Γειά σας!
Ευχαριστώ τις γυναίκες του wattpad γιατί χωρίς αυτές δεν θα μπορούσα να τρέξω το συγκεκριμένο project που τόσο πολύ αγαπώ.🤍
Αφήνω εδώ όπως κάθε φορά την αφίσα για το θέμα της κουβέντας για να ξέρουμε σε τι αναφερόμαστε.
Ξανά λέω οι κουβέντες δεν κλείνουν αλλά μπορείτε να μου στέλνετε οπότε θέλετε τα κείμενα σας για οποίο διποτε θέμα κουβέντας και εγώ απλά θα το βάζω με μια ανανέωση!
Ας ξεκινήσουμε:
🙏🏼
Το πρωτο κείμενο ανήκει σε μια κοπέλα που προτιμάει να μείνει ανώνυμη«Θα μιλήσω έξω από τα δόντια. Ίσως να ακουστεί άσχημα, αγενές και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Κάποιοι εκεί έξω δεν είναι έτοιμοι να το ακούσουν αυτό... Αλλά δε με απασχολεί πλέον! Η γυναικοκτονία είναι ο φόνος μιας γυναίκας μόνο και μόνο λόγω του φύλου της. Γιατί αν ήταν άντρας στη θέση της, δε θα τον σκότωναν. Θα μιλήσω, λοιπόν, για μερικούς τύπους που νομίζουν αυτά που θα πω παρά κάτω... "Όταν οι γυναίκες μιλούν για γυναικοκτονίες, μιλάνε επειδή είναι γυναίκες. Όταν οι ομοφυλόφιλοι άνδρες μιλούν για γυναικοκτονίες, μιλάνε γιατί είναι θηλυπρεπείς. Και αν οι ετεροφυλόφιλοι άνδρες μιλήσουν για γυναικοκτονίες, μιλάνε γιατί είναι "μουνόδουλοι". Ε, λοιπόν, μάθε, φιλαράκι μου, ότι δεν είναι όλοι ηλίθιοι σαν εσένα! Κάποιοι άνθρωποι σέβονται και αγαπούν τις γυναίκες! Δεν τις βιάζουν, δεν τις σκοτώνουν, δεν τις σπάνε στο ξύλο! Τώρα πολλοί θα πουν πως οι γυναικοκτονίες γίνονται λόγω της πατριαρχίας... Και συμφωνώ απόλυτα! Αλλά υπάρχει και κάτι το οποίο λέγεται "τοξική αρρενωπότητα". Η φράση τοξική αρρενωπότητα χρησιμοποιείται στις κοινωνικές επιστήμες για να περιγράψει παραδοσιακά μοτίβα συμπεριφοράς μεταξύ των ανδρών που σχετίζονται με αρνητικές κοινωνικές και ψυχολογικές επιπτώσεις. Τέτοια "τοξικά" αρρενωπά μοτίβα συμπεριφοράς περιλαμβάνουν την τάση για κυριαρχία, την υποτίμηση των γυναικών, την ακραία αυτοπεποίθηση και την καταστολή των συναισθημάτων. Εξ αιτίας της τοξικής αρρενωπότητας βρισκόμαστε εδώ που βρισκόμαστε σήμερα... Και τέλος, η γυναικοκτονία και η ανθρωποκτονία ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΊΔΙΟ ΠΡΆΓΜΑ. Η γυναικοκτονία είναι ένας όρος για το έγκλημα μίσους που βασίζεται στο φύλο, ο οποίος γενικά ορίζεται ως "η δολοφονία γυναικών (ή κοριτσιών) επειδή είναι γυναίκες", αν και οι ορισμοί ποικίλλουν ανάλογα με το πολιτισμικό τους πλαίσιο. Σε πιο απλά ελληνικά: Φόνος γυναίκας από πρόθεση εξαιτίας του φύλου της. Ανθρωποκτονία ονομάζεται ο τερματισμός της ζωής ενός ανθρώπου είτε πρόκειται με δόλια μέσα είτε συμβαίνει από αμέλεια. Πρόκειται για έγκλημα που αντιμετωπίζεται με διαφορετικό τρόπο ανά τον κόσμο και τις εποχές. Ως και σήμερα σε πολλές χώρες η ανθρωποκτονία από πρόθεση τιμωρείται με πολυετή κάθειρξη, ακόμη και με θανατική ποινή. Με λίγα λόγια: Ο θάνατος ενός ανθρώπου. Και στις δύο περιπτώσεις κάποιος πεθάνει. Όμως όχι για τον ίδιο λόγο...»
YOU ARE READING
ΣΟΥΦΡΑΖΕΤΑ
RandomΤο να είσαι γυναίκα το 2021 είναι πραγματικά δύσκολο. Εν μέσω πανδημίας πολλά προβλήματα βγήκαν στην επιφάνεια αλλά το δυσάρεστο είναι ότι πάντα υπήρχαν. Είναι λυπηρό να φοβάμαι να ζήσω, να φοβάμαι να ντυθώ, να φοβάμαι να κάνω ότι θέλω! Θέλω να είμα...