőnek vége lett mivel mindkét fiú meg csalta, jelenleg nincs ki szemeltje. Az anya mindig üzleti úton van az apja pedig el hagyta még kis korában, így legtöbbet egyedül van otthon.

Kis Kamilla ( Kami ). Szintén 17 éves lány, ő sem szeret tanulni. Alacsony bár Lindánál magasabb, hosszú szőke hajú lány, kék szemekkel, és jó alakkal. Nem sportol, Linda a legjobb barátnője. Az anya és az apja elváltak még 2 éve, viszont az anyával maradt, de az apját is sokszor látogassa. Sok kapcsolata volt már de mindnek vége lett több okból is, jelenleg a 12.es rossz fiúk nevű bandából van egy ki szemeltje, még hozzá Tóth Bence, és akkor itt jönnek képbe a fiúk....

Ádám, Bence, és Marci, a suli 3 rossz fiúja, hogy miért is rosszak? netán lógnak a suliból? vagy nem csinálnak leckét? vagy vissza feleselnek a tanárnak? nem ennél sokkal több...

 Fő szereplő fiú. Farkas Ádám ( Ádi ). 18 éves tipikus banda vezér. Volt egy komoly kapcsolata de a lány meg csalta ezért nem szeretne még egyszer bele esni abba a hibába hogy össze törik ezáltal minden este más lánnyal éjszakázik. Kosarazik és boxol, bár boxolni jobban szeret mint kosarazni. Magas mogyoró barna szemek, sötét barna haj, és ezer wattos mosoly, izmos karok és izmos felső test. Álom pasi nem de? A tanulást szerintem nem is kell említeni. Azt hiszitek ez minden? hát nem mivel Ádám a maffia vezér fia. És itt merülhet bennetek fel a nagy kérdés... Miért  jár átlagos suliba átlagos gyerekek és tanárok közé? Mikor simán lehetne  magán tanuló is. Igen ám csak ez nem ilyen egyszerű! A szülei azt akarják hogy átlagosan éljen mivel rá ér még maffiáskodni, és idejük sem igazán lenne nevelni őt hisz folyton csak az ügyeket intézik. Elsőnek neki sem tetszett az átlagosság, viszont ahogy meg tudta hogy vegye kézbe az egész sulit, meg tetszett neki. 

Tóth Bence ( Bencus ). 19 éves fiú. Kosarazik. Ádám egyik legjobb haverja, neki voltak komoly kapcsolatai, de most singli, jelenlegi  ki szemeltje a 11.es Kis Kamilla. a szüleinek jó kapcsolata van, ezáltal még sincs otthon veszekedés, de ő még is Ádáméknál lóg 0-24-ben, szerintem ez meg érthető. Nem szeret tanulni. Magas , szőke haj, barna szemek, izmos test. A banda legnormálisabb tagja

Kovács Marcell ( Marci ). 18 éves. Kosarazik, nem volt még komoly kapcsolata, minden nap más lányokkal van. Az anyja meghalt, az apjával él viszont az apja rengeteget dolgozik, ezért ő is 0-24-ben Ádámékkal lóg. Alacsonyabb mint Ádám és Bence, barna haj zöld szemekkel, szintén izmos alkat, A banda leghülyébb tagja ( mindenbe a viccet keresi ). 

                                                  Linda

Reggel fel keltem, nagy nehézkesen ki nyitottam a szememet. Hmm fura nem szólt az ébresztőm....várjunk csak...

-BASZKI elaludtam -néztem az órámra ami 7:45-öt mutatott.

Gyorsan fel pattantam és már rohantam is a fürdőbe. Bele néztem a tükörbe. Nem volt valami szép látvány, gyorsan rendbe tettem magam, meg mostam az arcom, ki fésültem a hajam, amit hagytam vállamra esni, meg csináltam a sminkem ami egy szempillaspirálból egy kis sötét szemfestékből és egy kis szájfényből állt. Gyorsan szaladtam vissza a szobámba és ki vettem a szekrényemből, egy fehér farmert és egy fekete tapadós haspólót, aztán kaptam az iskola táskám és már szaladtam is le. Oda mentem a hűtőhöz és láttam rajta egy cetlit amin ez állt:

Szia picim! El mentem dolgozni, a reggelid a hűtőbe, este jövök, jó legyél! Anya.

Gyorsan ki vettem a kaját a hűtőből, be tettem a táskámba és fel húztam a cipőm, majd 7: 54-kor ki léptem a házból. Őszintén be vallom életem leggyorsabb el készülődése. El indultam a suliba, még szerencse hogy csak 5 percnyire lakok a sulitól.  

Mikor be értem, üres volt a folyosó, gyorsan fel indultam az emeletre az emeleten sikeresen bele botlottam egy fiúba, nem nagyon tudtam meg nézni ki az mivel gyorsan le guggoltam a füzeteimért amik sikeresen le estek, mikor fel álltam meg láttam a 12.es Farkas Ádámot.

-Bocsi, bocsi. -mondtam majd meg igazítottam magamon a ruhám.

-túl éltem. -szívott bele a cigijébe. -jó a ruhád. -mutatott felém a cigivel a kezében.

-ohh köszi. -mosolyogtam.

-bár anélkül szívesebben meg néznélek! -mosolygott pimaszul.

-álmodba seggfejkém. -forgattam meg a szemeim, majd ott hagytam.

-MAJD AKKOR IS EZT MOND HA ALATTAM NYÖGSZ! -kiabált utánam, legszívesebben vissza mentem volna és be vertem volna neki, de már így is késésben voltam. Szinte égette a tekintete a fenekemet, de nem törődtem vele.

Gyors a termemhez futottam. Be kopogtam de nem jött válassz, ezért be nyitottam, huu szerencsére nem volt bent tanár, ezek szerint késik. Egyből ki szúrtam a helyem Kami mellett, amit rögtön el is foglaltam. És elő vettem a cuccom.

-szia, hogy hogy késtél? -kérdezte

-szia, ahh ne is kérdezd, nem szólt az ébresztőm. -mondtam idegesen

-az gáz, és mi a baj? Felteszem nem az ébresztő az oka amiért ilyen ideges vagy. -mutatott rajtam végig.

-áhh nem, hanem Ádám tudod 12.ből -magyaráztam

-na mi volt? -támaszkodott meg a kezén.

-Hát....- mondtam volna de be lépett a tanár.

-majd szünetbe el mondod -suttogta mire csak bólintottam.

-mindenki maradjon csöndbe -kiáltott a tanár, mire mindenki be fejezte a beszédet és a helyére ült.

A Matek óra viszonylag hamar eltelt, mindenki szaladt az udvarba még Kami is, én mentem a szekrényemhez hogy ki vegyem a kövi óra anyagát. Ki vettem és be dobtam a táskámba, be csuktam az ajtót, majd meg láttam a mellettem lévő szekrénynek dőlve Ádámot ahogy engem stírölt.

-Szia cica! -mért végig a szemével.

Nem válaszoltam neki, csak meg forgatva a szemem ki kerültem volna ha nem fogja meg a karom és húz vissza.

-neked beszéltem! -nézett a szemembe.

-tényleg? na ne mond. -forgattam meg a szemem. -és mit akarsz? -rántottam ki a kezem az övé szorításából. 

-hááát. -nézett végig rajtam ismét.

-felejts el! -mondtam majd ott hagytam.

Ki mentem az udvarra, egyenesen Kamihoz aki a telóját nyomkodta.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SZIASZTOK! ITT LENNE AZ ÚJ KÖNYVEM ELSŐ RÉSZE. HA TETSZETT KÉRLEK VOTE-OLJ! KÖSZI, PUSZI.❤





A Maffia SzerelmeWhere stories live. Discover now