6. Napad

29 7 8
                                    

Oluja se povukla do sutra. Sunce je ponovo izašlo i svi na farmi su nastavili sa svojim dnevnim aktivnostima. Vučica je pokušavala da zaboravi na ono što joj se dogodilo juče u šumi, ali nije mogla. Upoznala je svoju majku i sećanje na rani život joj se vratio. Ali, to je život divlje životinje. Dok je ona uživala u osećanju koje joj je pružila šetnja po šumi, na farmi je imala prijatelje do kojih joj je stalo. Nije bila poželjna od strane svih - daleko od toga - ali to malo njih koji su je prihvatili su joj mnogo značili. Trenutno je bila podeljena na dva sveta i sigurna da je bolje da se za sad drži ovog u kojem je odrasla. Prvi susret sa svojom majkom je bilo svedočenje ubistva, za koje se njena majka ni ne kaje. Ako je takav život u divljini onda Vučica nije želela da bude deo toga.

Sedela je na travi u dvorištu i gledala oko sebe. Životinje kao da je ni ne primećuju. Osim ovaca koje su je nekada pomešale sa zverima iz šume i uplašile se, ostatak se nije bunio što je ona na farmi. Videli su da je Šareni dobar sa njom, a ako pas čuvar nema ništa protiv jedne životinje znači da je ta životinja bezopasna. Princ je izbegavao gužvu i nije delio sumnju o Vučici sa drugim životinjama, on je čekao svog gospodara da mu se vrati i samo je na to mislio. Uz to su se ostale životinje i same uverile da ne treba da je se plaše jer Gospođa Vest veruje svojoj ljubimici.

Dok je Vučica gledala oko sebe, pogled joj je skrenuo na ogradu iza koje je videla da se krije njena majka, tamna vučica.

Brzo je otrčala do nje: ,,Šta ti radiš ovde?"

Tamna vučica se krila od ostalih životinja, u travi. ,,Moraš da se vratiš našem čoporu."

,,Ne postoji naš čopor, to je tvoj čopor. Ja živim ovde."

,,Ne razumeš... Ako se ne vratiš napašće ovu farmu."

,,Zašto?"

,,Zato jer su nam te oduzeli."

,,Nisu me oduzeli, ti si me ostavila."

Tamna vučica se rastužila na te reči. ,,Izvini što sam te izgubila. Tražila sam te dugo i nisam uspevala da te nađem. Razumem ako si ljuta ali ako ne pođeš sa nama moj čopor će tražiti zamenu."

,,Zamenu?"

,,Ako ti ostaneš ovde, neko sa farme će morati da da svoj život u zamenu za tvoj. Takva su pravila u našim čoporima ovde."

Vučica se naježila na te reči. ,,Ovo nije jedan od vaših čopora! Moraš to da objasniš alfi!" Vučica je molila.

,,Ne sećaš se?" Tamna vučica je pokušala da je smiri. ,,Alfa neće to prihvatiti. Tvoj slučaj je drugačiji."

,,Zašto?"

,,Ti si njegova ćerka. On će lično tražiti žrtvu. Mi te čekamo ovde."

Iako je ovakvo otkriće trebalo da ostavi veliki utisak na nju, Vučica je najmanje mislila na novu informaciju o svom poreklu, a najviše na to koliko će to uticati na njen život ovde na farmi. Imala je teškoće tokom disanja i osetila je strah kakav u životu nije osetila.

,,Idi pre nego što te neko vidi ovde." Rekla je svojoj majci i pobegla u dvorište kod Šarenog.

Šareni je bio sa Mlađim Vestom. Njih dvojica su se odmarali od posla.

,,Šareni!" Vučica ga je pozvala. ,,Moram nešto da ti priznam." Ovdela ga je u stranu. Znala je da bi najbolje bilo da mu je postepeno sve otkrila, vest po vest, ali od nervoze je sve zbrzala. ,,Ona vučica od sinoć, to mi je majka. Ona je ubila Lepog i sada mi kaže da je moj otac alfa njenog čopora i da će tražiti žrtvu nekoga sa farme za uzvrat ako se ne vratim njima večeras-" Izgubila je vazduh od pričanja i ućutala kako bi došla sebi.

Vukovi Na Farmi ✅ (CELA KNJIGA) Where stories live. Discover now