Jmenuji Jeon Jungkook ale moji přátelé mi říkají Kookie nebo JK. Jinak když, už mluvím o svých přátelích tak se jedná o Kim Namjoona kterému říkáme RM a o Min Yoongiho kterému říkáme Suga, ale těmito přezdívkami si říkáme jenom mezi sebou před ostatními si říkáme celým jménem.
Abych uvedl co přesně děláme, jsme královští vojáci a staráme se o dobro našeho království a našeho pana krále. Máme tu ještě les který velice obdivuji rád se tam jezdím projíždět na koni také tam chodím trénovat šerm a když máme volno se svými přáteli tak tam chodíme odpočívat.
Ovšem to jsem nevěděl že jednoho dne se všechno změní.
Ahojky jmenuji se Kim Taehyung moji kamarádi mi říkají V nebo Tae a jsem víla sídlím v lese nedaleko královského zámku. Já a moji dva kamarádi Jimin a Jin kteří jsou taky víli máme všichni tři dar života. Díky tomuto daru můžeme oživit porušené stromy ale i vracet život lidem ovšem to je velice nebezpečné.
Já a moji přátelé jsme poslední v tomhle lese, zbytek naší rodiny uvěznil a připravil o život zlý černokněžník Jung Hoseok. Pokud získá naše schopnosti tak se stane nejmocnějším černokněžníkem v celé říši ne-li celého světa a to nemůžeme dopustit.
Černokněžník bydlí na druhé straně lesa ovšem není to zrovna nejlepší pro mě a mé kamarády. Jednoho dne se však stane něco co změní celou situaci.
A jestli chceš vědět co se stalo tak se těš na každou kapitolu.
Ahojky tak vychází naše první knížka doufáme že se bude líbit . Vaše Depressed_Dolmin0209
ČTEŠ
The Tender Heart Of The Warrior|Taekook
FanfictionJeden den jedno setkání a všechno dostane úplně jiný směr. Příběh plný lásky, krve prolití a žalu.