U zashiho doma

109 9 3
                                    

Pohled mica:
Měl jsem už po hodinách.
Teď jsem jen čekal až eraserovi skončí poslední hodina.
Abych řekl pravdu byl jsem nervózní, třásl jsem se a zároveň se nemohl dočkat.
V zborovně byl se mnou toshinori
Mic: "toshi já to nedám on se mi asi fakt líbí"
Toshinori: "co?... kdo?... kde?... jak?... cože?..."
Mic: "ale Aizawa ke mně má dneska přijít, budeme psát seminář a jsem strašně nervózní.
A abych řekl pravdu asi se mi líbí"
Toshinori: "tobě se líbí Aizawa?!...
Já myslel že jsi hetero."
A proč zrovna on, vždyť on jen spí.
Mic: "ty nechápeš co si prošel od doby co umřel náš přítel, začal trénovat po nocích a přes den chodil do školy kde většinu času přespal a totálně si rozhodil spací režim a to mu zůstalo.
A ne nejsem hetero ale bisexuál
Toshinori: "aha to jsem nevěděl, omlouvám se."
Mic:"ty jsi to přece nemohl vědět.
Aizawa je velice uzavřený člověk a málo komu věří a já to chápu potřebuje někoho aby mu mohl důvěřovat."
Toshinori:"například tebe?" A pousmál se
Mic:"co ne ty prosimtě... Možná....
Myslíš si to?..."
Toshinori:"jo ty... Vždyť o něm víš všechno, trávíte spolu hodně času.
A jsi jediná osoba co znám které toho říká hodně." A pousmál se znova
Mic:"asi máš pravdu..."
Toshinori: "doufám že vám dvoum to výjde.
Věřím ve vás."
A zazvonil zvonek.
Za nedlouho přikráčel shou se svým spacákem.
Mic:"tak můžeme jet?"
Aizawa:"a mám na výběr" a nervózně se usmál
Mic:"tak pojďme" vzal jsem klíčky od auta a rozešel se k autu, pan ospalá hlava mě následoval.
Nasedli jsme do auta a jeli.
Celou cestu nás doprovázela trapná chvíle ticha jen rádio do nějak přebíjelo.
Jak jsme dojeli já vystoupil a šel mu otevřít dveře.
Tak jsem debil, on si to o mně taky nejspíš pomyslel šlo to vidět po jeho výrazu.
Pohled aizawy:
A to jako vážně né že by mně to nepotěšilo, ale bylo to divný.
No nic řešit to nemá cenu však to mohl být jen vtípek... Ježiš ten se roztomile usmívá, jak to jen dělá.
Vylezl jsem z auta.
Taky se na něj jemně pousmál a šli jsme do jeho domu.
V momentě jak otevřel dveře oběvil se mi obraz jeho obrovského domu, bylo to tam uklizené šlo vidět že den předem se nejspíše nezastavil a přišla nás přivítat jeho kočka.
Mic:"je ahoj cherry ty jsi se probudila, tohle je strejda Aizawa.
Chceš si jí pochovat?"
Zeptal se mě s roztomilým úsměvem.
Aizawa:"počkej jakto že si mi neřekl o tomhle drobečkovi, jak dlouho jí máš?"
Mic: "asi 3 týdny"
Začervenal jsem se a začal se mazlit z cherry
Byla to nádherná číča a měla ještě nádhernějšího majitele, myslím že si to tady ještě užiju
Mic:"nemáš hlad?"
Aizawa: "né v pohodě"
Mic: "tak jdeme teda do ložnice?... Mám tam notebook a asi se chytneme psaní"
Aizawa: hm...
Tak jsme se vydali směr ložnice.
Hizashim měl fakt velkou postel
Za náma přišla Cherry, lehla si na postel a usla.
Zashi řekl že si odskočí do koupelny ať na něj počkám
Aizawa:"ok"
Za nedlouho přišel v oranžovém tričku a rozmuštěnýma dlouhýma vlasama.
Aizawa: "páni nikdy jsem tě neviděl s rospuštěnýma vlasama, moc ti to sluší"
Mic: díky vzal notebook ze stolu, lehl si na postel kouknul na mně.
Mic: "pojď jdem to napsat ať pak máme klid"
Sundal jsem si šálu a opasek a lehl si k němu.
Práce nám šla od ruky a byla to celkem zábava, například když se nám cherry snažila dostat na notebook a my jsme jí museli přesouvat aby tam nelezla.
Zashi dostal žízeň.
Mic: máš žízeň?
Aizawa: celkem jo
Mic: "mám tu jen frisca, tak ať se náhodou neožereme a začal se roztomile smát."
Aizawa: "doufám že jo ať je prdel a začal jsme se taky smát."
Mic přines vychlazené frisca a jedno mi podal a začali jsme zas psát, ale po chvíli jsem začal usínat.
Pohled mica:
Musím říct že mě to tady z tebou baví shou... Shou?!... Kouknu na něj
On spí ale tak tvrdě, asi by jsme to měli dodělat ale on spí.
Kouknu na jeho vlasy.
Mám chuť se jich dotknout.
Tak jsm se dotknul.
Páni ty jsou hebké a začal jsem ho hladit, on je tak sladký jak spí nevím co ve mě vstoupilo ale napadlo mě co kdybych ho políbil, ne nemůžu ale on spí nezjistí to tak jsem se k němu naklonil a políbil ho a on jsem se přetočil na druhou stranu a na něj vylezla Cherry a usla.
Pane Bože já to udělal, omg já to vážně udělal.
Cítil jsem se jak puberťačka co políbila svého idola.
Ježiš to je tak sladký pohled jak na něm spinká cherry a on pod ní.
Stejně musím dodělat ten seminář, tak jsem si notebook přisunul blíže k sobě a dopsal to.
Jak jsem to dodělal uložil jsem soubor, sklapnul notebook a pritáhl se.
"A co teď?"
Kouknu na nechty a lak se mi slupuje, měl bych si je přelakovat.
Otevřel jsem okno aby tam nesmrděl lak, a začal si lakovat nechty u stolu a semtam kouknul na spící kocourky.
Na jednou slyším bzukot.
Do ložnice mi vletěl obrovský okřídlený brouk.
Začal jsem pištět a křičet
Pohled aizawy:
Jak jsem slyšel křik zashiho tak jsem vyskočil z postele.
Aizawa: "co se děje?!"
Mic: "shou je tu brouk zabij ho!"
Ten brouk přeletěl kolem zashiho on začal pištět ještě víc vzal jsem nejbližší žabku.
Mic:"ne touhle ne tu mám rád!"
Tak jsem vzal jinou
Mic: ne tyhle mám od mámy
Aizawa: "a co tahle?"
Mic: "fuj posezóní, ty můžeš"
Začal jsem se rozšvihávat papučem a při tom trefil zashiho do hlavy, ale nakonec jsem tu svini dostal a vyhodil z okna a rychle zavřel okno.
Mic mi skočil kolem krku a jen se šťastným výrazem křičel děkuju, děkuju si můj zachránce.
A já na něj ze srandy "a co si zaslouží zachránce?"
On se jen začervenal a dal mi pusu na tvář, já nechápavě koukal on se začervenal ještě víc.
A začal jen "promiň, promiň, promiň" vzal jsem mu tvář řekl "mně to nevadí" a políbil ho na rty.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 30, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Přátelství Nebo Láska (Erasermic)Kde žijí příběhy. Začni objevovat