Peter'ın ona söyledikleri Elizabeth'in aklından çıkmıyordu. Peter ona onu gerçekten önemsediğini söyledikten sonra Elizabeth ile uzun uzun sarılmış daha sonra Peter gitmişti. Elizabeth haber vermeden gitmenin çok doğru bir hareket olmadığını anlayabiliyordu ama bağırmak da o kadar doğru bir hareket değildi. Sonuçta Tony'nin havalı bir baba olması gerekiyordu kızına bağıran türden değil. Elizabeth tavana bakıp düşüncelerle boğulurken Tony içeri girdi.
"Merhaba." dedi Tony.
Elizabeth cevap vermedi. Tony'nin ona neden sinirlendiğini biliyordu ama o da ona sinirliydi. Birincisi 16 yıl boyunca hiç arayıp sormamıştı, ikincisi kendisi birden hayatına girip onu ailesi ve arkadaşlarından uzaklaştırmıştı, üçüncüsü buna da 3 günde alışmasını bekliyordu. Elizabeth de insandı. Olanlardan dolayı Elizabeth sinirli kalan taraf olmaya karar verdi. Kendisi ne kadar yufka yürekli olsa da bir güzel trip atardı.
"Tamam demek ki trip atıyorsun küçük hanım."
"Bak Elizabeth." dedi Tony yatakta yatan Elizabeth'in yanına yattı ve o da tavana bakmaya başladı.
"Ben havalı bir babayım. Yani daha doğru olmaya çalışıyorum. Ama kızın kayıpken havalı bir baba olmak o kadar kolay olmuyor. Bundan dolayı sana bağırdığım için..."
"Özür dilerim." dedi Tony kıza. Elizabeth Tony bunu dediği an kafasını çevirip ona baktı, onun da gözleri dolmuştu. Elizabeth hazır böyle bir baba kız anları varken ona ilişkileri hakkındaki aklında olan tüm soruları sormaya karar verdi.
"Biyolojik annem kim?" diye sordu kız adama.
"Bir muhabir. Sen daha bebekken kariyeri kendisi için çok önemli olduğundan seni bir yetimhanede bırakmış."
"Peki." dedi Elizabeth.
"Peki mi?" dedi adam şaşırarak. Sonuçta kızına biyolojik annesinin onu nasıl terk ettiğini anlatmıştı o da sadece "peki" demişti.
"Evet yani sonuçta kendi kaybı. Bana hava hoş." dedi kız gülümsemeye çalışarak.
"İşte benim kızım." dedi Tony Stark ve kızının alnını öptü.
"Biliyor musun eğer annen kaçmasaydı ismini Maria koymayı planlıyordum." dedi Tony.
"Neden?"
"Büyükannenin adıydı." dedi adam gözünden bir yaş damladı.
"Nasıl biriydi?"
"Görüp görebileceğin en sabırlı insandı. Büyükbabana katlanıyordu sonuçta." dedi Tony.
"İyi geceler Peynirli poğaçam." dedi Tony ayağa kalktı ve kapıya doğru ilerledi.
"Bari kıymalı börek falan deseydin peynirli poğaça ne!" diye söylendi Elizabeth örtüyü üstüne çekerken. Tony bunu duymuştu ve duyduğu an yüzünde büyük bir gülümseme oluştu.
***Sabah***
Bugün cumartesiydi Elizabeth yatmadan önce bir sürü plan yapmıştı. Bugün Peter'dan New York'u gezdirmesini istiyecekti.
SAAT 8.14
Elizabeth saat 6'da uyanmıştı. Duş almış, kahvaltısını yapmıştı. Bugün haftasonuna diye Peter'a uyuması için biraz süre vermek istedi ama daha fazla bekleyemedi.
"Merhaba Peter senden bir ricam olacak." dedi Elizabeth telefonda.
"S-sana da günaydın." dedi Peter uykulu bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elizabeth Maria Stark
Fiksi PenggemarTony Stark 16 yıl önce bir hata yapar ve bir muhabirden çocuğu olur. Ooops. Muhabir bebek istemediğinden dolayı kızı bir yetimhaneye verir ve kız çok geçmeden evlat edinilir. 16 yıl sonra Tony Stark bunu öğrenir ve kızı ile daha fazla vakit geçirmek...