2. Bölüm

562 62 68
                                    

Jungkook yapması gereken şeyi düşünürken bir yandan Jin'in ateşini ölçüyordu. Açıkçası Jungkook beklememiști. Hayatın tekrar onları bir araya getireceğini beklememiști.

Jungkook okulun devamı için yurt dışına gittikten sonra çok şey değişmişti. Mesela okulu kısa yolla bitirdikten sonra babası onu kendi kirli işlerine sokmak istemişti.

Jungkook kirli işleri zaten seviyordu. Silah kullanmaya on iki yaşında başlayan biri için gayet doğaldı. Jungkook kaçakçılık, adam öldürme, uyuşturucu tacirliği ve benzeri bir sürü şeyi yönetiyordu. Ayrıca şirketleri unutmamak gerek. Bu kadar işle aynı anda uğrașamayacağı için kendi elinin altında beş şirket yönetiyordu. Diğer kalan on tanesi babasının himayesindeydi.

Jungkook'un şuan ki amacı kalan on şirketi de almaktı. Bunun için babasına güvenilir evlat rolü oynuyordu. Çok az şey kalmıştı. Tâki kapıda Kim Seokjin ve annesini görene kadar.

Jungkook güzel omegayı asla unutmamıștı. Sadece her şeyin zamanı vardı. Mühürlemek zorunda kalmıştı omegayı çünkü eğer yapmasaydı Namjoon rahat durmayacak. Omegaya...

Onun zengin, zeki, masum ve olgun bir adam olduğunu mu sanıyorsunuz?

Hahaha yanılıyorsunuz. Yakında görürsünüz.

"A-acıyor, çok sıcak. Yardım edin,lütfen..."

Jungkook duyduğu sesle dikkatini omegaya verdi.

"Beni duyuyor musun omega?"

Omega duyduğu sesle yattığı yerden zorla doğruldu. Ardından Jungkook'un kucağına oturdu.

Başını Jungkook'un boyun girintisine koydu. Olabildiğince alfasının kucağında küçüldü.

Omega bir süre alfasının kucağında hareket etmedi.

"Çok sıcak."

"Șșșt... İyi olacaksın bebeğim. Alfan yanında."

Jungkook burnunu omeganın saçlarında gezdirdi. Onu sakinleştirmeye ve güvende olduğunu hissettirmeye çalışıyordu. Ancak fenomonları ne kadar yardımcı oluyor hiçbir fikri yoktu.

Ardından yoğun kokuyu aldı. Yoğun şekerimsi bir koku. Çok tatlıydı. Tıpkı ilk ve son kez birlikte oldukları gecedeki gibi kokuyordu.

Durum açıktı. Omeganın heati tekiklendi. Sanırım bunda mührün payı yüksek hm?

"Alfamı istiyorum. Alfa..."

Jungkook için sorun değildi. Hatta omeganın yanında olacağı düşüncesi kendisini mutlu ediyordu. Tek sorun Seokjin'di. Heatten çıkınca Jungkook ne yapacaktı? Ona nasıl açıklama yapacaktı? Belki de maskesi şuan da işine gelen tek şeydi.

"Alfa..."

Jungkook kucağındaki omegaya döndü. Gözleri mavinin en parlak tonuydu. Kabul bu durum Jungkook'u zorluyordu. En son ne zaman rut geçirdi?

Sanırım şuan tetiklenmeye başlamıştı. Jungkook omegayı yavaşça yatağa bırakıp üzerini çıkarmaya başladı.

Bir hafta sonra...

Seokjin gözlerini açmaya çalıştığında her yeri ağrıyordu. Tüm bedeni adeta kaskatı kesilmişti. Tam elini diğer tarafa uzatırken birden yumuşak bir şey geldi eline. Gözünü birazcık araladığında Jungkook'un yüzünü görmesiyle bir süre tepki veremedi. Ardından aklına annesinin düğünü ve malikaneye gelişleri geldi.

Daha sonra ise Jungkook'la yüzyüze gelişi ve mührün acısı...

Aaah hayır! Birlikte olmuş olamazlardı değ- Seokjin çıplaklığını hissetmesiyle derin bir iç çekti. Ardından daha fazla kirli kalmak istemeyerek kalkmaya çalıştı. Tâki kolundaki dövmeli eli fark edene kadar.

Alpha Is A Brother And A Mafia!? ~JİNKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin