2

4.5K 48 497
                                    



Hatalarım varsa takılmayın lütfen.💖💖
İyi okumalar.🌸🌸

Bu bölüme Namjoon+Jimin ekledim bu arada.💜
...........

Jimin ile dışarı çıkmıştık.Bugün yine gideceği yurt dışı tatili için ona kıyafet bakmak için dışarıdaydık.İki gündür ne kadar mağaza varsa gezmiştik.

Jimin hem zor beğenirdi hem de tüm beğendiklerini alırdı gerekli gereksiz demeden.
İki gündür zevkimin güzel olduğunu iddia ederek yanına beni de çağırıyordu ve ona yardımcı oluyordum.
Şikayetçi değildim gerçi bundan.
Bu tatil alışverişi olmasaydı bile her zaman Jimin ile beraberdik resmen, ayrı kaldığımız günler nadirdi.

Aslında Jimin'e arkadaşım demiştim fakat bizimki arkadaşlık ilişkisini biraz geçiyordu.İşeme fetişim olduğunu bildiği için bazen kendimi rahatlatmam amacıyla bana işerken videolar atıyordu.Attığı her videoyu açtığımda birkaç saniyesinde bile boşaldıklarım oluyordu çünkü güzel bir vajinası vardı ve onu işerken görmek de en az babacığımı işerken gördüğümde etkilendiğim kadar etkiliyordu beni.İki üç kez-belki iki üçten daha fazla olabilirdi ama bunu boşverelim- kendi kendime rahatlayamadığımda Jimin yardım etmişti.Birkaç kez vajinama işemişti ve onu parmaklamam rutinimiz haline gelmişti.Parmaklarının zevk noktasına ulaşamadığını söylüyordu ve seve seve yardımcı oluyordum. Yine de hala arkadaştık,bizim arkadaşlığımız da bu şekildeydi diyelim.

"Jeongguk nasıl olmuşum?"

Kabinden çıkıp yanıma gelerek aynanın önünde kendine bakmaya başlamıştı.

Güzeldi.
Kırmızı mini bir elbise denemişti. Denemesini ben istemiştim çünkü daha denemeden ona yakışacağını biliyordum ve tahmin ettiğim gibi yakışmıştı.

"Gguk iyi ki denetmişsin bana bunu,çok güzel.Alacağım bunu da."

"Jimin ben dene demesem yanından geçip gidiyordun elbisenin."

"Askıda güzel durmuyordu Gguk fakat giyince mükemmel oldu.Teşekkürler tavşanım."

"Jimin duruşu mükemmel ama son değil mi bu? Bunu da alınca bitsin artık.İki gündür aldığın parçaların toplamı herhalde bir otuz falan olmuştur ve sadece bir haftalık bir tatil."

"Uf Gguk ne yapabilirim bir haftalıksa,akşam ayrı sabah ayrı giyineceğim.Son, bunu da alınca bitiyor."

"Akşam ayrı sabah ayrı giysen bile otuz taneye gerek kalmıyor Minnie."

"Olsun tavşancık."

"Peki sen ödemeye geç Jimin.Ben dışarıda bekliyorum ve kafeye gideceğiz demiştik,ödemeyi yap gidelim."

"Peki Jeongguk ~"

........

Kafeye gelmiştik.Jimin yine her zamanki gibi latte söylemişti.Latte aşkı öldürüyordu beni Minnie'nin.

"Eee Gguk...Senin yeni babacığını anlat biraz da.Ne yaptınız bakalım?"

Hemen yanaklarımı sıcak basmıştı.Kafenin sıcaklığından desem hayır,değildi. Babacığımla yaptıklarımız aklıma geldikçe vajinam ıslanıyordu ve sıcak basıyordu.

"Minnie şey— biz seks yaptık demiştim zaten.İçimdeyken penisine işedim sonrasında vajinama işedi ve vajinama krem şanti döküp yalamıştı..."

"Bir de vajinama işediğinde fazla zevk almıştım ama sonrasında utanmıştım biraz,tavşan formuma geçtim utanınca."

"Off Koo senin tavşan halini yerim ama ben! O kadar seks yaptıktan sonra adamı şirinlik komasına soktun değil mi?"

Taekook Omorashi Where stories live. Discover now