(11)

8.2K 671 711
                                    

(üşendim kullanıcı adlarını yazmaya o yüzden whatsapptan konuşturuyom gibi düşünün)

changbin hyung
FELİX

FELİX

FELİİİİXXX

BAK BURAYA

ÇOK UTANIYORUM BAK

felix bebesi
ne noldu neyse oyun arasındayız daha da oynamıcaz glb

changbin hyung
bak hemen cıvıtma ama ne yapacağımı bilmediğim için yazıyorum

chan hyung beni öptü yani nasıl oldu bilmiyorum bi iki saniyelikti birden yakınlaştı pam

felix bebesi
ne

NE

bir dakika chan hyung seni seviyor mu?

changbin hyung
bilmiyorum başka neden öpsün ki?

felix bebesi
ne bilm

neyse önemli olan sen onu seviyor musun?

changbin hyung
bilmiyorum bilmiyorum ne hissettiğimi tam olarak bilmiyorum

kendimi bir anda mutfağa attım, glb geliyo ben gidiyorum

felix bebesi
pekalaa iyi şanslar

***

changbin ve bangchan düz yazı şeysi
(yazasım geldi neden olmasın)

Chan yaptığı şeyin şokundan çıkıp oturduğu koltuktan kalkıp Changbin'i bulmaya çalıştı. Mutfakta telefona gömülmüş biçimde mesaj yazan Changbin'i görünce mutfağa doğru ilerledi. İçer girip sessizce tezgaha Changbin'in yanına yaslandı.

"Changbin özür dilerim bir an kendimi kaybettim nasıl oldu bilmiyorum."

Changbin Chan hariç her yere bakıyordu. Utancından yüzüne bakamıyordu. Chan git gide daha da yakınlaşıyordu. Changbin'in çenesini kavradı ve başını yukarıya kaldırdı.

"Hyung gitsem iyi olacak."

Changbin başını çekti ve mutfaktan çıkmaya çalıştı fakat Chan kolunu tutarak çıkmasını engelledi.

"Özür dilerim. Lütfen gitme. Ben... nasıl diyeceğim bilmiyorum... pekala birden söyleyim gitsin. Ben seni seviyorum."

Changbin şok olmuş biçimde olduğu yerde kaldı.

"Öyle birden öpmemeliydim biliyorum ama lütfen gitme. Hem geçte oldu, gidersen kendi kendime kafayı yiyeceğim."

Changbin'in kalbi hızla atmaya başladı bir an kalp krizinden gideceğini sandı. Kendine gelip yavaşça Chan'a yaklaştı ve kollarını boynuna doladı. Chan şaşırmıştı iki saniye sonra kafasını boynuna gömüp beline ellerini sarmıştı.

"Bende seni seviyorum hyung."

Changbin'in son sözleri Chan'ı ağlatmaya yetti.

'𝐧𝐮𝐝𝐞' 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin