1.bölüm

6 1 5
                                    

Sessizlik .

Şuan ki, durumun başka tanımı olamazdı bence .

Ama nedense evde olduğum zaman bana huzur veren sessizlik şimdi korkutucu geliyordu .

Evin karşısında ki, ormandan sanki biri beni izliyordu . Altın sarısı gözler.
Kuruntu diye düşündüm bir kaç gün. Ama yine yıldızları izlerken ormanın içinden duyduğum uluma sesinden sonra , bakışlarım ormanı bulduğunda o gözler yine bana bakıyordu .

1 hafta . 1 haftadır geldiğim bu kasaba da 3 gün normal ilerlemişti . Etrafı gezmiştim . Komşularla tanışmıştım . Ama ormana girmeye cesaret edememiştim .

Ait olduğum yer orasıyken.

......

Merdivenlerden inip , mutfağa geçtim. Dedemin yanağına öpücük kondurup,
" Günaydın " deyip kahvaltıya oturdum .

" Sevgilin nerde dede?" Diye sormamla , içtiği çay boğazında kaldı. Bana ters ters baktığında, gülüp çayımı içtim .

' Her sabah şunu tekrarlayacakmısın?' Diye sordu dedem bıkkınlıkla . Ne yapayım ? Dedeleri sinir etmek güzeldir.

Başımı sallayip yemeğimi

yemeye devam ettim .
Fatma sultan mutlaka dedikodu bulmuştu. Yoksa şuanda evde olmamasının başkan açıklaması olamazdı.

Kahvaltımı bitirip, dedemi öpüp evden çıktım . Bu gün kayıt işlerini halletmem gerekiyordu.

Gelecek yıl hayatımı belirleyecek sınavım vardı ve ben her şeyden , herkesden uzak olmak istiyordum . Dedemle , Fatma sultan huzurun tanımıydı benim için.

Ara sıra komik kavgaları, yüzümü güldüren nadir şeylerdendi. Evden dışarı çıktığımdaysa, soğuk halim geri dönüyordu sanki .

Zaten kim yolun ortasında gülerdi ki...

.......

Karşımdaki binaya kısa bakış atıp içeri girdim. Bir kaç insan hariç , hiçkimse yoktu.

Müdürün odasını bulup, kapıyı açtım. Açmamla , " Ah! Yavaş be salak " Diye biri cırladı.

Kapıyı daha sert şekilde ittirip içeri girdim. Kızıl saçlı kız bana sinirle bakıyordu. Ama bakışları bir anda değişti.

' Lara ?' Dedi soran gözlerle.

Gözlerimi ilk önce oda da gezdirdim. Müdür yoktu . Adımı söyleyen kızla beraber tam olarak 6 kişi vardı oda da .

" Sen kimsin ?" Diye sordum. Kabalık olmuştu biraz ama bana salak diyen kıza da iyi davranmaya niyetim yoktu.

İçeri giren 40lı yaşlarda olan adamla , susmak zorunda kaldı.

Bana doğru eğilip,
' Dışarı çıkınca tanışırız kuzen 'demesiyle , dumura uğradım .

Başımı müdüre çevirdiğimde, bana soran gözlerle bakıyordu. Kendimi tanıtmam gerektiğini hatırlayıp, biraz öne çıktım .

" Merhaba müdürüm . Ben Lara Soyhan. Kayıt işlemleriyçin gelmiştim. "

Adamın yüzünü gülümseme kapladı.
' Memnun oldum Lara. Bende Yalın Kaya. Fatma hanım bahsetmişti. O yüzden kayıt işlemlerini dün hallettim. Sadece senin ek olarak müzik grubunda mı ? Yoksa dans grubunda olmak istediğini seçmen lazım. Sen sormadan söyleyeyim . Zorunlu ' diyerek masadaki dosyalardan birini aldı .

Içinden çıkardığı iki kağıdı önüme koydu ve ben hiç düşünmeden müzik listesinde adımı bulup , imzamı attım.

' Bunlarda dersler hakkında bilgiler . Hangi günler hangi derse gireceğin ,öğretmenlerin isimleri, hepsi yazılı. dersler haftada iki kere. ' diyerek yine bir kaç tane kağıdı bana uzattı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 22, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AnkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin