يِّأّربِ نِأّدِيِّتّک بِقِلَبِ يِّمَلَئهَِّ أّلَأمَلَ بِأّلَإجِأّبِهِّ فِّلَآ تَّردِ قِلَبِّيِّ وِأنِتّ أّلَعٌَزِّيِّزِّ أّلَگريِّمَ
آلَلَهُِمَ أّگتُّبِ لَيِّ تَّغٌيِّر لَلَأفِّضلَ فِّيِّ نَِفَِّّسيِّ وِحٌآلَيِّ وِحٌَقِقِ لَيِّ مَآ أتّمََنِى💛حُبّاً بِـ محمّد ، صلّوا عليه. 🌸🍃
وبعد ان شاف سيف سما وهي بيغمي عليها وتقع في الارض قال بصوت عالي
سيف بصوت عالي...: سماااااااااااا
وجري عليها ولكنها لم يرفعها من علي الارض لانه لا يحب ان يلمس بنت خالص فنادي اتنين من الموظفات الذين كان ينظرون عليها ان ياتوا لكي يرفعوها علي الكرسي لحد لما يجي الدكتور وطرد كل الموظفين بره وخرج معهم واغلق الباب عليها ومنع اي احد من دخول عليها لحد لما يجي الدكتور ويكشف عليها ثم خرج لكي يتصل بالدكتور......
~~~~~~~~~~~~~
وعلي ناحيه اخري..... في قصر الدمنهوريجأت داليا ان تخرج ولكنها سمعت صوت خلفها سمعت احد يقول لها.....
الشخص باحترام.....: رايحه فين يا استاذه داليا انتي كل يوم تخرجي كده من غير متستاذني طب لو جره حاجه وانتي بره نعرف نروح نجيبك ازاي لازم نكون عارفين انتي بتروحي فين....
داليا باستحقار....: وانا لي استاذن منك منا كل ما اجي خرجه بستاذن من حازم عشان حازم ده اخويا وامي وابويا ومعنديش حد غيره في الحياه تمام....
الشخص بهدوء....: خلاص يا استاذه داليا اعملى الي انتي عايزه انا كانت عاوز اطمن عليكي بس مش اكتر
داليا بنرفزه من كلامه....: وانت اي الي هيدخلك بينا اصلا وحنا مخلينك تعيش معانا مش عشانك ابدا ولا عشان امي لا خالص عشان انتوا كده كده هتمشوا لوحديكم فلما تمشوا عمركم مهترجعوا هنا تاني ماشي يا مجدي ياريت تشيلنا من دماغك وتشيل حازم من دماغك تمام عشان لو مشلتهوش هتتعب معانا خلاص يا مجدي.....
ثم سابته ومشيت دون ان يكمل كلامه ولا يرد علي كلامها
وبعد ان خرجت داليا من القصر نظر مجدي باستغراب من كلامها ومن طريقتها وقال.....
مجدي في نفسه....:هي قصدها اي بالي هي قالته ده
هو ممكن حازم يكون عارف حاجه ولا لا
ثم ذهب الي غرفته فكانت مراته جالسه علي السرير
راح اتكلم وقال....
مجدي بخبث...:انا رايح اصلح الي عملته واحاول اقرب منهم فبدات بداليا راح قعدت تزعقلي وتقولي
متدخلش في حياتنا واحنا معتبرين احنا التالته بس ومعندناش ام و قعدت تتكلم كده........
هدي بحب....:معلش خلاص يا حبيبي هننقل الاسبوع الجاي ونروح الفيلا بتاعتنا.......(ومن هنا تبدا حكايه امهم وجوزها يعني اقدر اقولكم ان انا كده لسه مبداتش القصه $$$😂😂)
~~~~~~~~~~~~~~
وفي مكان بعيد خالص خارج مصر
في منزل احد الاشخاص (اولا كده انا مش هقولكم مين بيتكلم دلوقتي ولا هيحصل اي بس الصبر هتعرفوا في الي جاي😜😜)
أنت تقرأ
عشقت قاسي
Romanceسما شابه في تالته جامعه عندها 21 من عمرها من عائله ميستوها المادب بسيطه جدا بشرتها قمحاويه وعيونها واسعه ولونها عسلي وشعرها بني وطويل وفم ممتلئ الي حد ما وانف صغيره وخدود ممتلئه تزين وجهها وجسد رائع متناسق يجمع بين الانوثه او النحافه او ما يسمي بال...