Dühös voltam nagyon dühös, utáltam Malfoyt. Ezek után még van képe visszajönni a Roxfortba. Hogy lehet valaki ennyire gerinctelen? Ahelyett, hogy ő is az Azkabanban kuksolna, itt parádézik.
-Nagyon utálom Malfoyt, Ron! Ezért mondtam neki, hogy egy görény, mert az is. Egyébként nem értem miért nem az Azkabanban ül! -Magyaráztam.
-Jó értem, hogy utálod! Harry kimentette, hogy ne kerüljön oda ahova az apja! -Válaszolta Ron.
-Harry? De figyelj tudod miket tett, un ...- fordultam Harryhez.
-Nem ölte meg Dumbledore-t és ez éppen elég indok, szenved Hermione, ezt te is tudod! -Szólt közbe. Igaza volt. Nagyon nehézztam a háború kicsit kövessé tette a szívemet, sötétség borította a lelkemet. De a fiúk ezt nem tudták. ***
Pár órával később már a nagyteremben várt Albus Dumbledore beszédjét. Aki felállt majd kezdte a beszédjét.
-Üdvözlök minden régi, új diákot! Öröm látni ennyi mosolygós arcot! Az idei év más lesz, mint a többi. Ebben az évben a háború, halálok sora nyom a szívünket, de ezentúl minden más lesz. Idén több ünnepélyt szervezünk, bálokat. Szeretnénk, hogy azok, akik eddig ellenségek voltak leginkább barátok legyenek. Ami eddig történt azt felemészti a múlt, az köddé válik . Örökre. A mardekárosok és griffendéles diákoknak remélem sikerül békét kötni. Most pedig gondolkodjatok el ezen! A tanári karban kettő változás történt a bájitaltanárotok Horatius Lumpsluck professzor tölti be, míg a sötét varázslatok kivédése tanárotok Perselus Piton tart oktatni. Remélem élménydús évünk lesz. Kezdődjék hát a lakoma!
-Igaza van Dumbledorenak ki kell velük békülnünk bár mennyire nem örülünk neki.-jegyezte meg Ginny.
-És azt hiszed drága húgom, hogy ezek a marhák kibékített velünk? -Kérdezte Ron.
-Ha így beszélsz róluk biztos nem!
Igaza van Ginny-nek bár nem nagyon repesnék az örömtől ha Draco meg én mindent együtt csinálunk. Jesszusom Hermione, te Draconak nevezted? -Kérdeztem magamtól. Én tényleg hülye vagyok. Az este további része elég nyugodt volt. Bár Ron és Ginny azon veszekedtek, hogy mi jó a abban ha mardekárossal haverkodnánk. Engem ez tulajdonképpen nem érdekelt ezért a klubhelyiségbe érve elköszöntem tőlük és elmentem lefeküdni. Nem volt jó hallgatni a hangos veszekedést, de jobb volt mint amikor Ronnal veszekedtem. Malfoyon gondolkodtam egész este. De végül is elaludtam.
Sziasztok!
Ez a rész elég rövid lett most egy darabig nem jelentkezem mert nyaralok. A folytatásig is sziasztok.
Puszi: GIAW
YOU ARE READING
A Malfoy-ház asszonya [írás alatt]
Romance6. résztől érvényesül. Nincs Voldemort, de létezett. A halálfalók is élnek. Albus nem fog meghalni. Harry, Ron és Hermione meg a többiek vissza térnek a Roxfortba. Draco aki belátja, hogy nem lehet apja akarata ellen ennyire gyönge úgy dönt, hogy H...