3. Osud má s námi jiné plány

23 2 0
                                    

Yoongi

Jimin po tom co se vzbudil byl trochu mimo. Kde je Yoongi? Já chci Yoongiho. Jimini tady jsem neboj jsem tu s tebou. Přišel jsem k němu a sedl si vedle něj na postel na které ještě před chvíli ležel. Ovšem to co udělal jsem nečekal ani já a ani Tae, protože mě objal vložil si hlavu do ohybu mého krk a naplno se rozbrečel. Ani já a ani Tae jsme nevěděli co se stalo. Pak jsem uslyšel akorát jak Jimini něco šeptá. Akorát jak brečel tak nemohl skoro pořádně mluvit.

Dě-Dě-Děkuji Yo-Yo-Yoongi za-za záchranu. Ne-Ne-Nebýt te-tebe tak už tady asi nejsem. Děkuji moc. Já jsem ho pevně objal a zašeptal mu nazpátek. Jimini vůbec není zač jsem rád že už jsi v pořádku. Ještě chvíli jsem ho objímal a začal jsem ho hladit po zádech aby se uklidnil. A ono to opravdu zabralo po chvíli  se uklidnil. Odtáhl se ode mě chudáček měl úplně rudé oči od breku, proto jsem mu palci setřel zbytek slz a usmál se na něj. Úsměv mi samozřejmě opětoval. 

Yoongi dáš si s námi, večeři když už jsi tu.  Taky ber to jako poděkování za záchranu Jimina. Podíval jsem se na Jiminiho a ten na mě podíval štěněčíma očima takže jsem nemohl než přikývnout na souhlas.  Najednou se však do domečku vřítil další člen tohohle bydlení, chtěl něco říct ale zarazil se ve chvíli když si mě všiml. 

Tae tak tohle mi musíš vysvětlit. Vezmu to stručně. Tady Yoongi zachránil dvakrát život Jiminovi nejdřív před Hoseokovými vlky a pak před vykrvácením protože ačkoliv je Jimin starší tak pořád je to nemehlo a roztrhl si nohu ve vodě u vodopádu. Takže když ho Yoongi přivezl byl bílí jak stěna. Jelikož ta díra kterou měl na noze měl přes celou holení kost. Takže tady Yoongimu pěkně poděkuj. Oh tak to je něco jiného, Yoongi já ti ze srdce děkuji za záchranu Jimina. A jak je na tom teď Tae. Jo jinak já jsem Jin jsem tu z nás tří nejstarší. Těší mě Yoongi.

Po chvilce přišel převlečený Jimini a už vypadal mnohem líp než před chvíli než jsem vtrhl Jin. Jin okamžitě přešel k Jiminovi a pořádně ho objal. Jimini mu to oplatil. Nechápu jedinou věc a to je že jsem začal pořádně žárlit i když jsem neměl důvod.

Jelikož mi Tae nabídl abych se s nimi navečeřel taky jsem to slíbil Jiminimu tak jsem pomohl Taemu prostřít stůl. Pak jsme zasedli všichni  ke stolu ovšem Jimin si vydupal místo vedle mě. Byl velice roztomilý u toho jak chtěl sedět vedle mě. Kluci se mu smáli ovšem já jsem nehnul ani brvou a čekal jak se kluci domluví. Nakonec stejně bylo po jeho takže seděl vedle mě.

 A co vlastně děláš Yoongi.  Jsem královský rytíř ale jelikož nehrozí zatím žádné  nebezpečí tak máme dá se říct volno. Takže si můžeme dělat co chceme. A když opravdu není  co dělat tak s mými kamarády  jezdíme sem si odpočinout nebo  tady trénujeme na mýtině aby jsme nevyšli ze cviku. Aha a není  náhodou tvůj kamarád Jugkook. 

Potom co vyslovil jméno Kookiho se Tae málem udusil neboť  mu zaskočilo, přišlo mi to lehce divné. Náhodou je, je to můj kamarád a taky nadřízený je to zástupce velitele. Proč se ptáš? Ale jenom tady Tae se s ním zná.// Tak proto se málem udusil// Aha tak to jo jestli chceš Tae můžu ho pozdravovat nebo mu něco vzkázat.  Ježíš to ne nejsme zase tak moc seznámený setkali jsme se jenom jednou, ale než se stačil vzpamatovat tak jsem mu utekl. Počkat nebylo to náhodou dneska to seznámení. Jo bylo proč se ptáš? No ptám se protože když jsem totiž jel do lesa on se z lesa vracel akorát byl nějaký smutný což u něj není  zvykem. Tak teď už mi to zapadá všechno do sebe. On byl smutný  protože jsi mu zmizel. Víš co Yoongi něco ti dám a ty mu to předáš jako omluvu že jsem mu utekl, ale neříkej mu to kde bydlíme ano řekni že jsi mě třeba potkal v lese na mýtině, jo? Dobře domluveno. Jak tak koukám budu se muset vrátit do zámku. Ten dárek Tae Kookiemu předám neboj. A Jimini. 

The Tender Heart Of The Warrior|TaekookKde žijí příběhy. Začni objevovat