1.Bölüm-Başlangıç

44 7 12
                                    

Antik zamanlarda 24 farklı boyut vardı ve bu boyutlar en güçlü olmak için sürekli birbirleri ile savaş halindelerdi, bu büyük savaşa Taht Mücadelesi dendi. bu savaş sonucunda 24 boyut da yok oldu ve bu boyutların dağılmış parçaları tekrardan birleşerek 6 farklı boyut oluşturdu, bu 6 farklı boyut her ne kadar birbirlerinden haberdar olsalar da yeni bir savaş başlatmaya cesaret edemediler.

100 BIN YIL SONRA

100 bin yıl sonra orta seviyeli bir dünyada bir çocuk doğdu fakat bu çocuk yetenek anlamında bırakın orta seviyeli bir dünyayı, Taht savaşlarının hala devam ettiği zamanlarda ki en yetenekli ustaları bile gölgede bırakırdı. eğer ki bu çocuk o zaman da doğsaydı şüphesiz taht savaşları şuan ki gibi sonuçsuz kalmazdı.

"Bak Elen çocuğumuz sağlıklı bir biçimde doğdu" o anda bilinmeyen siyah saçlı yeşil gözlü fit vücutlu yakışıklı ve genç bir adam elinde bir çocuk tutarak yatağında ki bitkin ve solgun yüzlü görünen genç sarı saçlı açık mavi gözlü bitkin ve solgun gözükmesine rağmen inanılmaz derece de güzel Elen isimli kadının yanında duruyordu.

Elen bitkin bir tonla konuşur "Evet richard peki sence ona ne isim vermeliyiz ?" diye sorarar

Richard kucağında ki bebeğe bakarak cevap verir "Kan kırmızısı gözleri ve kar beyazı saçları ile ona Leo ismini vermemizin uygun olacağını düşünüyordum"

Elen oğluna bakar ve konuşur "bu ismi beğendim ama anlam veremediğim bir konu var. gözleri kan kırmızısı renginde ve gözlerine baktıkça sanki içine çekiliyormuş gibi hissediyorum, daha önce ne bu dünyada ne de başka bir dünyada hiç kan kırmızısı gözlerine sahip birini duymamıştım. acaba bu bir hastalık belirtisi olabilir mi diye endişelenmeden edemiyorum"der.

Richard kendinden emin bir ses ile cevap verir "Bunun bir hastalık olduğunu düşünmüyorum Elen çünkü onu gezegende ki en iyi doktora göstermemize rağmen onun çok sağılıklı bir bebek olduğunu söyledi.

5 YIL SONRA

5 yıl Sonra Leo büyümüş ve çoktan 5.seviye kemik sertleştirme ve 3.seviye zihinsel güç seviyesine ulaşmıştır fakat herkes onu daha 6.seviye kas güçlendirme aleminde biliyordur ki bu bile herkesi hayran bırakmıştır. çünkü yüksek seviye dünyalarda bile 7 yaşından önce 6.seviye kas güçlendirme alemine ulaşan herkes dahi sayılırdı. Leo bunu gizliyordu çünkü imparator seviye bir dünyada ki inanılmaz haplar ile desteklenmiş efsanevi dahiler bile onunla ancak karşılaştırılabilirdi Ve Leo nun orta seviye bir dünyada aldığı haplar bırakın imparator seviye bir dünyayı yüksek seviye bir dünyada ki büyük klanlara mensup kişilerin bile elde edebileceği şeylerdi ama aralarında ki fark düşük sınıf dünyalarda ki yetişimcilerin bir hapın etkilerinin sadece %7-13 ini özümeseybilmesiydi orta seviye dünyalarda bu oran %16-21 arası iken yükse seviye dünyalarda %27-35 arası özümeseyebilmesiydi ve imparator seviye dünyalarda ki en yeteneksiz yetişimcilerin bile özümseme oranı %50 den aşağı değildi tabi ki bu sıralamaya dahilerin oranları dahil edilmemişti. Leo nun ise özümseme oranı şuanlık tam olarak bilinmesede, Leo bunun en azından %120 den olduğunu tahmin ediyordu.

Aynı zamanda zihinsel güç ise çok nadirdi çünkü bu şey sonradan elde edilemezdi tamamen şanstı ve birisinin zihinsel yeteneğin gelişme hızı da sadece şans ile alakalıydı anlayacağınız düşük seviye bir dünya da bile inanılmaz derece zihinsel gelişim potansiyeli olan biri ortaya çıkabilirdi.

Büyük ve görkemli Bir sarayda richard "Söyle bakalım evlat babanın bu sefer sana hangi kitapları almasını istersin ?"

"Baba bu sefer ki kitaplar yetişim, simya ve diğer dünyalar ile ilgili olsunlar".

"Tamamdır evlat" dedikten Richard Leo nun yanından ayrılır Leo da eğitim odasına geri döner ve bağadaş kurarak oturur ve etrafında ki enerji yoğunlaşmaya başlar ve...

Richard aslında 30 yaşında 6.seviye organ güçlendirme seviyesinde bir generaldir. Fakat general olduğuna bakmayın aslında kendisi Lila gezegeninde ki en güçlü 50 kişiden biridir. tabi ki gezegende ki en güçlü kişi Eric yani şuan ki Kraldır kendisi 9.seviye organ güçlendirme seviyesinde ki iki kişiden biridir, diğeri kim derseniz o da kralın kardeşi Zeke dir.

Elen ise Kraliyet ailesinden 2.Prensestir seviyesi ise 8.seviye ilik kaynaştırmadır aynı zaman kendisi 3.derece simyacıdır.

1 GÜN SONRA

Richard Leo nun yanında gider ve ona kitapları verir.

Kitapları alan Leo Babasına teşekkür ettikten sonra odasına gider ve kitaplara göz gezdirir.

Babası ona 5 farklı kitap getirmiştir.

1.Lila gezengeni
2.Yetişimin temelleri
3.Simyanın temelleri
4.Hiyerarşi ve dünyalar hakkında ki genel bilgiler
5.Elementlerin yolu ve silahın yolu

" Ilk önce Yetişim hakkında bilgi edinmekte daha büyük bir fayda var onda sonra da Lila gezegenini araştırırım diğerlerine de sırası gelince bakarım".

Yetişimin temelleri adlı kitabı açar ve okumaya başlar

|Yetişim seviyeleri|
|1.Kas güçlendirme|
Fiziksel güç artar, yaşam ömrü 120 yıla uzar.
|2.Kemik sertleştirme|
Fiziksel güç artar, yaşam ömrü 135 yıla uzar.
|3.Ilik kaynaştırma|
Fiziksel güç artar, yaşam ömrü 150 yıla uzar.
|4.Cilt sağlamlaştırma|
Fiziksel güç artar, yaşam ömrü 165 yıla uzar.
|5.Organ güçlendirme|
Fiziksel güç artar, yaşam ömrü 200 yıla uzar.
|6.Ruhsal başlangıç|
Ruhsal güç oluşur, yaşam ömrü 250 yıla uzar.
|7.Ruh şekillendirme|
Ruhsal güç şekillenir ve gücü artar, yaşam ömrü 290 yıla uzar.
|8.Ruhsal bütünleşme|
Ruhsal güç bütünleşerek güçlenir ve yaşam ömrü 370 yıla uzar.
|9.Dantian oluşturma/oluşum|
Dantian oluşur ve Qi kullanılabilir hale gelir , yaşam ömrü 500 yıla uzar.
|10.Qi toplama|
Qi güçlenir ve yaşam ömrü 700 yıla uzar.
|11.Qi arıtma|
Qi saflaşarak güçlenir ve yaşam ömrü 1000 yıla uzar.

|Diğer alemler şuanlık bilinmemektedir|

"Ahh Eğer imparator seviye bir dünyada olsaydım daha Qi arıtma aleminden sonra ne geldiğini bilebilirdim".

|Ruhsal güç nedir : ruhsal güç ruhsal yetenekleri kullanmamızı sağlayan enerjidir|

|Qi nedir :Qi ruhsal güç gibidir ama daha saf ve daha kuvvetli halidir|...

Leo kitabı bitirdikten sonra saate bakar ve gece yarısı olduğunu fark ederek uykuya dalar.

Devam Edecek

Boyutsal İmparatorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin