~Ez lenne a vég?~

46 5 14
                                    

-Az eddigi történések de Kiyomi és Chuuya szemszögéből-

Kiyomi szemszögéből

Megkaptam a szobám egész menőn néz ki, szürke fal fehér bútorokkal.Lefeküdtem az ágyamra és bámultam a plafont egyébként tök kényelmes az ágy.A szoba pedig olyan mintha egy kisebb apartman.Vajon Ayane milyen szobát kaphatott?
Jut eszembe kéne valami becenév neki...
Aaaa megvan Ayi-chan lesz a beceneve hehehe bár tuti ideges lesz ha így szólítom.
Egyébként mi is volt a neve annak a fiúnak?
Hmm á Chuuya ha jól emlékszem, hát ja ő pont az ideálom.Elvégre elegáns és szereti az alkoholt és állítása szerint bírja is.Aztán megbeszéltük hogy elmegyünk egy bárba ahol majd leteszteljük ki bírja tovább.Teszik a stílusa meg hát valljuk be elég helyes is.Olyan gyönyörű kék szemei vannak el lehetne bennük veszni.
Mi várjunk én most... komolyan ezt mondtam?
-Kiyomi bepánikolt- Na jó mi van velem?! Ittam ma valamit? Nem akarok elveszni valakinek a szemébe miket beszélek.Jesszuss
Bazz ugye nem? Biztos hogy nem! N-nem lehetek szerelmes nem nem biztos hogy nem.Elvégre én Kiyomi vagyok.
Beszélnem kéne valakivel....egy pszihologussal bár az már késő...Ayi chan-nal kéne na jó nem ez egy nagyon hülye ötlet volt.Biztosan ki fog nevetni bár remélhetőleg nem vette észre.
Ahjjj magamra maradtam.A gondolat mentem egy kopogás szakította meg.
Nulla életkedvel felkeltem a kényelmes ágyból es ajtót nyitottam.
~ki az?!Ohh sziaa Ayi-chan~vigyorgok gonoszul
~Szia Kiyomi~Néz rám kissé mérgesen a beceneve miatt hehehe sikerült.

Chuuya szemszögéből

Mori san megkért hogy hívjam be hozzá Ayane t és Kiyomit. Először Kiyomi szobájahoz mentem amikor aztán véletlen össze ütköztem valakivel és mindketten ki billentünk az egyensúlyunkból.
Miellött mindketten el estünk volna meg tartottam magunkat a képességemmel.
~ohh köszi vöri~mondta miközben kinyitotta a szemét Kiyomi
~Tudod azért ez kicsit ironikus mert te is vörös vagy.~ mondtam kissé idegesen
~öhh beszélgethetünk még, de megszüntetnéd ezt a gravitációs ízét~ mondta kissé zavarban.Ekkor észre vettem, hogy közvetlenül rám esett és úgy tartottam meg.
~ Egyépként az én hajam nem vörös csak be van festve vörösre.~durcizott
~ Vagyis vörös~mondtam
Leálítottam a gravitációs manipulációt.Mivel én megtudtam tartani az egyensúlyom, de ő nem ezért gyorsan,valamiért ösztönösen utánna kaptam és derekánál fogva megtartottam.
Ezután egymás szemeibe néztünk gyönyörű smaragd zöld szemei voltak. Az arcunk nagyon közel volt egymáshoz és nem szándékosan, de miután mindketten realizáltuk a jelenlegi helyzetet eléggé zavarba jöttünk.
~Mori san hivatott titeket szólsz Ayanenek?
-Ezzel próbáltam menteni a menthetőt ebbe a kínos szituácioba.-
~A..aha persze- mondta majd elkezdett menni egy teljesen másik irányba ami Mori irodájától. Ekkor már nem bírtam vissza tartani a röhögést.Megfogtam a kezét ezzel megállítva őt, hogy ne menjen tovább.
~Nem arra van Ayane szobája~ mondtam miközben véletlen megint elröhögtem magam.
~ Akkor ahelyett kiröhögnél megmutatnád merre van?!-idegesedett be, de továbbra is röhögtem.
~Hallood ne röhögj már ki!!-mondta és be vágta a durcit itt már megsajnáltam ezért abba hagytam.
~Gyere Kiyomi~mondtam és megfogtam a kezét majd elindultunk Ayane szobája felé.

Time skip

-ez már újra Ayane szemszögéből -

Mori san vezetésével elmentünk egy elkülönített részre egy 'végrehajtó terembe' ahol Dazai,Gin és Chuuya már ott várt minket.
-Nézők is lesznek?-Kérdezte kissé gúnyos hangnemben Kiyomi
-Hn úgy tűnik- mondtam
-Szóval ha ezen az utolsó teszten át mentek tovább itt maradhtok és az első munkátokat is megkapjátok már fizetéssel.Viszont ha nem tudtok át menni meghaltok.Kérdés esetleg?
-Mi a feladat?- kérdezte Kiyomi
-Megkell ölnötök az összes fogjot egy idő kereten belül.Természetesen külön külön és Kiyomi te kezded-
Gin be engedte az embereket.
-ha megölitek őt a jutalom az hogy szabadon engedlek titeket-mondta Mori a foglyoknak.
Először Kiyomi kezdett és kért egy katant.
-Mehet-
-Gyertek csak~ mondta Kiyomi miközben megpörgette a kezében a katanját.Egyik se merte megtámadni Kiyomit és ezért ő indított támadást.Senkinek sem nem kegyelmezett meghalt mind.Eléggé rá vall, de nagyon ügyesen használta a katant.Ebben ő egy zseni még egy karcolás sincs rajta.
-Oké elég.Szerintetek át mehet?- kérdezte Mori a többiektől
-Véleményem szerint igen-mondta Gin
-Hasznát veszed majd - mondta Chuu
-Át mehet- mondta Dazai
-Hát hallotad Kiyomi -mondta Mori mosolyogva neki.
-Most te jössz Ayane-
-Hn -mondtam bő beszédűen majd oda áltam középre és megvártam amíg támadnak csakhogy nem támadtak.
-Hm mitől féltek?Még fegyverem sincs és nem vagyok olyan erős sem, mint Kiyomi - mondtam csípőre tett kézzel felhúzva egyik szemöldököm.
-Támadás!!!-mondta az egyik fogoly és hirtelen az összes ember rám támadt a fegyvereikkel, de én csak álltam.
-Ha öngyilkosságot tervezel akkor kérlek ne most-mondta Kiyomi kissé aggódóan
-Hn -mondtam majd meg áltam és becsuktam a szemeim és elmosolyodtam.Ekkor már mind rám támadtak egy késsel vagy lőttek volna le,de kikerültem.
-Manipuláció→ rossz szándékotokat ellenem magatok ellen használjátok-mondtam suttogva és akik bele néztek a szemembe mind holtan össze estek.A többi fogoly akik ezután egy pillanatig le sokkolódtak csak egyszerűen már le tudtam lőni egy korábban általam megölt személy fegyverével.
-Hát szerintem ez egyértelmű-mondta Dazai a többiek is bólintottak.
-Oké te is át mentél Ayane-

A Fekete Rózsa Where stories live. Discover now