-szia csajszi! -mosolygott Kami.
-szia! -dobtam le magam, mellé. -mi ez a vidámság? -vettem elő a tolltartóm.
-képzeld...-kezdte de bele szóltam.
-szürkébe vagy színesbe? -kérdeztem mosolyogva.
-haha nagyon vicces. -nézett rám unottan. -szóval Bence el hívott suli után kajálni. -mondta boldogan.
-na az szuper! -mosolyogtam én is mire be jött a három fiú.
-sziasztok! -köszönt Ádám de én nem köszöntem vissza. Fel ült a padomra úgy hogy nekem oldalt legyen. -SZIA LINDA! -köszönt újra és a tekintetem kereste.
-Szia. -köszöntem.
-mi a baj? -kérdezte közben Marci el ment egy csajhoz, Kami és Bence meg ki mentek a folyosóra.
-a padomon ülsz! -mondtam.
-igazad van. -mondta. -nem akarsz az ölembe ülni? -kérdezte huncut mosollyal
-Baszódj meg Ádám! -mondtam mire közelebb hajolt a fülemhez nagyon furcsa érzés fogott el.
-csak hogy tudd... -kezdett bele. -nagyon gyönyörű vagy mikor mérgelődsz! -monda majd le szállt a padomról intett Marcinak majd ki mentek. Eszméletlen jó érzés volt a közelség és a férfias illata az orromba mászott. A leheletéről ahogy meg éreztem a nyakamba ne is beszéljünk. Kami vissza jött majd le ült mellém.
-milyen óránk lesz? -kérdeztem.
-osztály főnöki. -mondta.
Nem sokkal később csöngettek és be jött az osztály főnökünk elég vidám volt remélem így is marad.
-sziasztok gyerekek! -köszönt a tanár. -Ma két remek hírrel érkeztem. -mondta. -ez egyik az lenne hogy a 12.esek-el Táncot kell elő adnotok még hozzá keringőt a Karácsonyi ünnepségre! Úgy lesztek hogy egy 11.es és egy 12.es. A párokat ti választjátok. -mondta a tanár mire kicsit meg szeppentem hiszen még is csak Ádámék osztálya.
-És mi lenne a másik hír? -kérdezi az egyik osztály társunk.
-Ja igen a másik hír pedig hogy januárban megyünk 4 napos osztály kirándulásra de még nem egyedül hanem egy osztállyal azt még nem tudni melyikkel! -mondta a tanár.
Igen a Januári osztály kirándulás oké, de mi lesz a karácsonyi keringővel? Nem igazán tudok keringőzni és azt sem tudom ki lesz a párom, de mindegy majd meg látom, csak szerencsém lesz nem igaz?
Mikor az órának vége lett ki sétáltam és ki vettem a szekrényemből a szükséges cuccokat majd ki mentem az udvarra és le ültem egy padra. Elő vettem a telefonomat és telefonozni kezdtem még oda nem jött Ádám.
-Sziaaa! -dobta le magát mellém.
-szia. -köszöntem.
-Mizu? -vette elő a cigijét. -kérsz? -kérdezte.
-semmi, és igen. -mondtam majd nyúltam a szál cigiért amit utána meg gyújtottam. Nem mondtam de néha szoktam cigizni is.
-mondta az osztály főnökötök hogy mizu? -kérdezte majd bele szívott a cigijébe.
-ja. -sóhajtottam. -semmi kedvem hozzá. -szívtam bele a cigimbe.
-ja nekem se. -mondta. -de....-hatás szünet. -leszel a párom? -kérdezte mire én tökre le sokkoltam.
-ömm...mi...? miért pont én? -kérdeztem dadogva. Őszintén be vallom nagyon örültem. VÁRJ MI!?
-hát több okból is. -mondta. -például nem akarok se kurvákkal se lúzerekkel egy csapatba vagy mibe lenni és amúgy is téged ismerlek a legjobban. -magyarázta. Ahww istenem el olvadok. MI??? LINDA! Állj le!! De olyan helyes. De akkor sem lehet. -veszekedtem magammal tuti be diliztem. Ő teszi ezt velem.
CZYTASZ
A Maffia Szerelme
Romans-De miért akarsz közénk állni? -kiabáltam már szinte sírva. -Azért Linda, mert ő nem az akinek hiszed! -tárta szét a karját Kamilla. -Miért? -halkultam el. -mert...mert...ő...a maffia vezér fia.... -csuklott össze a hangja Kamillának, mire csak könn...