Ajung în fața săli de clasa și ciocanes înainte sa intru.
- Bună dimineața! Îmi cer scuze pentru întârziere...!
- Bună dimineața, tu ar trebui să fi eleva cea nouă, nu?
- Da!
-Te rog să te prezinți!
Ok fix de asta aveam nevoie acum.. pfoai să-mi bag
- Ma numesc Camila Munteanu , am 17 ani și cam atât..
- Nu ai nici un hobby?
- Prefer sa țin aceste detalii pentru mine!
- Sau e muuult prea penibil și nu vrei sa te faci de rușine cu el.
Ai început toată clasa sa scape câte un hohot de râs și eu mai aveam puțin și ma luam la bătaie cu toți. Normal ca am un hobby... bine am 2, dar unul chiar nu îl pot spune adică fața lor ar fi mult prea colosala și nu cred ca ași mai avea vreun prieten pe aici dacă zic asta, dar tor vreau sa ii închid gura la tarfa aia.
- Nu, dar dacă afli, ipotetic vorbind doar ipotetic vorbind ar trebui să te bag 2 metri sub pământ.
- Da ai dreptate... ași muri de plictiseala.
- Susan termină!
Îl văd pe Ethen cum îmi ia apărarea. Dacă mai face asta o data am sa îl iau la bătaie pentru că mă pot descurca și singură.
- Iubitule, dar nu vezi ce față de târfă are. Merită să fie luata în râs.
IUBIT..? Cred ca se merita unul pe altul..ahh asta ma enervat mai rău... a Îs cumva târfă ooo păpușa barbie sa pus cu dracu
- Susan termină până nu o sa te fac eu sa termini!
- Copii va rog sa încetați până nu va trimit la direcțiune!
- Bine! (Spunem toți 3 la unisol.)
- Bine păi cred ca te poți așeza în fața lui......Ethen!
spune profesoara și eu merg și ma așez în banc.
_________________________________
Pe la jumătate orei ma trezesc cu o foaie mototolită pe banca mea. Ma uit în spate și îl vad pe Ethen cu un rânjet pe față și uitându-se la mine, îmi face semn spre hârtia mototolită din mana mea și decid sa o desfac
- Ce faci?
Ăsta chiar e bătut în cap?
- Ba tu chear ești chior sau nu se vede ce fac?
Scriu și mototolesc hârtia înapoi, mă întorc spre el și i-o arunc în față. Peste câteva secunde ma trezesc din nou cu hârtia pe bancă.
- Scuze... am vrut doar sa încep o conversație..
Disperat om.
- Poți sa ma lași sa fiu atentă?
- Hai ma Carmi ori cum e o plictiseală infernală. Nu ai vrea sa ne cunoaștem și noi puțin? (întrebarea lui ma șochează putin.)
-Mmm bine! Ce ai vrea sa ști?
- Cum de ai venit la școala noastră?
- Nuj poate pentru ca sunt bătută în cap.
Procedez la fel și ma întorc în față.
- Faci pe inabordabila. Îmi place :)
- Dute dracu?
- Ți-ai semnat singură sentința spre moarte sau mai bine zis batjocura pentru că teai certat cu iubită mea și îmi miroase a cearta în pauză..
- Fix asta îmi lipsea.. sa dau dracu' 2 persoane într-o zi. Câte pachate îmi fac eu cu voi. Vai vai.
CITEȘTI
Life is a dark dream
De TodoAm ieșit ca o furtună din sala unde se ținea balul cu Ethen pe urmele mele. Ajung în parcarea liceului aproape plângând din cauza a câte se întâmplaseră în ultimul timp. O mașină se îndreaptă spre mine cu mare viteză am zis in sinea mea ca asta a fo...