(21) m

10.2K 561 979
                                    

Uyarim belki başlığı görmeyenler olur bölüm smut

Medyaya aglayabilirim

Felix odadan çıkıp Hyunjin'in yanına koşturdu. Hyunjin telefonunda hala mesajlaşıyordu. Felix'i görünce sırıtıp son bir mesaj atıp telefonunu kapadı.

-

hyuniiee
felix geldi biz malum işi yapmaya gider 😘

haanjisung
hayırlı işler bol çocuklar

bngchan
amin darısı bizim başımıza

-

Felix Hyunjin'in kucağına oturup, boynuna kollarını sardı.

"Ne yazdın gruba."

"Hiç, senin yanıma geldiğini"

Hyunjin kucağındaki Felix'in dudaklarına hafif bir öpücük kondurdu.

Felix Hyunjin'in öpüşüne karşılık verip gülümseye başlayarak geri çekildi.

"Hm sadece öpücek misin?"

"Ne yapmamı istersin bebeğim?"

Felix düşünür gibi yapıp en sonunda bir fikir buldu, Hyunjin'i oturdukları yatağa yatırdı ve üzerine çıktı.

"Hmm bilmem ki ne yapabiliriz?"

Alaycı bir ses tonuyla Hyunjin'e hafifçe sürtünüp dudaklarını öpmeye başladı.

Hyunjin halinden memnun bir şekilde Felix'in beline sarıldı ve dudaklarını emmeye başladı. Felix'ten bir inleme kazanınca sırıtıp dilini Felix'in dudaklarına sundu. Felix kabul edip dilini emmeye başladı. Dilini bıraktığında Hyunjinde onun dilini emmeye başladı. dilleri birbirleriyle savaş içerisindeydi. Hyunjin dayanamayıp Felix'in dudağını dişledi ve Felix'ten tekrar bir inleme kazandı.

Öpüşmelerine bir ara verip bu sefer Hyunjin Felix'i yatırıp üstüne çıktı ve gömleğinin düğmelerini teker teker açmaya başladı, dayanamayınca gömleği yırtıp Felix'in üzerinden ayırdı.

"Yuh yavaş."

"İki saattir açılmıyor dayanamadım."

Felix sırıtmış ve Hyunjin'in ona yapacaklarını izlemeye başlamıştı. Hyunjin ilk önce Felix'in boynuna yöneldi. Oraya diliyle ıslatıp emmeye başladı. Felixten hafif mırıltılar alınca daha fazla inlemesini istedi ve orayı ısırdı. İstediği gibide oldu Felix daha sesli inlemişti. Elleriyle Felix'in göğüs uçlarıyla oynamaya başlamıştı. Felix sesli mırıltılar ortaya bırakıyordu.

Hyunjin bu sefer Felix'in göğsüne yöneldi. Bir eliyle hala göğüs ucuyla oynuyordu. Diğer göğüs ucunuda ağzına aldı. Felix diğer inlemeleri gibi aynı şekilde inliyordu. Dudağını ısırıp inlememeye çalıştı. Hyunjin bundan rahatsız oldu.

"O güzel sesini benden saklama bebeğim."

Elini Felix'in ağzından çekip Felix'in dudağına buse kondurup tekrar göğüs ucuna yöneldi. Diliyle yalayıp dudaklarıyla göğsünü emiyordu. Keyif alıyormuş gibi sesler çıkardı. Aynı sesler Felix'ten de geliyordu fakat daha seslileri. Bu sefer diğer göğüs ucuna geçti. Diğer eliyle daha demin yaladığı göğüs ucuyla oynamaya başladı.

"Göğüslerin hassas sanırım bebeğim şimdiden sertleşmişsin."

Felix kızardığına çok emindi. Hyunjin'in dediğini bir inlemeyle karşıladı.

"Mmh sanırım."

En son hafif öpücükler bırakıp oradan da çekildi.

Öpücükleriyle pantolonuna doğru bir rota çizdi. Felix bu hareketine dayanamayıp titremişti.

"Hasiktir."

Hızlıca Felixin pantolonunu çıkardı. Eliyle Felix'in sertliğiyle oynamaya başladı

Baksırındaki ıslaklığı görüp gülümsemişti.

Kendi tişörtü ve pantolonundan kurtulduktan sonra Felix'in baksırına elleri gitti ve çıkartabilmek için izin istedi. Felix kızarmıştı, onun gözünde Hyunjin çok seksi duruyordu. Başıyla Hyunjin'i çıkartması için onayladı.

Hyunjin hiç vakit kaybetmeden baksırını çıkarttı ve şimdiden ıslanmış olan deliğine yöneldi.

"Seni hazırlamamı istersin değil mi?"

"Hmhm lütfen."

Yatağın yanındaki çekmeceden bir kondom ve kayganlaştırıcı alıp tekrar aynı pozisyona geldi. Eline ve Felix'in deliğine kayganlaştırıcıyı sürdükten sonra bir parmağını yavaşça içeri yolladı.

Felix içindeki acıyla belini havalandırıp inlemişti.

"Birazdan geçicek bebeğim sakin ol."

Diğer parmağınıda deliğe yollayıp ileri geri ve makas hareketleri yaptı. Üçüncü parmağınıda sokup tamamen genişlediğinden emin oldu.

Bu sırada Felix dudağını kemirip hafif mırıltılar bırakıyordu. Hyunjin parmaklarını Felix'in içinden çekti. Kondomu yataktan alıp kendi penisine yerleştirdi. Felix'in üzerine uzanıp dudağını öptü. Yavaşça kendi penisinide Felix'in içine göndermeye başladı. Felix'in dudağından hafif mırıltılar çıkıyordu fakat öpüştükleri için dışarı yayılmıyordu.

Felix acıdan Hyunjin'in dudağını bıraktı ve gözlerini kapatıp dudağını ısırıp derin nefesler aldı.

"İyi misin bebeğim alışman için bekleyebilirim."

"Hayır devam et lütfen alıştım sayılır."

Felix kollarını Hyunjin'in boynuna sarıp onu kendine çekti ve derin bir öpüşme başlattı. Hyunjin hem Felix'in güzel dudaklarını öpüyordu hem de içinde gel git yapıyordu.

Dudakları birbirinden ayrılırken Felix inledi. Hyunjin vuruşlarını daha hızlı yapabilmek için Felix'in üzerinden kalkıp dizlerinin üzerine oturdu. Bu sefer daha hızlı git gel yapıyordu. Bulduğu noktayla Felix'in daha sesli ve keyifli inlediğini duydu. Oraya bir çok kez vuruş yaptı.

"Ahh ah ah evet orası çok güzel."

Felix'ten gelen inlemeyle karışık sözlerden sonra gülümseyip daha hızlı ve sert vurmaya başladı.

Felix kendinden geçmişti, neredeyse gelmek üzereydi. Hyunjin bacaklarını omuzlarına koyup son sert vuruşlarını yaptı.

"Ah geliyorum Hyunjin."

"Bende bebeğim bende."

Hyunjin kafasını adem elması gözükebilecek şekilde kaldırdı. Vuruşlarını yaparken Felix titremeye başlamıştı ardından beyaz bir sıvı karnına doğru aktı. Aynı şekilde Hyunjinde Felix'in içine boşalmıştı.

Penisini Felix'in içinden çıkarıp kondomuda penisinden çıkardı. Hemen güzel sevgilisinin yanına yerini aldı. Dudaklarına öpücük bırakıp sıkıca sarıldı ona.

"Nasıldı bebeğim."

"Çok iyiydi.. Biz bunu niye daha önce denemedik ki. Her gün yapalım."

Hyunjin Felix'in dediklerine gülüp alnına öpücük bıraktı.

"Sen yeter ki iste her günde yaparız her saatte."

Utanmak

Kırk yılda yazamadım bi bölümü yeminle of

'𝐧𝐮𝐝𝐞' 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐥𝐢𝐱Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin