~Mmm hol vagyok?~szólal meg a lány mellettem~
~Elrabova egy kocsiban velem és az elrablóinkkal.-szomorú sóhaj-Amit kaptál altató és egyben valami bénító fél óra alatt elmúlik utánna már mozogni is fogsz tudni bár a nyakad utánna is fájni fog ~mondtam neki--Sokkot kapott egy pár pillanatig-
~Hát ez krva jó.....de azért kösz-Ezek szerint neked is be adták?~
~Igen mondtam~kínosan röhögve~
~Egyépként hogy hívnak?~Kérdezte~
~ Saotome Ayane , és téged hogy hívnak?
~ Hatake Kiyomi.~Össze néztünk és tudtuk, hogy ugyan arra gondolunk.
Hosszú út áll előttünk ha nem halunk meg.
Szimpatikus lánynak tűnt,vele úgy érzem nagyon jóba leszek.
Na legalább ha meg is halok lett egy új barátnőm.~~
Már egy ideje utaztunk a kocsiba amikor megszólalt az egyik elrablónk.
~Tíz perc múlva ott vagyunk~mondta~
~Hol?~kérdezte a lány~
~A reptér felé haladunk~mondtam neki~
~Na jó van én ezt nem hiszem el bazmeg.Hova akarnak vinni Kanárira vagy mi a fsz?! ~mondta ellégé idegesen mondjuk megértem~
~Remélem a legerősebb Japán maffiához visznek bár egy Kanári nyaralás se lenne rossz~mondtam cinikusan~Egymásra néztünk es elröhögtük magunka.
Az elrablóink csodálkozva néztek össze.Szerintem rájöttek hogy két szihopatához van "szerencséjük".~~~~~
Kiráncigáltak minket a kocsiból.Fel kellett szállnunk egy repülőre.Egyszerű fapados volt.Itt kaptunk egy-egy üveg vizet.
~Bor nincs?~ kérdezte Kiyomi~
-Fel röhögtem erre a kérdésre-
Megrázta a fejét az őr aki figyelt ránk. Bár nem értem minek bíztak meg valakit hogy figyeljenek ránk. Mivel egy repülőrol nem tudunk megszökni illetve ki tudunk ugrani.Vagy várjunk.Télleg kiugorhatnánk.
~éhees vagyoookkk~mondom nyavajogva~
~Én iss~ mondta kiyomi~Rá néztünk az őrre.
~Nem adhatok semmit~mondta~
~Hát ez nem jött össze~mondta Kiyomi~
~jól van akkor öngyilkos leszek kiugrok a repülőből
~Várjál már megyek veled ne hagy itt ezekkel ~mondta KiyomiMentünk volna csak közbe vissza rántottak és megvertek mindegy egy próbát megért.
~~~~
Utánna beszélgetünk egy kicsit.Sok mindent megtudtam róla vannak szihopata dolgai,annyi idős mint én.Megölték neki is a családját, volt két kutyája. Ő is szereti a kutyákat(író mgj. Nem vagyok kutya mániás egyépként XD)
Aztán nem bírtunk mit kezdeni magunkkal úgy hogy el aludtunk és amikor nagyon megunták a folytonos panaszkodásunkat hogy éhesek vagyunk adtak egy-egy szendvicset nekünk.Nem volt a legfinomabb de már rohadtul éhesek voltunk.
(Írói mgj: miert adnának a maffiózók nekünk kaját?!)~~~~
Teljesen össze törtem belül a családom halála miatt de kívülre azt mutatom hogy boldog vagyok.
Viszont meg ismertem valakit aki ugyan olyan össze tört mint én.
Két össze tört mint tud csinálni ?
Boldognak akarnak látszani és keresni a rosszban a jót. Elraboltak na és ?
Otthon mit csinálnék egyedül miután mindent és mindenkit elveszítettem? Öngyilkos lettem volna már rég......
Fura lenne ha azt mondanám kifejezetten örülök hogy elraboltak?
Vagy inkább pszichopata?
Hát nem tudom de a maffiózók feje mindent elmondott. Csodálkoztak, hogy semmi nyoma a félelemnek. Próbáltak meg fenyíteni minket,de nem jártak sikerrel.
Hogy miért?
Mit érsz azzal hogyha egy olyan embert akarsz megfenyíteni aki mindent elveszített?
Semmit hiába mondod hogy megölöd nem fogja érdekelni sőt mi még kifejezetten örültünk volna neki.
Amikor megvertek csak rájuk mosolyogtam.Egy idő után abba hagyták mert rájöttek nem hat.
Kinéztem az ablakon és elmerültem a gondolataimba.Bárcsak megölnének.
Már nincs miért élnem.Minek élek? Miért nem ölnek meg? Mi értelme van a létezésemnek?
Üdv emberek vissza tértem 😂 itt van az új rész.Remélem tetszik sokat szenvedtem vele kommentbe várom a vissza jelzéseket. Legyen mindenkinek csodás napja🍥🤍
Bye~bye
YOU ARE READING
A Fekete Rózsa
FanfictionÁtírás alatt!!!! Hali emberek akik ide tévedtek ez egy dazai x oc főként ( lesz benne chuuya x oc is) bár tudom rengeteg oc van de kedvet kaptam én is egyhez. Ha kíváncsi vagy olvass bele remélem tetszeni fog c: Kezdő író vagyok elfogadok építő krit...