Amerika'da saat 10.30 olmuştu bile.Orada yaşayan kişiler işlerine çoktan başlamışlardı ama bizim eringen Bartu hâlâ o sıcacık yatağından bir türlü kalkamamıştır,ta ki Türkiye'den annesi arayana kadar.
Sağında bulunan gri komidine elini uzatarak telefonunu eline alır ve arayan kişiyi tek parmağı ile kaydırarak açar:
B:Annemmmm
A:oğluşummm
B:Günaydın anne yani bana günaydın size iyi akşamlar anacum.
A:günaydın oğluşum napıyorsun nasılsın sağlığın nasıl?
B:iyim anne işte birazdan okula gitmek için hazırlanacağım siz napıyorsunuz babamla kardeşimle?
A:ben bildiğin gibi yemek yapıyorum kardeşin okuluna gidip geliyor babanda şirkette çalışoyor yani günlük hayatımız
B:iyi olunda anne böyle klasik olsun hayatınız
A:aynen şey oğluşum
B:efendim anne
A:kız var mı?
B:derken
A:ay evladım gelinim var mı oldu mu hiç
B:anneee ben o işlerle uğraşmıyorum ya lütfen bir daha açma
A:ayyy tamam babası kılıklı
B:annr neyse ben kalkayım da hazırlanıyım yoksa geç kalacağım üniversiteye
A:tamam hadi Allah zihin açıklığı versin
B:amin görüşürüz validem
A:görüşürüz prensim
Demeleri ile konuşma biter ve Bartu yatağından kalkıp günlük işlerini yaparak okula hazırlanır....Hale içinde aynı şekilde gün aymıştı ama onun için biraz erken aydı neden mi? Çünkü Hale saat 06.30'da kalkıp sporunu yapmıştı bile ardından kahvaltısını yaptıktan sonrada çoktan okulu için yola çıkmıştı...(Hale ,yurttan 1 saat erken çıkması gerekiyor ki yetişebilsin derse )
"Not:Bartu okula taksi ile Hale ise metro +otobüs +metro kullanarak gidiyor"
Bartu okula gelmişti bile ama onu her sabah bekleyen bir kişi daha vardı oda Lara..(Lara,Bartuya aşık ama Bartu Larayı sadece arkadaşı olarak görüyor)
L:Günaydın Bartucum
B:günaydın arkadaşım
L:aaaa ne arkadaşı ama tatlım sadece şimdilik Lara de gerisi zaten gelecek tatlim
B:Lara kendine gel ve konuşma tarzlarına dikkat et bu bir ikincisi ben sınıfa gidiyorum ister gel ister gelme ama sus gelirsende.
L:offf tamam tatlim ya senin yanında olayımda susarım hadi gidelim lets go
Bartu içinden sabır diyerek ayrılmışlardır oradan...
Hale'de okula gelmiştir oda kantine uğrayıp arkadaşlarıyla buluştuktan sonra sınıfa giderler.
Sınıfa Alex hocaları gelir ve kaldığı yerden derse başlar öğrencilerin bazıları dinler bazılark ise klasik ama uyurlar...
Üniversitede dersler biter sadece bir dersleri kalır ama oda 4 saat sonradır bu yüzden herkes öğlen molasına çıkarlar Bartı ve Hale de dahil...
Bartu en yakın arkadaşı Eruza ile bir kafeteryaya gidip bşr şeyler içer be yerler,Hale ise bugün tek başına takılacağı için yurtan hazırladığı sandiviçi ile Amerikanın bir sahil kenarına gidip oturur o arada anne babasını arar konuşmak için(30-35 dk konuşurlar)
Lara kızımız ise yine Bartuyu gizli gizli takip etme işlerindedir (tabi Bartu oğlumuz onu takmıyor)
-4 saat sonra-
Herkes dinlendikleri yerden ayrılıp okullarına geri dönerler ve kalan son dersi dinlemeye başlarlsr fakat Lara bi hinlik yapıp o dersten Bartuyu zorla çıkarmaya çalışır(başarılıda olur)
B:Lara neden çıkardın dersten
L:bekle bebeğim anlayacaksın az sabret aaa
B:bakalım ne çıkacak bunun altından diyip Lara bir kenara gider ve telefon görüşmesi yapr...
L:kız çabuk gel o Hale gelmeden burda olman lazım yoksa olmaz
X:tamam aaa geliyorum az kaldı
L:hadi bekliyorum dedikten sonrada konuşmayı kapatırlar ve 15 dk sonra o kız gelir Bartunın yanına tabi Lara Bartuyu bi ilaç vererek uyuytuğu için sandalyede kıvrılmuştır ama kızlar zorla oturtup o yeni gelen kızı kucağına oturtup fotoğraf çekmişlerdir ve o fotoğrafları bir tuş yardımıyla Halenin telefonuna yollarlar Halrde gelen bildirimi açtığı an gördükleri ile şok olur ve içinden bana bunu neden yolladınız der ve bölümünde sonu gelir....Nasıl buldunuz gençler yorumlarınızı bekliyorum lütfen yazın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK İFLAS
AventuraBirbirlerinin sevgisinden haberi olmayan iki gencimiz ile genç erkeğe sırıl sıklam aşık olan ama bir türlü kendisine yüz verilemeyen yan karakterin hikayesi bu....