3

3.6K 42 101
                                    



Merhabalar 🎀💓 Uzun zaman sonra yeni bölüm atıyorum umarım beğenirsiniz 💞
Biraz aceleye geldi fazla özenemedim ben de farkındayım ama olsun artık ✨
(Medyanın bölümle alakası yok sadece şu sıralar şarkıya taktığım için buraya da koyayım dedim)
İyi okumalar ^^
🌼🌼
..................

Gece yatmadan önce kendimle oynamaya karar vermiştim,parmaklarımı sokmayı denemiştim fakat boşalamamıştım.Dildolarımı da denemiştim ı ıh olmuyordu. Bu yüzden Minnie'ye yazacaktım.

İnternete girip video izlemek istemiyordum çünkü aradığımı bulmak uzun sürüyordu hem Minnie'nin attığı videolar çok daha etkileyiciydi.

Babacığıma da yazabilirdim gerçi ama Minnie de beni her an gece rahatsız ettiği için onu boşalamadığım için daha kolay
rahatsız edebilirdim.

"Minniee~ vajinam acıyor 🥺"

Mesajı yazdıktan sonra yatağımda arkaya yaslanıp bacaklarımı birbirine bastırmış ve vajinamı yere sürtmeye çalışmıştım.

Fazla uzun sürmeden yaklaşık beş dakikada cevap gelmişti.Jimin de uyumuyordu demek ki.

"Neden aşkım ?"

"Minnie uyumadın mı?"

"Im hayır,uyku tutmamıştı ve oturmuştum ben de.Güzelim iyi misin? Neden acıyor ki?"

"İlk olarak uykun yok değil mi ? Yani büyük ihtimalle uzun sürecek."

"Hayır aşkım yok tabii ki sen nedenini anlat bana."

"Çünkü parmaklarımı denedim ama boşalamadım dildolarımı da denedim fakat rahatlayamadım Minnie."

"Yardım etmemi ister misin meleğim?"

Yine her zamanki gibi bana video gönderecekti ve ben sabırsızlanıyordum.Benim için bazı videolar çekiyordu ve etkilenmem için bana atıyordu.Bazen olur olmadık zamanlarda atıyor olsa da videolarına bayılıyordum.

"Hm hm isterim Jiminie."

*bir video gönderildi*

Attığı gibi videoya tıklamıştım.Elimi vajinama getirip okşamaya başlamıştım.Video direkt olarak Jimin'in işemesi ile başlıyordu.
İşiyordu ve vajinasını okşuyordu.

Video ilerlemeye devam ederken tüm dikkatimle benim için bunları yapan arkadaşımı izliyordum. Yere işemeye devam ederken ismimi inliyordu.Videonun ortalarında işemeyi bitirip kendini okşamaya başladığında vajinamı daha hızlı okşamaya başlamıştım ve ben de inliyordum.

Minnie'nin de videoda vajinası kızarmıştı ım sanırım bu videoyu çekmeden önce de okşamıştı kendini.

"Geçen gün senin için çekmiştim videoyu.Vajinana dokun aşkım,yardımcı olur attığım belki."

Üstten gelen bildirime video bittiği an tıklamıştım.

"Bebeğim bu şekilde vajinana işediğimi düşün.Güzel olmaz mıydı sıcaklığımı hissetmek?Senin için yere işedim ve kendime dokundum hepsi senin içindi güzelim."

Minnie'nin de mesajlarının etkisiyle içime parmaklarımı sokmuştum.Parmaklarımı içimde hareket ettirirken ona cevap yazmaya çalışmıştım.

"Minnie oh ben boşalacağım."

Otomatik düzeltme olmasaydı bu kadar düzgün yazabileceğimi de sanmıyordum.

Bir elimle telefonu tutup yazmaya çalışırken diğer elimin parmakları deliğimin içindeydi ve kuyruğumu parmaklarımı derinlerime itmeye çalışırken yatak örtüsüne sürtüyordum.Ağzım aralanmıştı ve kulaklarım zevkten birazcık aşağı düşmüştü.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Taekook Omorashi Where stories live. Discover now