Jin
Když jsem se vzbudil byl jsem nalepený na Joonova holá záda. Sálalo z něj neskutečné teplo, byl jsem z toho v rozpacích. Myslím že jsem byl červený jak rajče. Když jsem se chtěl od něj odsunout zjistil jsem že mám pod jeho hlavou zaklíněnou ruku. Když jsem se opatrně pře něj naklonil zjistil jsem že se k té ruce tulí jako k plyšákovi. Musel začít přemýšlet jak se vykroutit z jeho sevření ale když jsem se jakkoliv pohnul Joon se začal hýbat nechtěl jsem ho vzbudit. Proto jsem se k němu přitulil zpátky a šel zase spát.
Nemělo smysl se od něj odsouvat protože stejně by mi to nevyšlo. Proto jsem se k němu přitulil přehodil jsem druhou ruku přes Joona a pořádně ho objal. On se jenom víc přitulil k mojí ruce a spal dál.
Byl neskutečně roztomilý. Ještě jsem mu dal pusu do vlasů a zavřel oči a šel ještě spát.
Když jsem se vzbudil teď už podruhé a to jsem málem dostal infarkt jelikož jsme byli s Joonem obličeji k sobě a to hodně blízko. Chtěl jsem se od něj odtáhnout ale nemohl jsem se ani hnout protože jsem měl zaklíněné nohy Joonovými nohami a tulil se ke mě jak k plyšákovi. Přestal jsem se snažit se dostat ze zaklínění a pořádně si prohlédl Joonovu tvář, ale byl jsem zabraný natolik prohlížením že jsem nepostřehl že je Joon vzhůru.
Máš hezký výhled? Potom co se mě na to zeptal jsem málem mu vrazil facku. Bože Joone tohle mi nemůžeš dělat. Málem jsem ti jednu vrazil. a ano mám hezký výhled. To jsem rád. Měli by jsme vstávat ale moc se mi nechce jinak máš super postel. Moc dobře se v ní spí. Děkuji. Jsem rád že se ti dobře spalo.
Nakonec jsme vstali každý jsme se oblíkl samozřejmě jsme byli zády k sobě. Pak jsme šli přichystat snídani. Já šel pak vzbudit zbytek strávníků.
Nejhorší bylo vzbudit Jimina a Yoongiho. Ale potom co jsem je pokropil vodou vstali. Došel jsem do kuchyně kde už bylo všechno přichystané tak jsme to s Joonem odnesli do jídelny a nasnídali se.
Po snídani jsme s Joonem uklidili a kluci se pak ačkoliv nechtěli tak odjeli zpátky na zámek. Já mezi tím poklidil. Tae a Jimin šli zase do lesa dělat pořádek tak jako vždy.
Namjoon
Můžu vám kluci říct že včerejšek byl moc fajn a konečně se cítím jako opravdový člověk. Yoongi čí to byl vlastně nápad to s tím Taem a Kookiem. No byl to můj nápad Joone a to že jsem ti neřekl o Jinovi bylo překvapení. A jinak jak se ti v noci spalo. Jo dobře proč se ptáš? No já jen že Jimin byl za Jinem v pokoji a když přišel zpátky byl úplně rudý jak rajče a když jsem se ho ptal co se stalo tak mi řekl že ty a Jin jste se k sobě tulili jako kdyby jste spolu žili už dvacet let. A prý jste mega roztomilý. No a mě to nedalo takže jsem s Jiminem došli pro Taeho a Kookiho a šli se na vás podívat a vy jste byly doopravdy k sobě přitulený jak pár. Copak mi k tomu řekneš. Řeknu ti k tomu jediný je pravda že jsme s Jinem byli k sobě přitulený ale úplně z jiného důvodu kterého si ani Jin sám není vědom. A to protože Jin v noci brečel a furt sebou házel a pořád něco opakoval dokola ale vůbec jsem mu nerozuměl. A uklidnil se až když jsem ho objal a začal ho hladit ve vlasech. Aha.
Na to mi odpověděl můžu vám říct že takhle jsem nikdy v životě nikoho neviděl a dost mě to vyděsilo. Musím se na to pak Jimina anebo Taeho zeptat jestli je to u Jina normální. Dost jsem se o něj bál. Ale byl jsem rád když se po mém objetí uklidnil.
Měl jsem v plánu se tam zítra zastavit a trochu s Jinem o tom promluvit chtěl bych mu zkusit pomoct. Upřímně se mi líbí jak se červená. Dneska ráno jak jsem se probudil a chudáka ho vyděsil málem jsem ještě dostal facku.
No ale teďka zpátky do reality. Seděli jsme s Kookiem a Yoongim venku když v tom najednou jsme uslyšeli zvuk píšťalky. Yoongi není to náhodou tvoje píšťalka. Náhodou je. Něco se děje kluci honem pro koně.
S jakou rychlostí jsem vystartovali to jste snad ještě neviděli jelikož koně byli osedlaný takže jsme na ně nasedli a vydali se za zvukem píšťalky. Když jsme byli fakt hodně blízko spatřili jsme hejno dvanácti vlků kteří stali okolo Jimina a Taeho. Sesedli jsme z koně vytáhli meče a třískly s nimi o zem vlci se otočili za zvukem který vydali meče a rozeběhli se proti nám. Mi jsme je bez jediného úrazu pozabíjeli. Tae se pak vrhl do náruče Kookiemu a Jimin se vrhl do náruče Yoongimu. Tae a Jimin oba dva chudáci brečeli.
Tae kde je Jin. Mě-mě-měl by být doma. Dobře děkuji.
Vydal jsem se proto k domečku ale když jsem přišel byl jsem zděšený hrůzou když jsem viděl tu pohromu. Baráček byl celý zbouraný a všude byl bordel. Vyděsil jsem se natolik že jsem myslel na to nejhorší. Proto jsem se vydal teď už ke zbytkům z domu a začal hledat Jina. Toho jsem našel nedaleko ležet na zemi. Přiběhl jsem k němu a začal zjišťovat co mu je. Byl bílí jako stěna. TAEEEE POJĎ JSEM ALE HONEEEEM.
Tae přiběhl skoro do minuty nevšímal si toho že mají zbouraný dům a přiběhl ke mě a hned se ptal co se stalo. Tae já nevím co se stalo když jsem přišel domek byl zbouraný a tady jsem pak našel Jina. Mám pocit že umírá prosím Tae zachraň ho. Joone klid ano. Jimine pojď jsem potřebuji tvojí pomoc. Už jdu. Joone ty prosím ustup.
Proto jsem ustoupil a sledoval Jimina a Taeho jak každý z nich chytil Jina za jednu ruku zavřeli oči a začali něco potichu odříkávat. Jin najednou začal získávat zpátky barvu a pak se probudil. Já jsem k němu přiběhl a okamžitě ho objal. Objetí mi opětoval. Nevím proč ale začal jsem brečet. Díky bohu jsi v pořádku co se stalo. Hoseokovi vlci stačí ti to jako odpověď. Jo stačí.
Díky bohu všechno dopadlo dobře. Kluci pak jednoduchými kouzli dali dům do pořádku. A já jsem řekl. Od teď s vámi budeme každý den. A myslím že kluci s tím problém mít nebudou. Že mám pravdu. JOO máš.
Tím začíná nová éra ochrana strážců lesa
Tak jo nová kapitola je na světě snad se líbila prosím neukamenujte mě.
Vaše Depressed_Dolnmin0209
ČTEŠ
The Tender Heart Of The Warrior|Taekook
FanficJeden den jedno setkání a všechno dostane úplně jiný směr. Příběh plný lásky, krve prolití a žalu.