Mă întreb în mintea mea cine dracu' a inventat alarma. O opresc și mă cuibăresc înapoi în pat în speranța că îmi pot relua și eu somnul, dar speranța mea dispare în momentul când cineva arunca apa rece pe mine...
- Ce naiba.....?(spun eu buimacă de somn)
-A....fost.....colosal....(spune Erika printre hohote de râs)
- Ești moartă! (spun și încep să fug după ea)
fix în momentul în care sa o prind se aude mătușa mea.
-Fetelor la masă!
-Venim!(strig inapoi și mă întorc spre verisoara mea iubită) Ai scapat până într-o zi....
-Ști că te iub.....
-Da cum sa nu acum scuză-mă, dar tre să merg să mă schimb!(o întrerup eu și mă îndrept spre camera mea)
M-am schimbat de hainele ude și m-am uitat spre pat cearceafurile erau si ele ude. Am oftat zgomotos uitând-mă la ceas mai aveam jumate de oră până începeau orele așa că am coborat la micul dejun.
- Bună dimineața!(spune mătușa mea veselă)
-Neața!(spun eu cu jumătate de gură)
-Cami ești bine?(mă întreabă mătușa iar eu tresar)
-Îhâ...(spun eu cu gura plina)
- Domnișoară Munteanu ce ți-am zis eu despre vorbitul cu gura plina?
Înghit mâncarea și îi arunc mătușii mele un zâmbet nevinovat.
După ce am terminat de mâncat ne îndreptăm spre mașină și mai apoi la închisoare pardon școală. Odată ajunși la școală coborâm din mașină și ne îndreptăm spre intrare când cineva intra in mine și ambi cădem pe jos.
- A uitat Dumnezeu să îți dea ochi sau esti pre prost să te uiți pe unde mergi?(intreb eu nervoasă pe cel sau cea care a intrat în mine)
- Nu e vina mea ca ai un metru și o speranță și nu te vede nici dracu când mergi pe drum!(spune el si eu mă uit la el. oho nu știe cu cine se pune)
- Am pe Dracu! Poate tu ești prea înalt pentru lumea asta mă mir cum căcat îți găsești haine pentu uriași!(explodez eu)
-Hopa pitica are gura mare.....
- Tu chear nu poți să îți vezi de treabă și să te duci Dracu?
- Ma duc, dar acum sun ocupat sa ma cert cu un pitic de grădină!
- Pleacă acum, dar grăbește-te sa nu îl faci sa aștepte prea mult!(spun sătulă de tot circul ăsta si handicapatu din fața mea începe să râdă acompaniat de Erika)
- Tu de ce râzi mă rog?
-Tocmai lai dat dracu' pe cel mai popular băiat di liceu.(spune și izbucnește iar in râs)
- Și ce?(spun și dau să plec dar mâinile îmi sunt prinse la Dracu cu gura mea mare)
- Sunt Ethen.
- Nu tea întrebat nimeni.
- Nu, dar e frumos săte prezinți....(spune si se apropie de fata mea) Ești nouă? Nu team mai văzut până acum pe aici?
- Da sunt noua si care e problema?
- Erika e verisoara ta cumva?
- Da.... Apropo unde e.....( Nu apucă să termine că clona băiatului din fața mea o cuprinde într-o îmbrățișare.....STAI CE?)
- Aici sunt și.......Esti ruda cu Carter și Carli?
- Cu fata din brațele clonei tale da cu cei pe care i-ai menționat mai devreme nu. Nici măcar nu am auzit vreodată de ei.
- În fine cum te numești?
- Carmina, dar mi se spune Cami.
- Haideți la ore!
-Stai!(spun eu si ei trei se uită la mine) Voi doi sunteți gemeni?
- Da el e Erik iar eu sunt.....ei bine băiatul pe care l-ai dat dracu sau cum îmi spun alții Ethen. (spune iar amorezi de lângă noi izbucnesc în râs)
- Păi dacă mă trântești la pământ ce ai vrea să fac?( intreb încercând să nu izbucnesc și eu în ras)
- Hai la ore până nu vin nebunele lui Erika....(Nu termină bine propoziția ca două fete aleaga spre noi)
- Ce faceți?(întreabă cele două la unisol apoi privirea la cade pe mine) Tu cine ești? ( zic asta tot la unisol și eu rămân mască)
- Sunt Cami, voi?
-Eu sunt Iulia.
- Eu sunt Alexa.
după ce am cunoscut pe toți cei prezenți observ o fată și un băiat care se apropie de noi
- Bună tuturor, ea cine e? (spune un băiat cu ochi exact ca ai mei și părul de un chaten închis)
- Ea e Carmi. (spune Ethen iar mie mi se face pielea de găină)
- Cami (îl corectez)
- Încântat de cunoștință eu sun Carter.
- Și eu sunt Carli (spune o fata cu ochii albaștri și părul exact ca al meu, bine asta dacă nu ar fi vopsit brunet cu extensii verzi) Si ,,domnul se baga cu toți în seamă" de aici e fratimio.
- Nu prea semanați.....(spun mai mult pentru mine)
-Păi eu am trăsăturile tatei si el are trăsăturile mamei...
- Asta explică de ce nu semanați....
- Bine Cami acum că ai făcut cunoștință cu gașca mea hai sa mergem la ore toți si mai repede căci mai sunt 5 minute până la prima oră.
- Stai eu tre sa merg până la direcțiune întâi.(spun eu neștiind unde se află aceasta)
- Haide te conduc eu! (spune Ethen și înainte sa pot protesta o ia înainte și eu alerg pentru a-l prinde)
Mergem in liniște până Ethen se oprește în fața unei uși.
- Aici este!
- Mulțumesc că mai condus îți rămân datoare!
Se apropie de mine iar eu rămân fără aer.
- Dacă mai ai nevoie de ajutor sa ma anunți! (îmi spune asta la ureche cu corpul lipit de al meu)
- B...b..bine, îți mulțumesc încă o dată! (spun asta și mă îndepărtez de el 3 pași în spate menținând un contact vizual cu el are niște ochii maro închis aproape negrii care îți taie rasuflarea. Apoi mă întorc și întru în biroul directorului.)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Heeeyyy lume m-am gândit să postez și eu după un secol sper să vă placă.
Spor la citit
CITEȘTI
Life is a dark dream
CasualeAm ieșit ca o furtună din sala unde se ținea balul cu Ethen pe urmele mele. Ajung în parcarea liceului aproape plângând din cauza a câte se întâmplaseră în ultimul timp. O mașină se îndreaptă spre mine cu mare viteză am zis in sinea mea ca asta a fo...