1

7.6K 63 899
                                    


Yine boypussy+bunny hybrid Jeongguk yazdım.Yazmayı en sevdiğim iki konu.Ben bir takınca bırakamıyorum ya...

Aslında biraz daha düzenleme yapabilirdim fakat bayadır bölüm atmayınca bekletmek istemedim.

Hatalarım varsa görmezden gelin lütfen.🥺💜

İyi okumalar.🌸🌸💘💘

..............

Balkon kapısını da arkamdan kapatıp balkon sandalyeme oturmuştum.

Uzun zamandır bunu yapmayı bekliyordum ,balkonda babacığım olabilecek kadar yakışıklı komşuma kendimi işeyerek gösterecektim.

Fazla konuşmuşluğumuz yoktu. Her sabah asansörde karşılaşıyorduk fakat
birbirimizin isimleri dışında bir şey bilmiyorduk.

Az önce komşumun yani Taehyung'un balkona çıktığını görmemle uzun süredir yapmak istediğim şeyi gerçekleştirmeye karar verip şansımı denemek istemiştim.

Beni işerken görmesini istiyordum.

Üzerimdeki mavi kısa eteği tamamen üzerimden çıkarmıştım.Eteğimle uyumlu olması için giydiğim mavi külotum ve tişörtüm ile kalmıştım.Taehyung benim balkonuma doğru bakıyordu.

Balkonlarımız fazla yakın değildi ama yine de birbirimizi görebiliyorduk.Tabii ki
Taehyung haricinde başkaları da işememi görebilirlerdi fakat bu bana fazladan zevk vermiş olurdu,benim için sıkıntı değildi.

Birazcık da utanıyordum ama birilerinin beni kirli şeyler yaparken izlemesinin düşüncesi bile ıslanmamı sağlıyordu.

Balkon masasının yanında duran sandalyeyi alıp balkon demirine iyice yaklaştırmıştım.Sandalyeye oturduğumda beni hala izliyor olan komşum heyecan basmasına sebep oluyordu.
Bacaklarımı aralamıştım.

Külotumu ıslatmamı görmesini de istediğimden ilk başta külotumu çıkarmayacaktım.

Bacaklarımı açabildiğim kadar açıp ayaklarımı balkon demirine koymuştum.

Gözlerimi onun balkonundan ayırmıyor,hala beni izlediğinden emin olmak istiyordum.
İstediğim gibi ilerliyordu,izliyordu beni.

Elimi külotumun üzerinden vajinama getirmiştim.İşediğimde ıslattığımı hissetmek istiyordum.

Vajinama çamaşırın üzerinden masaj yapmaya başlamıştım.
Parmaklarımı aşağı yukarı hareket ettirmek ve bacaklarımı da aralamam çişimi yapmam gerektiğini hatırlatıyordu.

Uzun süredir çişimi tutuyordum ve fazla sıvı tüketmiştim.Normalde de yani şu an balkonda olup onun önünde işemeye karar vermemiş olsam da çişimi tutmayı ve uzun süre tuttuktan sonra işemenin verdiği zevki sevdiğim için tutuyordum.

Bugün onu balkonda görünce aniden planımı uygulama kararım gelişmişti.

Biraz daha masaja devam edince vajinama masaj yapmam işemek istememi fazlaca tetiklemişti.

Durmaktan vazgeçip kaslarımı serbest bırakmıştım.Çişim külotumu ıslatmaya başladığında vajinama masaj yapmaya devam edip gözlerimi bu sırada hala ondan çekmiyordum.
İzlediğini bilmem beni etkiliyordu.

İşerken külotumun üzerinden kendimi okşamak yetmeyince ve beni çıplak görmesini de isteyip onu da etkilemek isteyince külotumu yana çekip işemeye öyle devam etmiştim.

İki elimin dört parmağı ile vajinamı aralayıp balkondan dışarı daha şiddetli işemeye çalışmıştım.

Duymayacağını biliyordum fakat yaptığımdan aldığım haz ile inlemiştim.

Taekook Omorashi Where stories live. Discover now