Δεν μιλάμε και δεν παίρνουμε θέση!

11 3 0
                                    

Γειά σας!

Έχουμε καιρό να τα πούμε κορίτσια μου!

Έχω όμως ένα μεγάλο παράπονο από τον κόσμο εδώ μέσα. Από εσάς συγκεκριμένα. Ξέρω πως πολλές εδώ είστε μικρά κορίτσια και πολλές περνάτε την εφηβεία σας τώρα που μιλάμε. Αλλά δεν θεωρώ το συγκεκριμένο στιβαρό επιχείρημα για να μην παίρνετε θέση σε πολλά θέματα που συμβαίνουν στην κοινωνία μας, στον κόσμο μας.
Εγώ θυμάμαι ξεκίνησα να ανησυχώ για το συμβαίνει γύρω μου σε πολλή νεαρή ηλικία πριν ακόμα μπω στην εφηβεία. Δεν είναι ότι σας λέω τι να κάνετε. Δεν θέλω καθόλου να ακουστώ έτσι. Αλλά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε εμείς οι γυναίκες, εμείς τα κορίτσια ξεκινάει από την παιδική ηλικία. Ξεκινάει από το πως μεγαλώνουμε και τα ερεθίσματα που παίρνουμε στην παιδική μας ηλικία.
Δεν σας λέω τι να κάνετε το ξανά λέω για να το εμπεδώσετε.
Λέω πως αν δεν αλλάξει η νεαρή ηλικία δεν θα αλλάξει αυτός ο κόσμος. Τα κοινωνικά προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσουμε ως γυναικείο φύλο θα αυξάνονται όλο και πιο πολύ και βελτίωση δεν θα υπάρχει.
Ας μιλήσουμε λοιπόν.
Ας μάθουμε όλες μαζί κάποια βασικά πράγματα. Ας δουλέψουμε όλες μαζί λίγο τις ιδεολογίες μας. Ας είμαστε αυτό που λέμε ευσυνείδητα όντα τούτου του πλανήτη.
Έχω να σας προτείνω κάτι.
Αυτομόρφωση.
Ναι. Ναι.
Κάπως έτσι μπορείς να αποκτήσεις πείσμα μέσα σου και να το πάρεις λίγο πιο σοβαρά.
Αν μάθεις κάποια γεγονότα και αν ξέρεις για τι πράγματα μιλάμε τότε θα αλλάξει λίγο το μυαλό σου.
Στο google είναι ο βοηθός σου σε αυτό.
Και επίσης όλες μπορούμε να μάθουμε την επικαιρότητα. Είναι πλέον πολύ εύκολο. Την έχουμε και μέσα από το instgram.
Δεν σας λέω να αλλάξετε. Σας λέω να το δουλέψετε. Να πάμε όλες μαζί 10 βήματα μπροστά. Να είμαστε αυτές που μπορούμε να αλλάξουμε τον κόσμο και να τον κάνουμε καλύτερο.

Δεν συνεχίζουμε να ανεχόμαστε τίποτα που μπορεί να μας μειώσει. Διεκδικούμε σεβασμό. Διεκδικούμε μια ζωή χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις.
Είμαστε ελεύθερες!


Lia

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 28, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

ΣΟΥΦΡΑΖΕΤΑDonde viven las historias. Descúbrelo ahora