4.Bölüm-Mağara

8 2 2
                                    

Mağarada uzunca bir süre yürüdükten sonra 10 veya 15 metre boyunda büyük ve görkemli, taştan bir kapıya rastladı.

Kapının üzerinde şunlar yazıyordu.
"Sen bu yüce göreve layık mısın,boyutları aşabilecek yeteneğe sahip misin ? Eğer öyle olduğunu düşünüyorsan bu teste gir fakat girmeden önce söylemeliyim ki bu testi yetişim seviyenin gücüne göre değil, kendi yetişim seviyene oranla ortalamadan katlarca daha güçlüysen geçebilirsin.

"Test tehlikliye benziyor ama risk yoksa kazançta yoktur."

"Hey kapı teste girmek istiyorum" bunu dediği anda kapı açılır ve Leo içine girer.

Içeri girdikten sonra Leo kendini ormanda bulur ve bir anda nerden geldiği belli olmayan bir ses duyar "Hey velet, 1000 tane canavar avlamalısın. Hadi ben kaçtım kolay gelsin.

Leo sesin nerden geldiğini anlayamamış olsa da çok kafaya takmamaya karar verdi.

"Önce etrafa bakınıp çevreyi tanımalıyım" der ve harekete geçer.

15 DAKIKA SONRA

"Yakında temiz bir su kaynağı var,suya ihtiyacım olacağı zaman oraya gidebilirim şimdilik yeterince suyum var. gidebileceğim 3 bölge var ilki dağlık bölge diğeri ovalar sonuncusu da orman. Hmm bence orman seceneğini elemeliyim çünkü eğer ormanda kalırsam gizli hayvanların saldırısına uğrayabilirim.
Ovaların olduğu alan açık alan bu yüzden çok fazla canavarın dikkatini çekerim." Ve sonunda dağlık  bölgeye gitmeye karar verdi.

Yaklaşık 4 Saat sonra Leo Dağlık bölgeye ulaşmıştı. tam dağlık bölgenin derinlerinde doğru ilerleyecek iken aniden ayak sesleri duydu ve kendini çalıların arasına attı.

Bir süre sonra ayak seslerinin sahibi belli oldu, bu büyük bir domuzdu ağızının kenarlarından boynuzlar çıkıyordu, sinirli ve kuvettli bir görüntüsü vardı.

"Hmm bu boynuzlu domuz seviyesi benden yüksek gibi durmuyor tahminimce kemik sertleştirmesi 6.seviye civarında dır"Leo ise şuan 7.seviye kemik sertleştirme aleminde idi.

Ama Leo yinede tedbiri elden bırakmadı ve domuzu gözlemlemeye devam etti domuz yaklaşık 2 metre uzunlukta ve 3 metre genişlikteydi, boynuzlu domuzun en tehlikeli yeri boynuzudur.

Leo çalıların arasından hızla fırlayarak domuza doğru koşmaya başladı. domuz hala onu fark etmemişti, aralarında 2 metre kadar kaldığında havaya sıçradı ve belinden kılıcını çıkararak domuzun gövdesine dikey bir kesiş yaptı.

Ardından hiç durmadan sağ doğru yuvarlandı ve bir yatay kesiş daha yaptı ve kendini hemen geriye doğru atarak geri çekildi.

Leo yaptığı kesişlerin canavara hasar vermediğini sadece yüzeysel kesebildiğini ve derisini geçemediğini fark etmişti.

Leo nun saldırılarından dolayı sinirlenen yaratık Leo ya doğru cüssesine uymayan bir hızıla koşmaya başladı, tam boynuz Leo ya çarpacak iken Leo son anda kendini soluna atıp kaçmayı başardı. Ve yaratık Leo yu ıskalayıp Leo nun hemen arkasında ki ağaca çarptı ve sersemledi.

"Bu böyle olmayacak kılıcım yaratığın derisini kesemiyor" dedikten sonra aklına bir fikir geldi ve onu uygulamaya başladı.

Planı yaratığın boyutunu ve hızını kendisine karşı kullanmaktı. Hemen dağların olduğu bölgeye koştu

O sırada domuz da sersemligi geçtiği gibi Leo yu takip etti.

Leo dağın dibinde durdu ve canavarın kendisine gelmesini bekledi. Canavar tam da Leo nun istediği gibi üstüne koşturdu. Canavar tam ona çarpacak iken Leo kendini sola doğru attı ve canavar dağa çarpıp kendi kendini yaraladı.

1 SAAT SONRA

Canavarın artık hareket edecek gücü kalmadı ve derisi çok kalın olsa da sürekli bir yerlere çarpmaktan ve sivri kaya parçalarının saplanmasından dolayı bir çok yerinde minik yaralar oluşmuştu, canavarın ayaklarını onun ağırlığına daha fazla dayanamadı ve domuz yere yığıldı, Leo da bu fırsatı kullanarak kılıcını canavarın boğazına sapladı.

"Hey velet sonunda canavarı öldürebildin. Az kaldı sadece 999 tanecik daha canavar kaldı onları da öldürürsen testi geçiyorsun, hadi bana eyvallah"

"P*ç herif burdan bir çıkayım gösterecem sana günü, neyse sonunda  işini bitirdim, fiuvvv sende ne ölmez yaratık mışsın be" canavarın derisi hasar alsada hala çoğunluğ sağlamadı bu yüzden Leo deriyi dikkatlice kesti ve ardından domuzun etlerini ayırdı sonunda da canavarın çekirdeğini dikkatli biçimde aldı. Neredeyse Her canavarın bir canavar çekirdeği olurdu onlar bu sayede yetişim yaparlardı. Insanların yetişimi için de kullanılabilirdi fakat bunu yapmak israf olurdu, onun yerine canavar çekirdeğini belli malzemeler ile birleştirerek hap yapmak ve o hapı özümsemek  canavar çekirdeğinden çok daha büyük etkilere sahipti.

"Tamamdır bu koca domuzdan alabileceğim her şeyi aldım. şimdi kan kokusu diğer canavarları çekmeden hemen burdan ayrılmalıyım"

20 dakika boyunca koştuktan sonra onu bir şeyin takip etmediğine emin oldu ve sakince yürümeye devam etti.

Bir süre daha yürüdükten sonra kendine geceyi geçirebileceği güzel bir mağara buldu, önce mağrayı dikkatlice araştırdı ve içerde tehlikeli bir şey olmadığına emin oldu.

"Geceyi bu mağrada geçirebilirim, umarım gece bir aksilik çıkmaz.

Eşyalarını yerleştirmeyi bitirince bir miktar domuz eti aldı ve pişirmeden çiğ şekilde ağızına attı. Canavarların dikkatini çekmemesi gerektiği için eti pişirecek bir ateş yakamıyordu ve rakun un eti de kısa süre önce bitmişti.

Yemeğini yedikten sonra mağranın kapısına küçük tuzaklar ve ona birinin yada bir şeyin geldiğini gösteren minik bir sistem kurdu. sonrasında öldürdüğü domuzun derisini aldı ve su ile biraz temizleyerek ve otlar yardımı ile kuruttuktan sonra onu yorgan gibi üstünü örtmek için kullanmaya başladı ve uykuya daldı.

Devam Edecek






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Boyutsal İmparatorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin