~Bizalom~

37 3 9
                                    

Helyes helyess-röhög-tudtam hogy te okos kis lány vagy~nézett a lányra szihopatán
A lány közelebb hajolt  Dazaihoz és már a fiú  fején volta pisztoly amikor Ayane oda hajolt a füléhez.
-sóhaj-sajnálom-súgta a fülébe.

Ez után össze nézett a két lány majd Ayane hirtelen megfordult es képességével leblokkolta az összes ember agyát.Amíg Kiyomi elővette a táskájából a katanját  és be aktiválva a gyorsasági  képességét elkezdte megölni az embereket.Ayane ezek előtt oda adta Dazainak a pisztolyt majd mivel több száz ember agyát blokkolta és még nem teljesen gyógyult fel, össze esett és eszméletét vesztette.
Egy pillanat volt az egész mire észbe kaptak már hallott volt az összes katona.
Dazai értette a célzást el vette a  pisztolyt és közelebb ment a főnökhoz
B-beszéljük m-meg! Fizetek is amennyit kérsz csak k-kérlek engedj el élve!-Könyörgött neki hát rossz embert fogott ki.Dazai válaszra se méltatta sőt még kétszer is bele lőtt csak hogy biztosra menjen.Aztán oda ment Ayanehoz aki eközben már felébredt és segített neki felállni.
Ez után Kiyomihoz mentek aki amikorra oda értek a térdére esett és kezét a szája elé téve köhögött vért.Ayane oda gugolt hozzá majd segített neki felállni.Ebben a pillanatban értek ide Mori küldöttei akik be segítették Kiyomit a kocsiba majd pedig Ayane es Dazai is beszállt az egyik autóba.
Huh ez fárasztó volt-mondta Ayane
Hn-
Ezután Dazai csak annyit érzett hogy valami nyomja a vállát.Oldalra nézett és egy látszólag mélyen alvó Ayane hajtotta a vállára a fejét.Nagyon fáradt volt Dazai pedig nem akarta felébreszteni.
A  lány szemébe lógó haj tincset be tűrte a füle mögé majd végig simított az arcán. Ayane megfogta az éppen arcán lévő kezét majd össze kulcsolta az ujjaikat.A lány maga se tudta miért tette ezt de már mindegy volt.Erre Dazai nem számított és zavarában elfordult az ablak felé. Ayane pedig mosolyogva hajtotta vissza fejét a vállára és továbbra se engedte el a kezét.
Amikor oda értek a sofőr kinyitotta az ajtót és kiszálltak.
Elmegyek jelenteni Mori sannak - mondta Dazai
Oké én addig elmegyek az orvosibaa~
Várj Dazai,Mit szólnál ha este elmennénk egyet sétálni?-kérdezte tőle Anyane miközben sétáltak tovább mert egy ideig egy irányba volt az útjuk.
Még meg látom, de most megyek szia-
Akkor majd később szia-mondta Ayane majd lefordult az orvosi szoba irányába.

Dazai szemszögéből

Vajon elmenjek most őszintén?
Nem tudom.Vajon szeretnék?
Azt hiszem...
Ahhj ez a lány teljesen össze zavar lehet inkább tartanom kéne a távolságot tőle.
Oda értem Mori-san irodájához majd be kopogtam az ajtón.
Ki az?-
Dazai-válaszoltam majd be mentem
Hogy ment?-
Egészen jól.Gyanúja mi szerint valószínűleg volt valami közük ahhoz az emberhez be igazodott viszont már teljes mértékben úgy gondolom hogy melletünk vannak-
Miből gondolod ezt?-kérdezte Mori san felhúzva egyik szemöldökét majd felállt az író asztalától.
Abból ahogy mondtam is már megtámadtak és meg ölték őket.
Ki volt a célpontjuk?-
Első sorban Ayane-
Szóval valószínű hogy tudják a képességét-
Igen-
Meg kérhetnélek még valamire?-
Mire?-
Megfigyelés alatt tartottam Ayanet és többször is ki ment este sétálni és nem tudjuk hova-
Értem,elválalom-
Köszönöm~
Ezután elköszöntem Mori santól majd távoztam amikor meghallottam egy hatalmas zajt.Azzonal a hang irányába mentem ami Ayane szobája felől jött.

Ayane szemszögéből

Jó napooott~húzta el a szót Ayane
Üdvözlöm.Gyere ülj fel ide-mosolygott vissza kedvesen rá a nővér.
Felültem majd el mérte a vérnyomásom és adott gyógyszert mert felment a vérnyomásom és megint túl erőltettem magam plusz ugye a reggelit is elfelejtettem bevenni upss.
Ahj hölgyem kérem figyeljen oda!A gyógyszert reggelente muszáj bevennie különben rosszabbul lesz és ha ennél rosszabb állapotba kerül már nem biztos hogy van rá gyógyszer.-szidott le
Értettem mostantól jobban fogok figyelni.-
Múltkor is ezt mondtad- nézett rám a nővér dühösen
Oh Öömm tényleg?-Néztem rá kínosan
Igen-majd elröhögtük magunk
Na mostmár mehetsz-
Köszönöm.Viszlát!~
Ezután elmentem a szobámba és ettem volna ha egy ijedt Kiyomi nem nyit be hozzám.
Mi történt?-
Adni akarnak nekem be valami inekciót AAA félek-mondta majd remegve bújt a hátam mögé az orvosok pedig benyitottak a szobámba majd elnézést kérve mentek volna oda Kiyomihoz-
Ne, jöjjenek közelebb!Az inekciotol valo fobiát nem lehet így kezelni ezt magunak kéne a legjobban tudniuk-mondtam nekik
Jó de-
Nincs de húzzanak ki a szobámból vagy én rugom ki önöket innen.A szobám nem gyülekező-Néztem rájuk gyilkos pillantással amire három ember kiment  nyitva hagyva az ajtót maguk mögött.Azonban az egyik orvos ott maradt és pont az akinél az inekció volt.
Na jó Kiyomi mibe keveredtél már megint?!-mondtam idegesen
Nem én hibám hogy egy pszihopata orvost kaptam-órditotta
Oké Kiyomi nyugodj le.-mondtam neki majd feláltam és oda mentem az orvoshoz persze tisztes távolságból mert éreztem hogy valami nem stimmel ezzel az orvossal.
A lánynak sebeit majd én lekezelem kérem menejn ki-mondtam neki határozottan a szemébe nézve
Nem-összesen ennyit mondott majd ki kerülve engem akart oda jutni a most gyenge állapotban lévő Kiyomihoz és be adni azt az inekciót.Viszont mielőtt elérte volna célját be aktiváltam a képességem és leblokkoltam az agyát majd bele vertem a gyomrába egy olyan nagyot hogy az ajtón kirepült és a folyosói falnak neki csapódott.
Hát ez elég hangos volt-mondta Kiyomi majd felállt
Szívesen hogy megvédtelek a pszihopata orvostól-Néztem rá cinikusan
Chh -majd mielőtt folytatni tudta volna  össze esett ijedten kaptam utánna.Még épp hogy el tudtam kapni.
Kiyomi már megint elájult tényleg nagyon le van gyengülve.Lefektettem az ágyamra majd az inekciót be tettem egy légmentesen zárt zacskóba.
Aztán megláttam hogy valaki ott áll a szobám ajtajánál sokkolódva.
Oh szia Chuuya de jó hogy itt vagy!!Segíts vidd el Kiyomit a kórházba én addig jelentek Mori sannak köszi!!-mondtam majd az inekcióval együtt futotottam volna, de aztán megláttam Dazait aki épp akkora ért oda.Chuuya és Dazai is értetlenül néztek rám majd a falhoz cseszett emberre aki tiszta vér volt mert betört a feje.
Majd később mindent megmagyarázok!Chuuya Kiyomi a hálószobábámba van!!-mondtam majd megfogatam Dazai kezét és elkezdtem vele futni Mori irodájához.
Miért futok?-kérdeztem magamtól hangosan.
Ezt én is szeretném tudni-nézett rám Dazai értetlenül.Csak ezután realizáltam a helyzetett és  elröhögtem magam.-bocsi bocsi-Valamiért elkapott a hév-mondtam még mindig kuncogva
Mi az isten történt?-kérdezte össze zavarodott fejjel.Hmm olyan cuki...
Hát hm rövid leszek-sóhaj-Kiyominak az 'orvosa' imposztor és meg akarta ölni őt ez által-válaszoltam neki majd felemeltem a kezemben lévő inekciót.
Miből gondolod hogy az méreg?-
Miért támadna le egy orvos ok nélkül amikor mondtam neki hogy majd beviszem Kiyomit a kórházba? Ráadásul mért ment ki az összes orvos kivéve az nem?-kérdeztem vissza tőle
Amúgy meg várható volt hogy így fognak lépni elvégre kiakarnak nyírni minket.Mori san is ezért aggódott vagyis inkább azt hitte hogy mi vagyunk az imposztorok és ezért téged küldött utánnam megfigyelőként-mondtam neki folyamatosan majd észre vettem hogy oda értünk az iroda elé.
Te erre hogyan jöttél rá?!-döbent le
Ahj ugyan ennyire ne néz hülyének kérlek- mosolyogtam rá aztán bekopogtam majd amikor elhangzott hogy bemehetünk Dazai kinyitotta előttem az ajtót és én be mentem ő pedig kíváncsian utánnam jött és 'amolyan vajon most mit fogsz lépni?' nézéssel nézett vissza rám.
Üdv Mori san, bocsánat a zavarásért-
Ugyan, mond csak mi volt ez a nagy zaj az előbb?-
Oh ideáig elhallatszott?-Néztem meglepetten Mori -sanra amit Dazai egy köhögéssel díjazott.
Oh át öhöm szóval-sóhaj-Kiyomi orvosa be akart adni egy inekciót neki de ő fél az inekcióktól egy régebbi trauma miatt.Be jött a szobámba majd utánunk jöttek az orvosok én pedig mondtam nekik hogy én elviszem kórházba,és hogy távozzanak a szobámból.Egy kivételével kiment mindegyik és miután a többiek kimentek oda akart menni Kiyomihoz bele szúri az inekciót belém pedig egy kést amit a zsebébe rejtett, de még mielőtt elővehette volna bele ütöttem a gyomrába...
Szóval ez volt...él még az ember?-kérdezte kíváncsian a hangjában pedig semmilyen fajta idegesség nem érződött.
Gondolom nem ütöttem olyan nagyott-mondtam ártatlanul Dazai pedig erre fejét fogva nézte a földet és sóhajtott egyett.
-sóhaj - értem értem-vezesetek oda kérlek-Tudta le ennyivel Mori.
Miközben mentünk oda felé be adtuk az inekciót egy laborba.Amikor meglátták a falba becsapódott embert akinek betört a feje és hát egyáltalán nem volt magánál döbbenten néztek rám.
Kiyomi?-kérdezte Mori san
Chuuyaval van a kórházban-válaszoltam
Őt is megverted?-nézett rám mostmár eléggé sokkolódva Mori san.
Nem,ennyire nem vagyok agresszív-Néztem rá sértődötten.
Oh elnézést,akkor...?-nézett rám kérdőn
Elvitte Kiyomit kórházba-mondtam neki
Ahj mennyi probléma....-mondta halkan magának Mori san.
Amióta itt vagyunk csak az van huh?-mondtam somolyogva
Köszönöm a segítséged.Innen át veszem a problémát-mondta mintha meg se hallaná amit mondtam.
Értem.Akkor mehetek? -Néztem Mori san ra kérdőn
Igen.Dazai te maradj egy kicsit még-mondta
Mori san lenne egy kérdésem-mondtam neki
Mi lenne?-tartotta  velem a szemkontaktus
Ön nem bízik bennem ugye?-mosolyogtam rá miközben tartottam a szemkontaktust.Ez csak egy  trükk a válaszától függ minden.Láttam rajta hogy tudja mi a rejtett célom majd vissza mosolygott rám és mondta-hogyne bíznék benned? Elvégre egy fontos emberem vagy aki már másodjára bizonyítja hogy megbízható személység.- mondta miközben oda jött hozzám és egyik kezét rá tette a vállamra.
Megtisztel, de nem értem mikor volt az első?-kérdeztem miközben pontosan tudtam.Elvégre Dazai biztosan beszámolt neki a kávézóban történtekről.
Mond csak ha tudod miért kérdezel? Netán tesztelni akarsz?Vagy inkább te nem bízol meg  bennem?-nézett rám
Ez csak egy egyszerű kérdés volt semmi több.Nincsen semmilyen hátsó szándékom.-mondtam majd miután elköszöntem tőlük be mentem a szobámba.

----

Huh ez egy nehéz nap majd rá néztem az órára az én pedig este 7 órát mutatott és még mindig nincs vége a napnak...
Mivel elment az étvágyam elmentem fürödni és fogatmosni majd fel vettem egy kényelmes fekete farmert és egy fekete pólót majd felhúztam rá egy szürke kabátot utánna pedig felvéve az fekete bakancsom és be zárva magam mögött az ajtót kimentem.

---

Amikor kiléptem a kapun a hűvös novemberi szél kellemesen bele kapott a hajamba.Vettem egy mély lélegzetet ebből a friss levegőből majd elindultam a kikötő felé, de mielőtt tettem volna egy lépést is hallottam hogy valaki kimondta a nevem.Először megijedtem a hirtelen hangtól,de aztán szívem heves dobogott a felismeréstől, a hang irányába fordultam és megláttam az előttem álló....

Chuuya szemszögéből

....mondta Ayane én pedig káromkodva bementem az ájult Kiyomihoz aki nem volt valami fényes állapotban felkaptam menyasszonyi pózba majd bevittem a közeli kórházba.

Jó napot uram mi a-mielőtt még végig mondhatta volna a recepciós félbeszakítottam és idegesen kértem hogy vezesen el a sürgöségi osztályra.A recepciós miután látta hogy nagy a probléma azzonal cselekedett-kérem kövessen-

----

Pár órával később Kiyomi ott feküdt a kórházi ágyon. Azt mondták még egy hétig bent kell lennie,de már nincs életveszélyben, viszont addig is egy elkülönített szobába tolták be.
Miért én?Ayane miért én?
Bár be kell vallanom annyira nem bánom a helyzetet...Nem nem aggódtam érte meg semmi ilyesmi.Mármint csak egy kicsit...Mindegy.
Kinéztem az ablakon s épp naplemente volt.
Ezután oda néztem a kórházi ágyon mélyen alvó Kiyomira és megnyugtató érzés járt át.A testem magától mozdult egyik kezemet rá téve az arcára majd egy kicsit megemelve fejét megcsókoltam.Eközben Kiyomi felébredt én pedig ijedten húztam el a fejem és vettem volna el a kezem de ő ezt megakadályozva megfogta.Döbbenten néztem rá miközben látszott hogy ő is meglepödött.
É-én bocsánat.Nem volt szándékos.-fordítottam el a fejem mert már éreztem hogy egy színű lehet a hajammal.
Hé,nekem n-nincs ellenemre a d-dolog-mondta Kiyomi szintén zavarban majd vissza hajoltam hozzá és megcsókoltam még egyszer.Amire ő az egyik kezét a tarkómra tette a másikkal meg bele túrt a hajamba és aztán vissza csókolt.
Olyan édes volt...

Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész.A helyesírási hibákat majd utólag kijavítom még! Köszönöm hogy elolvastad.Vissza jelzéseket várom kommentbee.
Legyen mindenkinek csodás napja!🤍🍙
 

                  Btw Újra írtam
1947szó

A Fekete Rózsa Where stories live. Discover now