"Előröl szeretném kezdeni."

107 7 4
                                    

Majd meg ettük a pizzát, el pakoltunk, és le ültünk egy kis asztal köré, közepén egy üres sörös üveggel.

-Ki kezd? -kérdezte Marci.

-Majd én! -mondta Ádám és abban a pillanatban már forgott is az üveg ami rajtam állt meg. Ádám el mosolyodott.

-felelsz vagy mersz? -kérdezte Ádám.

-felelek. -mondtam.

-hmm....szűz vagy még? És ha nem, kivel vesztetted el? -kérdezte Ádám fhuu legszívesebben meg fojtottam volna.

-Zsombor vette el még tavaly.... -hajtottam le a fejem.

-óhh a volt pasid? -kérdezte Ádám hatalmas vigyorral a képén.

-igen a volt pasim és akkor mi van? -kérdeztem már kicsit idegesen.

-semmi semmi! -tette fel a kezét védekezően. A többiek csak végig nézték a kis incidenst.

-Én jövök! -forgattam meg az üveget ami Bencén állt meg.

-Felelsz vagy Mersz? -kérdeztem.

-Merek! -mondta.

-húzd meg a whiskys üveget! -nevettem.

-jó! -mondta és abban a pillanatban meg húzta nem is kicsit.

-oké, én jövök! -mondta és már forgott is az üveg ami Marcin állt meg.

-na haver? felelsz vagy mersz? -kérdezte.

-felelek! -mondta Marci.

-Mikor dugtál utoljára? -Kérdezte Bence nevetve.

-1 hete. -vallotta be.

-huu haver kezdelek sajnálni! -nevetett Ádám. Már én és Kami se tudtuk vissza fogni a nevetést.

-Hagyjatok már na! -kapta el az üveget. -én jövök! -mondta és már forgott is az üveg ami Ádámon állt meg.

-felelsz vagy mersz? -kérdezte Marci.

-Merek! -mondta.

-Csókold meg Lindát! -mondta Marci mire a pumpa is meg állt bennem és Ádámra kaptam a tekintetem.

-ha ő nem akarja akkor nem erőszakos....-mondta volna Ádám de bele vágtam.

-essünk rajta túl! -mondtam. ÚRISTEN Linda mi van veled, már is be ütött a pia?? -kérdeztem magamba.

-hát jó! -mondta Ádám fel állt és oda lépett hozzám ,le hajolt és meg fogta az arcom, majd hirtelen ajkaimra tapadt. Viszonoztam úristen viszonoztam DE MIÉRT? Szép lassan el váltunk majd a szemembe nézett majd vissza ült a helyére.

Kicsit még játszottunk de nem volt olyan élvezetes a csók után a játék mivel én folyamat a csókra gondoltam. Ádám pedig folyton nézett és akár hányszor rajta kaptam el kapta a fejét. Abba hagytuk a játékot és iszogatunk. Már körülbelül hajnalt üthetett az óra nekem már valamennyire be ütött a pia. Marci már egy órája le lépett.

-Én lépek! -mondtam közben vettem a kabátom.

-Én is! -pattant fel Ádám, és vette a cipőjét.

-okés, én itt alszok Bencénél! -mondta Kami.

-csak óvatosan! -nevettem. -sziasztok! -léptem ki az ajtón.

El indultam majd körülbelül 3 perc után jött utánam egy kocsi nem igazán láttam milyen kocsi mert sötét volt. Aztán mikor közelebb jött észre vettem hogy Ádám az. Lassított és jött mellettem. Le húzta az ablakot.

A Maffia SzerelmeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora